Laarzen of hakken vind ik wel een must. Je benen komen namelijk dan nog mooier uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zolaarzen hoeven voor mij niet perse, kousen vind ik veel leuker
lucky youquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik tot nu toe nog niet zo'n last van gehad
quote:
Ja, normaal wel, maar doelde tijdens de sexquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Laarzen of hakken vind ik wel een must. Je benen komen namelijk dan nog mooier uit
De laarzen uit mijn Fo-Bo heb ik dan ook graag aan
Ik heb eens een date gehad met een gast (bij hem thuis) die alleen een schort aan hadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lucky youik ga echt voor de conservatievere geklede, grotere kans dat ze wild zijn, is ook de ervaring van mijn mannelijke vrienden.
Pumps kunnen best tijdens de seksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ja, normaal wel, maar doelde tijdens de sex
Oooooooooooowh.. Nee dan hoeft het niet neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ja, normaal wel, maar doelde tijdens de sex
nicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb eens een date gehad met een gast (bij hem thuis) die alleen een schort aan had
Die date was smorgens vroeg dus ja... je kon wel raden waar het op uit zou draaien. Hij ging voor mij een ontbijtje maken. In alleen een schort. Was een erg leuke verrassing
Kan wel, maar hoeft voor mij niet..quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Oooooooooooowh.. Nee dan hoeft het niet nee
Maar helemaal naakt mag ook hoor. Vind het heerlijk om de lichaam van de ander naakt tegen me aan te voelen
Ervaring?quote:
Volgens mij niet....quote:
Ja maar een scharrel is voor seks. Gewoon wilde rauwe seks. Geen knuffel gedoe enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:10 schreef PeuRac het volgende:
altijd fijn, hoewel t ligt er wel aan met wie een scharrel waar ik verder niet zoveel mee heb, doe ik dat minder snel mee dan echt een vriendin.
Ik zou zweren dat het deze is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ook dat verschilt weer per persoon, maar in basis niet neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar een scharrel is voor seks. Gewoon wilde rauwe seks. Geen knuffel gedoe enzo.
Honger zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk nu de hele tijd aan pizza-bezorgers
Weet ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook dat verschilt weer per persoon, maar in basis niet nee
Ik heb wel onwijs zin in pizzaquote:
Niet naar etenquote:
wij zitten onwijs eng op een lijn vaakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ikLigt aan de relatie met je scharrel.
quote:[..]
Ik heb wel onwijs zin in pizza
Nee, een vriendin van me wel. Ik plaag haar er nog meequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het deze is...Oeh, die zijn mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
je bent wel erg serieus vandaagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee hij heeft fantasieën over pizzabezorgers met abs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |