Mh? Kijken of de stem hersteld kan worden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, je hoeft echt niet te verwachten dat ze wel even verklappen wie de Mol is
Iemand die Hanna gehoord heeft op de radio? Of is dat al voorbij gekomen?
qltel is trouwens dat fragmentje aan het bewerken, uit die Avro-podcast. Komt er zo aan
Die toonhoogte van die stem is gewoon een heel stuk verhoogd. En dat kun je ook weer verlagen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mh? Kijken of de stem hersteld kan worden?
Deel van de nieuwe huisstijl van de Mol, denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef Susi het volgende:
Zeg, dat Trust nobody he, wat wordt gezegd in het begin, dat is nieuw. Waarom ?
Omdat je niemand kunt vertrouwen in dit programmaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef Susi het volgende:
Zeg, dat Trust nobody he, wat wordt gezegd in het begin, dat is nieuw. Waarom ?
Word ik vernoemd? Daar komen m'n 5 minutes of fame..quote:
Ik heb al diverse posts gezien waarin men van mening is dat het Horace is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef MrManiak het volgende:
Deel van de nieuwe huisstijl van de Mol, denk ik.
De stem lijkt overigens veel op die van Patrick... niet?
Klopt, denk ik ook aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb al diverse posts gezien waarin men van mening is dat het Horace is.
Klinkt voor mij als Jan of Art?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Die stem is van een man. En Pepijn is het niet.
Dat is Horace, dat zei ie gister in de uitzending namelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Deel van de nieuwe huisstijl van de Mol, denk ik.
De stem lijkt overigens veel op die van Patrick... niet?
I know, maar de vraag was of het nieuw wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is Horace, dat zei ie gister in de uitzending namelijk.
En het is niet de enige keer dat de stem van Horace in de intro te horen is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is Horace, dat zei ie gister in de uitzending namelijk.
Oh? Wanneer dan nog?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is niet de enige keer dat de stem van Horace in de intro te horen is.
Schiffers doet het niet meer, is nu de Roodshow.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
Was er trouwens ook nog een muzikale hint bij Schiffers?
Dat Trust nobody wel ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
I know, maar de vraag was of het nieuw was
Uit mijn hoofd gezegd: je ziet op een gegeven moment 2 bussen op elkaar inrijden. Daar hoor je Horace ook iets roepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |