Soms zou ik willen dat ik een reuzeninktvis was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef SiemeN het volgende:
Soms zou ik willen dat ik Han Solo was.
Ging je dan alle voetbaltoto's winnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat ik een reuzeninktvis was.
Ik zou iedereen zwart maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ging je dan alle voetbaltoto's winnen?
Ieder jaar weer een mooie gebeurtenis.quote:
Ohja, daar speelt ze ook in inderdaad. Ze is een moeder uit Grey's. Daar is ze ook tof. En de baby is tof. En de granny is helemaal tof, want dat is een gerenommeerd actricequote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef picodealion het volgende:
Btw had je gezien dat zijn moeder die Sheriff uit Fringe is? Goede actrice.
quote:The crazy bitches inside of Amateur Trampling are chicks who love to trample their men! These guys love to get smashed beneath the feet of these beautiful girls. You can see them getting tread on by girls in bare feet, girls in boots, girls in high heels, and many other shoes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Joh. Via dequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard heb ik die shit gevolgd. Mooie pics idd.
Twitter is een mooie bron ja. Laat maar weten hoe het was. Ik bedacht me dat ik dat boek eerst maar 's moet lezen. Enneh, kan je niet beter beginnen met Black Swan, aangezien dat de film van het jaar is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef picodealion het volgende:
Twitter, voornamelijk.
Tevens heb ik eindelijk een Pathe Pas. We beginnen met Sonny Boy.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]Hij is fijn heah,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al is Meet Me In The Basement beter.I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
Dat kan ik nog wel, maar...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zat laatst op de zweefvliegclub met de clone-stamp te poetsen in GIMP. Iedereen stond eromheen te kijken alsof ze water zagen branden![]()
Ik dacht dat zoiets tegenwoordig wel redelijk mainstream was...
We motten een affiche ontwerpen. Ik heb een foto, die als achtergrond gaat dienen, maar hij moet bewerkt, gelikt gemaakt, tekst bijgevoegd, enz.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef picodealion het volgende:
Ik kan ermee overweg. Wat mot je?
Dat bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Zullen we die discussie uit DIG hier eventjes over doen anders?
"handig met photoshop" betekent niet dat je een goeie ontwerper bent.
"handig met Word" betekent ook niet dat je een goeie schrijver bent.
Je hebt een dictator weggejaagd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef picodealion het volgende:
Ik ben vandaag heel trots op mezelf.
quote:
quote:
Dat laatste stukje van Pijt is vermakelijk.quote:
Het is wel Perez wat je leest he. Nog andere bronnen?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)wisconsin-protestors
Godverdomme, dan heb je de wereld niet begrepen.
*Boycot Morello-poppetje in Guitar Hero.
Het origineel of de nieuwe?quote:
Niets tegen Rikki Koole.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:54 schreef picodealion het volgende:
Blijft jammer dat Nederlanders niet kunnen acteren,
De nieuwe. TRON: Legacy dus.quote:
Ik vond haar niet indrukwekkend.quote:
Nee, ik ben eigenlijk gewoon reviewer voor film.fok.nl dacht ik, maar het zal welquote:
Ik klaagde even over de vrij recente verwijdering van amandelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Om maar even een toevoeging te doen aan de samenhang van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |