Wanneer gingen wij eens bellen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Daarom heb ik dus een hekel aan bellen.
Ook dat niet!quote:
Het is nog vroegquote:
Oooh! Tof! Ik ga meteen in m'n agenda kijken. Schenk je ook water of sinas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou wou ik ook vandaag iedereen uitnodigen voor de openingsfuif van DiscoDavid op 19 februari.
Vet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Parkeren wil wel prima ja. En het blijft een kinderdisco heh dus alleen taksi en chocomel!
Foei!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Hmmpf ik zit bij wiskunde maar hij gaat voor de 3e keer opdracht 5 uitleggen... goed dat ik een keer achterin ben gaan zitten.
Garantie dat je niemand bevrucht?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil best komen hoor. Onder voorbehoud, dat wel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou wou ik ook vandaag iedereen uitnodigen voor de openingsfuif van DiscoDavid op 19 februari.
Dan komen Lit en jij ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Garantie dat je niemand bevrucht?
Wat een TT ook.
Ik heb prima mobiel bereik binnen dus die garantie kan ik niet gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Garantie dat je niemand bevrucht?
Wat een TT ook.
Ik heb T-Mobile. Het beste anticonceptiemiddel wat er bestaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb prima mobiel bereik binnen dus die garantie kan ik niet geven
Door Lit. Maar het is een discofeestje toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
Wie zegt dat ik niet bevrucht wil worden?
Kut voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb T-Mobile. Het beste anticonceptiemiddel wat er bestaat.
Natuurlijk door Lit, maar niet tijdens joh, daarna in de auto na zoveel fris ga je los.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Door Lit. Maar het is een discofeestje toch?. Ga samen vozen in zo'n banken-hoekje?
Vroeger in de discotijd ging dat toch wel anders?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk door Lit, maar niet tijdens joh, daarna in de auto na zoveel fris ga je los.
Dan pies je de hele auto onder na drie liter cola.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk door Lit, maar niet tijdens joh, daarna in de auto na zoveel fris ga je los.
Ik ken je niet, maar mijn gevoel zegt dat je niet raar bent.quote:
Gelukkig lust ik geen cola als dat het resultaat ervan is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Dan pies je de hele auto onder na drie liter cola.
Oh, dus zó is Kuuksk bezwangerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet door Lit hoor!quote:
De hele band? Dat biedt mogelijkhedenquote:
Zeer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ken McD amper
Issie lekker?
Oeh, tofquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik ga, CL, dan kom ik langs Utrecht met de Annie Bolide en kan ik je best meenemen.
Hm. ik heb ze wel allemaal live ontmoet afgelopen voorjaar. En even goed betast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Litpho het volgende:
De hele band? Dat biedt mogelijkheden.
Jij bent te lang. Je moet gewoon even trainen zodat je wat leniger wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De auto is niet groot genoeg voor stomende sex dus je bent veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |