Dat zullen we wel zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens de sportschool was ik heel lenig hoor.
Ja bedankt, meneer combo-breakerquote:
Ja joh. Hou op schei uit.quote:
En zure bommen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh. Hou op schei uit.
Frummel heeft ook al eetvoorkeuren. Spruiten gaan d'r nie in. Alleen de lucht al. Terwijl ik spruitjesstamp zo lekker vind
.
Wil je me aan het kotsen hebbenquote:
Geen gevoos in de soos!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Door Lit. Maar het is een discofeestje toch?. Ga samen vozen in zo'n banken-hoekje?
Tss.quote:
Word je ook niet geiler (het is vrijdagmiddag dus het mag hé?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tss.. Nouja, ik hoef niet meer te vozen.
McD? Ik ook niet. Wie is dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ken McD amper
Issie lekker?
Nou.. volgens mij .. geen idee. Ik laat het over een paar weken wel even weten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Word je ook niet geiler (het is vrijdagmiddag dus het mag hé?) naarmate je zwangerschap langer duurt? Iets met hormonen enzo?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik twijfel trouwens wat ik met mijn sig aan moet. Als een moeder zoiets zegt, is dat natuurlijk niet tof. Maar aan gezien het hier een milf betreft, ligt het iets gecompliceerder..:7
19 November brianiac.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik
[..]
Hoeveel is 19 februari + 9 maanden?
Ja, inderdaad. Denk er maar goed over naquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog tot augustus om een beslissing te nemen.
Vergeet de wortel niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja och ik ben daar zo slecht in, ik weet nooit of je nou (-4) of -4 moet doen.
+ 9?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja och ik ben daar zo slecht in, ik weet nooit of je nou (-4) of -4 moet doen.
Die kwam ik net nog tegen in de Koffie reeks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |