Die rrrrrr van jokers is wel opvallend. Ik weet alleen niet wie er zo praat..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef qltel het volgende:
Ik heb die van vorige week ook van toonhoogte gewijzigd en die voor die van deze week geplakt. Beide stukjes zitten dus in dit bestandje: http://qltel.org/demol.mp3
Besef wel dat deze stukjes extra netjes uitgesproken zijn. Als die 10 jokers uit een zin geknipt waren had het waarschijnlijk anders geklonken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die rrrrrr van jokers is wel opvallend. Ik weet alleen niet wie er zo praat..
Sinds dit spel gespeeld wordt met BN'ers gebeurt er niks anders. Aan het einde van elke serie kun je voor iedere kandidaat een filmpje maken met "mollenacties".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef Susi het volgende:
Mooi dat Hanna eruit is. Deelnemers die moedwillig opdrachten saboteren, gatverdamme.
En nu ik ze allebei achterelkaar hoor, denk ik weer dat het Horace of Patrick isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef qltel het volgende:
Ik heb die van vorige week ook van toonhoogte gewijzigd en die voor die van deze week geplakt. Beide stukjes zitten dus in dit bestandje: http://qltel.org/demol.mp3
Die is wel leuk gevonden!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:22 schreef nomar83 het volgende:
Art is mijn Mol:
- Aflevering 1, de bus, drie mannen met cijfers op de rug. De getallen zijn 11-3-3. Als je daar 1-13-3 van maakt en dan ieder cijfer een letter maakt krijg je AMC. Art heeft een programma gepresenteerd in het AMC in Amsterdam.
Maar wel weer veel te vergezocht. Wat is de theorie erachter dat je ze juist in die volgorde moet plaatsen? Je kan dan honderde theorien bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die is wel leuk gevonden!![]()
De rest is al vele malen voorbij gekomen.
Is deze hier al voorbij gekomen?quote:Esme1979 is het opgevallen dat in de aflevering waarin Pepijn 34 wordt, een man te zien is met het getal 34 op zijn kleding (o.a. op 33:23 (34e minuut) in de aflevering in beeld). In aflevering 1 zagen we al een paar keer "3 3" voorbij komen (zie hierboven). Toeval? Of deel van een hint?
De volgorde van de cijfers is niet veranderd, enkel waar je een leegte of spatie zou kunnen invullen of lezen tussen de cijfers.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar wel weer veel te vergezocht. Wat is de theorie erachter dat je ze juist in die volgorde moet plaatsen? Je kan dan honderde theorien bedenken
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is deze hier al voorbij gekomen?
Omgekeerd denken: Ik las op de Wiki van Art dat -ie een programma heeft gepresenteerd in het AMC, en toen dacht ik er aan dat de A de 1e letter is en de C de 3e... wat dan overblijft is 13 voor de M en toevallig dat die cijfercombinatie in de bus voorkwam. Ver gezocht misschien, maar er was het vorige seizoen ook een vergezochte hint met cijfers, Japanse tekens en weet ik wat die uiteindelijk wel klopte.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar wel weer veel te vergezocht. Wat is de theorie erachter dat je ze juist in die volgorde moet plaatsen? Je kan dan honderde theorien bedenken
Niks is toeval bij WIDMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef Jabberwocky het volgende:
Het kan ook nog gewoon zijn dat er daar wat mensen stonden die rugnummers op hun shirt hadden.
Ik heb ook wel even aan Myrianna gedacht, voornamelijk omdat ze zo vreselijk uit zicht blijft. Maar ook dat, zou in aflevering 2 dan toch anders moeten worden, en dat was het niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een lichte verdenking richting Myrianna.
In het mollenboekje van de Avro bode stond bij deze aflevering: "zoek de verschillen, vind de mol". Op het boekje staat een foto van alle kandidaten en als je die vergelijkt met de foto die op het einde van de aflevering wordt getoont, heeft alleen Myrianna een ander t-shirt aan.
Hmm, ik ben mijn mollenboekje kwijt, zal toch eens zoeken, vind het wel iets om mee te nemen bij de verdenkingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een lichte verdenking richting Myrianna.
In het mollenboekje van de Avro bode stond bij deze aflevering: "zoek de verschillen, vind de mol". Op het boekje staat een foto van alle kandidaten en als je die vergelijkt met de foto die op het einde van de aflevering wordt getoont, heeft alleen Myrianna een ander t-shirt aan.
Och, ik kan me 1 serie herinneren, waarin ik vanaf het begin toch heel zeker wist wie de Mol wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:00 schreef klabbakus het volgende:
Ik heb uit voorgaande series wel geleerd dat je niet naar de obvious dingen moet kijken,
Art Rooijakkers met z'n t-shirt 'Don't believe everything you think' staat in: 'Ik ben het'
Hij had als enige een andere kleding aan.
hopla, klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |