4? Ik dacht dat ik 5 gelezen had. Maar ik kan ook best in de war zijn met een andere loterij hier. Maandag dus. Mooie manier om een nieuwe week mee te startenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Tja dankzij FRS worden er 4 bundels weggegeven, dan hoef je niet direct ze gaan bestempelen met bijvoeglijke naamwoorden.
Haha oké.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef senesta het volgende:
[..]
We zijn erg tevreden met het aantal deelnemers
Precieze aantallen geven we nooit
4 winnaars krijgen een e-reader met 5 boeken. Daar komt die 5 vandaan dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:12 schreef caroline88 het volgende:
[..]
4? Ik dacht dat ik 5 gelezen had. Maar ik kan ook best in de war zijn met een andere loterij hier. Maandag dus. Mooie manier om een nieuwe week mee te starten
Ook alweer opgelost, dank!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
4 winnaars krijgen een e-reader met 5 boeken. Daar komt die 5 vandaan dus.
Staat nu bij Hans van Breukhoven op zijn bureau.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Maraca het volgende:
Oeps.. ik heb per ongeluk een bosje bloemen naar FRS gestuurd met mijn gebruikersnaam en een kaartje waarop staat geschreven dat het een geweldige organisatie is.
Bij de Free Record Shop verkopen ze e-readers, is dat niks?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Exterminator het volgende:
Dju,
Moet ik toch nog op zoek naar 'n valentijnscadeau
Winnaars, gefeliciteerd!
With stupid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef Crutch het volgende:
Gefeliciteerd enzulks, ik ga in een hoekje zitten huilen.
Ben ik al aan het doen. Gelukkig zit cerror naast me te pielen aan erg vrolijke bliepmuzak. Dat verzacht de pijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef Crutch het volgende:
Gefeliciteerd enzulks, ik ga in een hoekje zitten huilen.
Stinkend jaloers, dat je het even weet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:14 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb 'm vandaag binnengekregen, geweldig bedankt Fok en FRS!
Ik ben er blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |