Ja, maar.. maar.. maarquote:
Ok, dit had ik nog even niet gelezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Kolomos.
Ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer want het wordt door Free Record Shop zelf geloot, ik kan enkel de lijst doorsturen en dit gebeurt stipt om 12 uur.
Heul nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef Beach het volgende:
Nu komt dit topic weer bovenaan in jullie MyAt en denken jullie dat de winnaar bekend is.
Tja dankzij FRS worden er 4 bundels weggegeven, dan hoef je niet direct ze gaan bestempelen met bijvoeglijke naamwoorden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kritiek op FRS dat het allemaal zo lang moet duren.
Mag je vertellen hoeveel mensen er uit eindelijk meeloten? Dat maakt het extra spannend!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Tja dankzij FRS worden er 4 bundels weggegeven, dan hoef je niet direct ze gaan bestempelen met bijvoeglijke naamwoorden.
oei spannend!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:19 schreef Kolomos het volgende:
Ik heb doorgekregen dat we maandag de winnaars aangekondigd worden door FRS.
We zijn erg tevreden met het aantal deelnemersquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mag je vertellen hoeveel mensen er uit eindelijk meeloten? Dat maakt het extra spannend!
Maandag pasquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:19 schreef Kolomos het volgende:
Ik heb doorgekregen dat we maandag de winnaars aangekondigd worden door FRS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |