Wellicht komt die pat/vermomming elders in het seizoen nog terug? Iemand gelet op petjes?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef trxq het volgende:
Jullie zeggen allemaal dat de mol in de eerste aflevering in beeld komt met dat petje en die blonde haren.. Is het programma niet zo slim om daar gewoon een pruik op het hoofd van art, jan of patrick te planten, zodat ze waarschijnlijk in de bus zowieso niet herkend worden en hierdoor iedereen op een dwaalspoor wordt gezet?
Petje was heel anders dan de locals in de bus. Dus meest logisch zeg maar.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Iemand is ermee gekomen dat die pet de Mol was. Waarom weet ik ook niet, ik heb dat al een paar keer gevraagd maar antwoord heb ik niet gekregen. Geen idee waarom het per se dat petje moet zijn. Achterin de bus zaten nog heel wat mensen die niet in beeld zijn geweest.
Jan droeg de eerste aflevering vaak een pet, tijdens de dagboekdfragmenten en ook tijdens opdrachten volgens mij.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wellicht komt die pat/vermomming elders in het seizoen nog terug? Iemand gelet op petjes?
Pics?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jan droeg de eerste aflevering vaak een pet, tijdens de dagboekdfragmenten en ook tijdens opdrachten volgens mij.
Ik zal even kijken...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Pics?
Lijkt me een goede opmerking, al zeg ik het zelf
Soort skateshop merk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:53 schreef megamandy het volgende:
Organica staat erop, waarom? Is dit om kijkers te pesten of draagt Jan zijn petten altijd op die manier of is het een hint?
Ja, Dennis had in zijn seizoen in principe ook een gewone pet op, toch was het een hint.quote:
Watdan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, Dennis had in zijn seizoen in principe ook een gewone pet op, toch was het een hint.
Wat was dat ook alweer met Horace en die ''verlosser'' theorie?quote:
t-shirt met afbeelding van Jesus, schijnbaar zelf ook Joods en in het land El Salvador, tweede naam Joshua wat schijnbaar ook een andere naam voor Jesus is.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer met Horace en die ''verlosser'' theorie?
En toch ook iets met Jesus en Johan de verlosser? Nou dan hebben we weer een hint richting Horace. Als het goed is.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
t-shirt met afbeelding van Jesus, schijnbaar zelf ook Joods en in het land El Salvador, tweede naam Joshua wat schijnbaar ook een andere naam voor Jesus is.
Zoiets in het kort.
De bijnaam van Cruijf is inderdaad ook de Verlosser.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En toch ook iets met Jesus en Johan de verlosser? Nou dan hebben we weer een hint richting Horace. Als het goed is.
van Wikipedia.quote:Tijdens zijn periode bij FC Barcelona groeide hij uit tot symbool voor de wederopstanding van de onderdrukte Catalanen tijdens het bewind van de dictator Franco, wat hem de bijnaam El Salvador heeft opgeleverd.
De Molquote:Op zondag 16 januari 2011 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
De bijnaam van Cruijf is inderdaad ook de Verlosser.
[..]
van Wikipedia.
Maar hoe zie je dit dan als hint?
Best goed! Daar lees ik dus overheen haha.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De Mol
Mollen met Majesteit of Muurschilderingen? Wat zie je me doen? Het verlossende antwoord: donderdag, 20:30 uur, Nederland 1.
42 minutes ago from TweetDeck
Nouja, het is ook maar iets.
Wel heeeeel ver gezocht.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Anna Drijver de Mol? Volgens diegene die dit in elkaar heeft gepuzzeld is er geen enkele andere combinatie mogelijk van naam+Mol
Kom op manquote:Op zondag 16 januari 2011 17:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Anna Drijver de Mol? Volgens diegene die dit in elkaar heeft gepuzzeld is er geen enkele andere combinatie mogelijk van naam+Mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |