Hier wel 8 inmiddels, opzich best een ok browser hoor. Maar Chrome is zoveel sneller...quote:
quote:
quote:
Heb ik toen ook gehad. Heb ik hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toen was ik dat kwijt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met FF moet ik altijd na een poosje browsen ctrl-alt-delete gebruiken omdat ie vast loopt. (geheugengebruik schiet altijd enorm omhoog)
IE 6 is inmiddels 10 jaar oud en nog steeds de primaire browser hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier wel 8 inmiddels, opzich best een ok browser hoor. Maar Chrome is zoveel sneller...
Ook maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik toen ook gehad. Heb ik hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toen was ik dat kwijt.
Sja, Dell levert zijn machines voor de zakelijke markt nog steeds met IE6quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
IE 6 is inmiddels 10 jaar oud en nog steeds de primaire browser hier.!
Since de dames van hiernaast tot 16:00 nog bezig zijnquote:
Draaiende op XP zeker, met Office 2003?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
IE 6 is inmiddels 10 jaar oud en nog steeds de primaire browser hier.!
Hard refresh doen helptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
firefox doet normaal niet zo raar hoor
Als ik zo een beest genoeg aandacht kon geven zou ik er wel 1 willen. Dat beest is echt tof!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofDie lijken ook enorm op elkaar, dat klopt wel. Alleen is de Bulldog een stukkie groter en geen terriër
Maar, ze hebben dezelfde afstamming.
In het asiel zitten er twee, Gino en Tyson, en ze zijnMaar veel te sterk voor mij
Zo issie goed. Tenminste bij onsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Draaiende op XP zeker, met Office 2000?
Ik heb wel cookie dough in de vriezerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
My bad, ik denk dan automatisch aan B&J ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |