Ai.quote:Free Record Shop is het aan zijn status van marktleider op gebied van home-entertainmentproducten verplicht om in te spelen op trends.
excuus, noemde het bij naam omdat ik al veel ereaders in de hand heb gehad en heb moeten gebruiken voor mijn werk. De reader die als prijs meegezonden word ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
Het is wel zo leuk om het spannend te houden, dus bij dezen het verzoek om niet het antwoord te posten.
Ik ben dan net jarig geweest (de 21e), eveneens hint hintquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef neo2000 het volgende:
Kewl, meegedaan.
Overigens grappig dat de prijs loopt tot mijn verjaardag, hihi.![]()
Hint, hint![]()
Hee Boem, daar stond eerst iets anders. What happened?quote:
Haha, was het maar zo'n mooi feest, kunnen wel afspreken, als jullie winnen krijg ik de e-reader.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee Boem, daar stond eerst iets anders. What happened?.
Gokje: Kolomos doet mee en als hij wint, krijg jij zijn e-reader?.
Het hoort gewoon te werken hoor. Heb je alle gegevens ingevoerd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef caroline88 het volgende:
Error #83
Een of meer gegevens die je hebt ingevoerd voldoen niet aan de eisen. Controleer de ingevoerde gegevens en probeer het opnieuw.
????
Ik vul gewoon antwoord en mijn naw in, snap niet waarom het niet klopt. Probeer het nu op een publieke computer met andere browser dus daar ligt het in elk geval niet aan.
Ja. Alhoewel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:35 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Het hoort gewoon te werken hoor. Heb je alle gegevens ingevoerd?
Eens. Hoop dat ik win want hoezeer ik ook de voorkeur geef aan gedrukte boeken, de e-reader is wel een uitkomst voor die zware bakstenen als Oorlog en vrede.quote:
En het is leuk om een keer te winnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Eens. Hoop dat ik win want hoezeer ik ook de voorkeur geef aan gedrukte boeken, de e-reader is wel een uitkomst voor die zware bakstenen als Oorlog en vrede.
Same herequote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel.
Ik dacht dat ik alles had ingevoerd maar het vakje wat ik aanzag voor "aanvulling" (b.v. als je II achter je huisnummer hebt omdat je twee hoog woont) blijkt dus bij nader inzien gewoon het vakje voor huisnummer te zijn.
Sorry. Ik schaam mij diep.
Maar doe intussen wel lekker mee
En het is perfect voor school (Onze school biedt tegenwoordig ook de boeken aan in e-Reader format, scheelt toch aardig wat kosten)quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En het is leuk om een keer te winnen.
Winnen is altijd leukquote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En het is leuk om een keer te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |