Goed bezig gozerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel even tijd. Dan ga ik stukjes tekst van de heren achter het stukje van "de mol" plakken. Je weet maar nooit, misschien komt er wat uit. Zeker als ik van alle heren de tekst "jokers" kan vinden in een uitzending.
En toevallig dat ze die uitspraak van Horace in de intro hebben geplakt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze Horace's uitspraak onder het intro gemonteerd, dus dan is het weer logisch.
Dat kan ook nog 67 worden, geboortejaar van Patrick.quote:
Hmm dat is zeker opvallend!quote:
Ik neig ook steeds meer naar Patrick als mol.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef Aalbers het volgende:
Ik zit op Patrick. Echter alleen omdat Jan zeker weet wie de mol is (en ik ga er vanuit dat de regie niet loopt te kloten, en Jan de waarheid spreekt), Jan heeft Patrick veel meegemaakt in opdrachten, die hij veelal verklootte.
90% van de theorien hier is te ridicul voor woorden, hoewel het natuurlijk wel leuk is om zo ver door te zoeken
Dit is onzin, de mol probeert altijd bij elke opdracht zoveel mogelijk geld te verspelen. Dat is altijd zo in de laatste aflevering. Anders ben je een uiterst slechte mol. En is er geen vermaak voor de kijker. Ik ben het eens met;quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:42 schreef GauloisesB. het volgende:
Even terug naar het geluidsfragment van qltel: WIDM 2011 #10 Napraten over aflevering 2...
Dit hoeft niet per se een man te zijn. Ik ben er redelijk van overtuigd dat deze 'quotes' van De Mol allemaal ruim van tevoren zijn opnemen, en in de Roodshow gewoon vanuit de computer worden afgespeeld. Je kunt aan een opname enorm veel sleutelen. Effecten, verdraaiingen, pitchen, etc. Dit kan dus best een vrouw zijn, maar heeft de redactie je zo op een dwaalspoor gezet.
En over de posts "wie geld verdient is De Mol niet":
De Mol kent het spel, weet van alle opdrachten. Als De Mol bij de opnames van aflevering 2 de spellen voor aflevering 3 al kende, kon hij/zij met die kennis aflevering 2 opnemen.
Bijvoorbeeld; als De Mol verteld werd: in aflevering 3 komt een opdracht waarbij de groep geld kan verdienen, maar als de missie mislukt gaat er juist geld úit de pot.
De Mol kan dan in aflevering 2 geld verdienen (want dan heeft ie de heldenstatus, is ie minder verdacht), terwijl hij weet dat dat geld er in aflevering 3 weer uit gaat. Daarna is hij nog steeds minder verdacht, want 'vorige week heeft hij nog zoveel geld verdiend.'
Conclusie: Jan Kooijman kan dus absoluut nog niet afgeschreven worden als Mol.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het doel van de mol is om de pot zo laag mogelijk te houden. De mol zou zijn werk dus beter doen wanneer hij niets in de pot brengt én daarnaast ervoor zorgt dat in een latere aflevering er geld uit de pot verdwijnt. Zo heeft Kim vorig jaar 0 euro in de pot gebracht. Een klein bedrag binnenspelen om goodwill te kweken kan een tactiek voor de mol zijn, maar dan vind ik 1500 euro veel in een spel waar hij makkelijk af had kunnen gaan zonder dat iemand het verdacht vond.
Miryanna komt toch ook uit 67?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat kan ook nog 67 worden, geboortejaar van Patrick.
quote:De Mol
Mollen met Majesteit of Muurschilderingen? Wat zie je me doen? Het verlossende antwoord: donderdag, 20:30 uur, Nederland 1.
42 minutes ago from TweetDeck
Miryanna van Reeden (Rotterdam, 25 augustus 1967)quote:
Het is 07.06 of 19.06 hoe je het ook bekijkt. Het frappante is dat het twee keer terugkomt in de aflevering, dus het moet wel iets betekenen lijkt me.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toch is 06:07 een raar tijdstip voor zo'n shot, of het is veel te vroeg, of het is na de ene opdracht en voor de andere opdracht.
Ja dat bedoel ik, het is of heel vroeg, of best laat. Plus dat het me echt zo'n WIDM-hint lijkt.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is 07.06 of 19.06 hoe je het ook bekijkt. Het frappante is dat het twee keer terugkomt in de aflevering, dus het moet wel iets betekenen lijkt me.
Er waren wel meer zaken die ik enorm dom vond.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Ja, als je mag overleggen is het niet zo'n moeilijke opdracht. Ik vind het nog steeds opmerkelijk dat de parasol niet genoemd is. Dat was echt zo'n in het oog springend verschil, raar dat niemand dat zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |