quote:
quote:Ow en MikkieJij hebt ons bakje meegekregen en wij hebben die van jouw
Naja het zijn precies dezelfde, de onze was alleen nog wat nieuwer
Als je zegt: 'de jouwe' klopt het. Maar omdat je nu het bezit niet aanduidt dien je jou te gebruiken. Nu is die het voornaamwoord waar bezit aan wordt ontleend. Als ik mij niet vergis. Of ik praat poep. Desalniettemin, die van jouw is fout en de jouwe is correct, dacht ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
de Jouw? maar het is toch ook zijn bakje dus een bezit dus een w?
Dat doen we niet. IB hout van jouw!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja oh my, ik heb een grammaticafout gemaakt, shoot me
Sorry... niet lullig bedoeld ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja oh my, ik heb een grammaticafout gemaakt, shoot me
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat doen we niet. IB hout van jouw!
Ik dacht al dat ik een emotionele lading meekreeg toen ik het bakje aanpakte inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef IrishBastard het volgende:
Het was wel een bakje dat ik van m'n oma voor mijn verjaardag had gekregen
Kost zo'n ding nou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef AMDB het volgende:
iPhone 4 besteld![]()
Voor het eerst ook maar eens over op de smartphone
SMS zit in de bundel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Mikkie het volgende:
De tyfus. Heb je dan ook nog smsjes erbij of moet je die los betalen?
Da's 850 euro voor 24 maanden bellen en internetten. Het mag wat kosten... ik zou het er niet voor over hebben in elk geval. Maar als jij blij bent: prima uitgave
Je weetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
SMS zit in de bundel.
Ik ben internet verslaafd, dus denk dat ik het er wel uit haal qua internettijd. Wel veel geld als je het zo zegt
Jij stopt dan weer bedragen in je auto waar ik hopelijk nog lang niet mee te maken krijg, ieder z'n ding![]()
van haar watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat doen we niet. IB hout van jouw!
Ik mag hopen dat je bel en sms kosten daar ook bij inzitten, en dat het niet alleen voor je telefoon isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik betaal 50 euro per maand voor mn telefoon, 2 jaar lang
Mja, ik Internet niet onderweg (heb eigenlijk overal op locatie Internet en in de auto heb ik het niet nodig), dus daar mis ik niks aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
SMS zit in de bundel.
Ik ben internet verslaafd, dus denk dat ik het er wel uit haal qua internettijd. Wel veel geld als je het zo zegt
Jij stopt dan weer bedragen in je auto waar ik hopelijk nog lang niet mee te maken krijg, ieder z'n ding![]()
Die munten motten rolle, jonguh!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef AMDB het volgende:
Geld dat niet uitgegeven wordt is ook maar zo onzinnig
Omdat Wilders weer aandacht nodig had. Vrijheid van meningsuiting mag, maar alleen als je het met hem eens bent blijkt maar weer eens. Verder zei hij dat schooldirecteuren zich niet met politiek moesten bemoeien, maar dan moet hij zich ook niet met schooldirecteuren bemoeien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef livalo het volgende:
Heeft iemand deze berichten al gelezen? Ik loop zelf stage op de Hazesprong en ben benieuwd of er ook nog positieve reacties zijn over de directeur.
http://www.gelderlander.n(...)-Wilders-beweert.ece
Maar waar ik nog eerder van schrik zijn de reacties op het volgende bericht:
http://www.omroepgelderla(...)Wilders.htm?pagenr=1
Wat ik er zelf van vind, wat een bullshit dat je als katholieke school geen moslims vrij zou mogen geven met het offerfeest, wat één keer per jaar is.. Openstaan voor andere culturen mag blijkbaar niet meer. Heb het mailtje gelezen en er stond gewoon een artikel bij over de PVV, waar je zelf je mening over kon vormen. Pastte precies bij de discussie die de leraren hebben gehad tijdens de koffiepauze, dus waarom zou je als directeur dan niet zo'n bericht mogen sturen?
Maar toch schrik ik ervan hoeveel medestanders Geert krijgt door zoiets te roepen. Misschien ook omdat ik de school en de directeur goed ken, maar dan nog zie ik het probleem echt niet, terwijl er genoeg mensen zijn die 'm nu de hemel in prijzen en ontslag eisen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat Wilders weer aandacht nodig had. Vrijheid van meningsuiting mag, maar alleen als je het met hem eens bent blijkt maar weer eens. Verder zei hij dat schooldirecteuren zich niet met politiek moesten bemoeien, maar dan moet hij zich ook niet met schooldirecteuren bemoeien.
Hij is en blijft gewoon een grote hypocriet. Zo weinig mogelijk aandacht aan besteden.
Yep, Yep. Geen idee, hoe test ik dat? Duwen terwijl ie op de handrem staan en zien of ie dan weg te duwen is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Mikkie het volgende:
Hoe lang heeft de auto stil gestaan? Met nogmaals proberen bedoel je dat je de handrem nog eens aangetrokken en naar beneden hebt gedaan, of iets anders? En doet de handrem het nu nog?
O das een goede Mikkie! Dat ga ik morgen even testen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Mikkie het volgende:
Of gewoon starten, op de handrem zetten en proberen weg te rijden met door alleen de koppeling te gebruiken. Die krijgt al snel te veel weerstand, en dan slaat ie af. Wat handig is, ligt ook een beetje aan hoe je geparkeerd staat
Thnx! Er zit daar niets wat kwaad kan voor de rest van de auto of de veiligheid? Tot dusverre is mijn auto geschonden, maar ik ben ik zelf er ongeschonden door heen gekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Mocht de handrem nog gewoon werken, zou ik me niet te druk maken. Heeft er misschien iets vastgezeten (pekel is a bitch) of is er een plastic kapje naar de ju. Als je pech hebt, is je handremkabel kapot; die moet je dan even laten vervangen. Maar dat merk je al meteen bij het aantrekken van de handrem, aangezien de weerstand dan flink verminderd is ten opzichte van daarvoor.
Succes!
Roger!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Het klinkt niet als iets ernstigs, nee. Handrem gebruik je toch alleen bij het parkeren en je kunt de auto altijd in de versnelling laten staan. Het feit dat het ding al een tijdje stilstaat scheelt ook: er kan iets vastgevroren zijn in een bepaalde positie, met een beetje pekel en alles erbij, moest dat nu even losschieten. Dikke kans dat er weinig aan de hand is. Gewoon de komende paar keer even in de gaten houden of het geluid blijft bestaan.
Films van tieten? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar zijn de tieten? Ben door men films heen... iemand nog tips?
Tis toch erg ook...niemand denkt er aan om voor jou tieten te plaatsen in de fipo...schand!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Rituals het volgende:
Voor CPBeetje iel, maar verder prima doppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met jou en je doppen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Rituals het volgende:
Voor CPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind dat slanke wel mooi!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje iel, maar verder prima doppen.
Hoe is het met jou en je doppen?
Als ik ooit een geraamte vind zal ik hem dan naar je opsturen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind dat slanke wel mooi!
Goed. Met jou? Op je auto-gedoe na.
Oja, Hosti moet nog een goede tietenfipo plaatsen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leuk omschrevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik ooit een geraamte vind zal ik hem dan naar je opsturen?![]()
Ongeveer hetzelfde als me auto! Met jou? Goed is zo .. nou ja zo.. van ja goed, hè druk druk druk ja, de zaken gaan prima (en intussen failliet gaan).
Het stoort mij meer dat je direct grip op het bot kan krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, Hosti moet nog een goede tietenfipo plaatsen!
Qua filmtips: The Social Network al gezien? The Fighter schijnt ook goed te zijn. 127 Hours, Easy A, Get Him to the Greek?
Heb de helft ervan zelf ook niet gezien hoor. Kijk anders eens hier: Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXIII
[..]
Leuk omschreven.
Overigens zijn die tieten leuk, Rituals, maar er mag inderdaad wel iets meer vlees aan zitten. Je moet wel iets hebben om vast te houden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik ooit een geraamte vind zal ik hem dan naar je opsturen?![]()
Niet goed? Veel pijn weer?quote:Ongeveer hetzelfde als me auto! Met jou? Goed is zo .. nou ja zo.. van ja goed, hè druk druk druk ja, de zaken gaan prima (en intussen failliet gaan).
Niks mis met die foto hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
Zijn er ook nog mannen (of vrouwen) die haar figuur wel mooi vinden?Hoewel het eigenlijk niet eens zo heel duidelijk is op die foto.
Uit eten? Scharrel aan de haak geslagen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Niet goed? Veel pijn weer?
Ik ben helemaal beter. Ik heb wat opstartproblemen nu na de vakantie, maar dat heb ik meestal tijdens de eerste week van een nieuw blok. Mijn goede voornemen om wat beter op m'n geld te letten gaat nog niet helemaal goeden mijn goede voornemen om beter/meer te gaan eten gaat redelijk. Ik ga de komende periode wel een paar keer uit eten, dus eettechnisch is dat goed, geldtechnisch wellicht iets minder
.
Botje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niks mis met die foto hoor...de mannen zeuren gewoon
![]()
Ik was nog ieler toen DK en ik wat kregen
Ik vind alles niet té extreem mooi, mooie fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
Zijn er ook nog mannen (of vrouwen) die haar figuur wel mooi vinden?Hoewel het eigenlijk niet eens zo heel duidelijk is op die foto.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit eten? Scharrel aan de haak geslagen?
[..]
Botje!
Ik ben een beetje aan het daten, maar het uit eten is niet met hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit eten? Scharrel aan de haak geslagen?
Zo zo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:16 schreef Rituals het volgende:
Gelukkig, meer mensen vinden het mooi.
[..]
Ik ben een beetje aan het daten, maar het uit eten is niet met hem.
Ik vermoed dat met vriendinnen en mijn huidige werkgroep uit eten gaan niet zo'n probleem isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo zo!
En je gaat nu al eten met een ander?
Nou, vooruit dan maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vermoed dat met vriendinnen en mijn huidige werkgroep uit eten gaan niet zo'n probleem is.
Hangt er vanaf wat je met die vriendinnen ga.... Nee, vast geen probleemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vermoed dat met vriendinnen en mijn huidige werkgroep uit eten gaan niet zo'n probleem is.
Halverwege uit gezet poos terug ,weet al niet meer wromquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, Hosti moet nog een goede tietenfipo plaatsen!
Qua filmtips: The Social Network al gezien? The Fighter schijnt ook goed te zijn. 127 Hours, Easy A, Get Him to the Greek, True Grit?
Heb de helft ervan zelf ook niet gezien hoor. Kijk anders eens hier: Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXIII
[..]
Leuk omschreven.
Overigens zijn die tieten leuk, Rituals, maar er mag inderdaad wel iets meer vlees aan zitten. Je moet wel iets hebben om vast te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Halverwege uit gezet poos terug ,weet al niet meer wromNet The Time Travellers Wife gekeken
was best mooi.
Ik klaag niet meer over tieten , mij gaat het om het innerlijk.15 centimeter innerlijk is genoeg? Of in het geval van IB, 28 centimeter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet alweer publiekelijk mijn penislengte vermeldenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
15 centimeter innerlijk is genoeg? Of in het geval van IB, 28 centimeter?
Nomen est omen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga niet alweer publiekelijk mijn penislengte vermelden
Ik lust er wel paaps van! Die woordspeling is al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus jij hebt een flinke staf en houdt van koorknaapjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Ja hij is om 8:45 maar dan moet ik denk ik nogal haasten om op tijd te zijn.. Dan maar niet denk ik, tentamen gaat toch echt voor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:13 schreef Mikkie het volgende:
Hendig.
Zoiets zag ik hier ook voorbij komen inderdaad. Geloof dat het nieuwste idee was om alle tentamens naar vroeg in de ochtend te verplaatsen, zodat mensen daarna nog kunnen gaan.
Dankje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mesje
en dan van rechts naar links duwen en tegeljk omhoog wippen.
Heb jij even mazzel dat het niet verplicht is om te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, die demonstratie sowieso. Voel me niet echt geroepen om daar aan mee te doen eigenlijk
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat het niet verplicht is om te gaan
Waarom voel je je niet geroepen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, die demonstratie sowieso. Voel me niet echt geroepen om daar aan mee te doen eigenlijk
Morgane op de tractor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef morgane het volgende:
Zo, net ingeschreven bij een rijschool. Na mn stage ga ik beginnen
Niet? Je hebt niet eens wat bunders?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef morgane het volgende:
Zeg, zo'n boer'ntrien ben ik nou ook weer niet toch?
Als je dat niet eens weet dan ben je dus geen echte boerin.quote:
Ik heb liever wat bunders dan een VW golf!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef morgane het volgende:
Gelukkig![]()
De lesauto is een VW Golf Plus, geen tractor
Nee, daar steken we gewoon iemand neer voor een bos uien als dat moet. Hier in Nijmegen daar hebben we het over bunders hè!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
Toch blijf ik me verbazen over D_K, dat je het nou weer over bunders hebtIs het in Oss daar toch zo landelijk?
Uitverkoopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
Zo nog even de stad in om te zien of ik nog wat kleren kan scoren in de uitverkoop
Dat is pas een leuk verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar heb ik ook wat dingetjes van, was een winkel in Bologna en heb toen wat dingen gekregen van mijn engelse vriendinnetjes voor mijn verjaardag
Ja, 't ruikt wel lekker, maar ik zou me er zelf niet mee insmerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:37 schreef morgane het volgende:
Mja daar was ik dus al bang voordenk dat ik dan steeds te lui ben om te prutsen en weer naar de zeep/douchegel grijp.
Vraag me wel af wat jij als man van de geur van Lush-spul vindt
Haha, kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, 't ruikt wel lekker, maar ik zou me er zelf niet mee insmeren
jahquote:
Ah! onze goede 2e keus.. alleen wilden we direct lessen. En zij hadden 6 tot 8 weken wachttijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Irenehebben m'n huisgenootje en m'n vader (in een ver verleden) ook rijles gehad.
welke cabaretier deed de rijdende rechter ook al weer na, youp van t hek volgens mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat niet eens weet dan ben je dus geen echte boerin.
oeh, dat heb ik ook gedaan, hahahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb mezelf ook net maar even verwendmag weer gezien worden
![]()
Kapper was al weer 2.5 maand terug
Ik ben nu aan het lessenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef morgane het volgende:
Ja de wachtlijst is nu ook ong. 2 maanden, door het slechte weer van de afgelopen tijd. Maar het komt me eigenlijk wel goed uit, want als ik straks stage ga lopen heb ik waarschijnlijk toch geen tijd om (veel) te lessen. Kan ik net zo goed daarna pas beginnen. Waar heb jij les gehad?
Hmm.. Bedenk me net dat het augustus was ... hmmz. Misschien moet ik binnenkort ook maar weer als ik tijd / geld heb.. (wordt dus pas in maart ofzo)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Hans Joosten ken ik niet, heb het ff opgezocht en die is wel goedkoop zegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het lessen(net 4 lessen gehad) bij Hans Joosten
Hadden eigenlijk direct plek. Het zijn eigenlijk franchise rij-instructeurs zijn die onder zijn naam les geven
. Heel erg leuk!
Jah! Idd best goedkoop! Gaat ook goed! Onze instuctrice is leuk en lekker eerlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef morgane het volgende:
[..]
Hans Joosten ken ik niet, heb het ff opgezocht en die is wel goedkoop zegdat systeem met franchise instructeurs ken ik ook niet. Gaat het goed?
Jawelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef morgane het volgende:
Klinkt goeddat gaat best snel dan. Ik heb lang getwijfeld over bij welke rijschool ik zou gaan lessen, maar vanmiddag aan de telefoon klikte het zo goed met de instructrice van Irene dat ik me toen maar ingeschreven heb. Anders kom ik er nooit uit
wel duurder dan waar jij bij lest, maar ik heb er een erg goed gevoel over.
Zal eens opletten als ik een auto van Hans Joosten voorbij zie rijdenof staat het er niet (expliciet) op omdat het franchisers zijn?
Vond ik de eerste les ook! nu is het voornamelijk leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef morgane het volgende:
Ja klopt, is inderdaad inclusief theorie-cursus dus dat scheelt jaik ben benieuwd, het lijkt me vooral eng
Whehehquote:
whehe! dat hadden wij ook! dus toen maar een mailtje gestuurd! en toen kregen we dezelfde dag nog antwoord!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef morgane het volgende:
Ik zit er al zo lang tegenaan te hikken, het duurde al dagen voor ik de rijschool gebeld had om een afspraak te maken
Jij bent koninklijk meervoud of jij en je vriend?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe! dat hadden wij ook! dus toen maar een mailtje gestuurd! en toen kregen we dezelfde dag nog antwoord!
Ik enquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef morgane het volgende:
Ik wou idd ook nog vragen wie de andere helft van 'wij' was. Misschien is Cali wel schizofreen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef morgane het volgende:
Ik heb nu ook nog steeds de kriebels hooren hij was niet eens zo groot.
dat doe je zelf hoor!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
zo maar eens slapen![]()
moet morgen hardlopen! Dus vroeg op!
klopt! maar betekend niet dat ik het leuk moet vinden om vroeg op te staanquote:
Sinds ik een tondeuse heb, heb ik geen kapperskosten meer!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Dat had misschien meer te maken met die scheiding van je en die plaksnor op je bovenlip?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat doe ik niet meer sinds de vergelijking met hitler naar men kop werd geslingerd![]()
Laat maar, voor de 15e keer de tekst gelezen en ben er nu zelf achterquote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef LastRequest het volgende:
Toevallig nog iemand wakker die weet of een 'mediation analysis' hetzelfde is als een regressieanalyse?
Volgens mij niet. Er moet gewoon een knop 'Regression' te vinden zijn in SPSS.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef LastRequest het volgende:
Toevallig nog iemand wakker die weet of een 'mediation analysis' hetzelfde is als een regressieanalyse?
Niet getest. We hebben de reserve batmobiel maar gebruikt!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Er moet gewoon een knop 'Regression' te vinden zijn in SPSS.
D_K, hoe is het gegaan met de auto?
Nu het er nog niet zoveel zijn en ze niet echt binnen zitten de DAR maar weer bellen dan?quote:
Wat een lampje die kerelquote:Op zondag 16 januari 2011 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omg Mikkie!
http://www.autoweek.nl/video/2141/Klokje-rond-Subaru-Impreza
Dat gif is ook klote. Vallen die beesten op een gegeven moment dood neer en gaan ze liggen ontbinden onder je vloerquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, je kunt er dus niet fysiek bij. Heb wel gif tussen een kier door gestouwd waar ze eerst zaten te knagen, das het enige dat ik kan doen
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omg Mikkie!
http://www.autoweek.nl/video/2141/Klokje-rond-Subaru-Impreza
Ik bel anders maandag wel. Liever te vroeg dan dat de ratten weer door het hele huis zitten. Haha volgens mij heb ik trauma's.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was voor het hoge water ook al sporadisch, maar ze zitten echt in alle hoeken van de kamer, dus niet alleen bij de buitenmuur helaas.. Maar vannacht waren ze de hele tijd aan het piepen, dat hebben we nog niet eerder gehoord
Alle collegestof af btw, nu nog even de extra stof en wat samenvattingen doornemen
tvpicsquote:Op zondag 16 januari 2011 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik zelf maar even wat foto's maken
Kun je niet met oordopjes slapen? In supermarkten hebben ze van die wasbolletjes daarvoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef IrishBastard het volgende:
Punt is meer dat ik me nu afvraag wat ik nu zelf kan doen. De DAR zegt dat je niets mag doen (ze willen zien hoe de normale omgeving er uit ziet) maar dat betekent dat ik gegarandeerd 2 nachten niet slaap. Daarnaast kan de DAR ook niets zien, want hij zit onder de vloer/achter de lambrisering. Ik zou ook een bus pur kunnen halen, en alle kieren en gaten waar ik weet dat 'ie achter langs loopt/waar hij zit te knagen volpurren
Hoger? HOGER? Lul niet, jonguh.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef vogelkooi het volgende:
Boodschap van hoger hand dat je niet weg mag ofzo.
das nog eens n leuk begin van de meeste depressieve maandag in t jaarquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Mikkie het volgende:
Zoals het er nu voor staat, ben ik eind van het jaar helemaal klaar
die damnyouautocontrol website volg ik, komen echt leuke dingen voorbijquote:Op maandag 17 januari 2011 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi:
[ afbeelding ]
Môgguh, trouwens
Klote! Heb je nog wel een her?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef morgane het volgende:
Potver. Tentamen lietertuurgeschiedenis verkloot.
Jep, da's naadje. Als ik wil kopen ben ik te snel maxed out. Maar huren is ook weer zulke kapitaalvernietiging...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Hangt natuurlijk ook een beetje van je inkomsten af. Helaas is dat perspectief in jouw beroepscategorie helaas niet zo geweldig dat je meteen zult kunnen kopen denk
toch maar eens de promotiemogelijkheden van chef hamburgerbakker doornemen dusquote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Hangt natuurlijk ook een beetje van je inkomsten af. Helaas is dat perspectief in jouw beroepscategorie helaas niet zo geweldig dat je meteen zult kunnen kopen denk
Klopt, maar dat brengt weer erg veel bureaucratie met zich mee. Bovendien zijn de huizen aan de grens niet heel goedkoop, dus moet je verder Duitsland in. Da's huistechnisch wel goedkoop, maar voor je sociaal leven niet handig en bovendien ga je dan voor je werk makkelijk 50 à 75 km per dag extra aan woon/werk-verkeer rijden. Buiten de tijd, kost je dat ook nog eens 100 euro per maand extra. Dat doet het voordeel t.o.v. NL weer enigszins teniet (al kun je dan wel een auto op Duits kenteken tijden en da's weer een voordeel met de wegenbelasting en eventueel rekeningrijden in de toekomst).quote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
De auto lijkt het gewoon te doen. Je kan altijd nog gaan voor Duitsland Mikkie.
Dat is wel voor bureaucratisch gedoe en meer reistijd, maar zelfs de huren zijn daar lastig. Je kan ook om goed te kunnen sparen een tussen vorm kiezen. 'tijdelijk bewoond', dat is geschikt voor een paar jaar, maar niet voor tig jaren en de huur is lager dan die van de woningbouwcorporaties en bovendien telt het niet mee met je entree tijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat brengt weer erg veel bureaucratie met zich mee. Bovendien zijn de huizen aan de grens niet heel goedkoop, dus moet je verder Duitsland in. Da's huistechnisch wel goedkoop, maar voor je sociaal leven niet handig en bovendien ga je dan voor je werk makkelijk 50 à 75 km per dag extra aan woon/werk-verkeer rijden. Buiten de tijd, kost je dat ook nog eens 100 euro per maand extra. Dat doet het voordeel t.o.v. NL weer enigszins teniet (al kun je dan wel een auto op Duits kenteken tijden en da's weer een voordeel met de wegenbelasting en eventueel rekeningrijden in de toekomst).
Da's ook een optie ja. Ik ga de komende tijd gewoon uitzoeken wat er hier in de buurt te krijgen is. Keertje een afspraak bij de bank, beetje die Nationale Hypotheekgarantie uitpluizen en bovendien goed in de gaten houden of de HRA gaat blijven bestaan. Dat scheelt per saldo nogal wat geld op jaarbasis, namelijk...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel voor bureaucratisch gedoe en meer reistijd, maar zelfs de huren zijn daar lastig. Je kan ook om goed te kunnen sparen een tussen vorm kiezen. 'tijdelijk bewoond', dat is geschikt voor een paar jaar, maar niet voor tig jaren en de huur is lager dan die van de woningbouwcorporaties en bovendien telt het niet mee met je entree tijd.
eerst maar eens een baan, of denk je vanuit stage door te kunnen werken ?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook een optie ja. Ik ga de komende tijd gewoon uitzoeken wat er hier in de buurt te krijgen is. Keertje een afspraak bij de bank, beetje die Nationale Hypotheekgarantie uitpluizen en bovendien goed in de gaten houden of de HRA gaat blijven bestaan. Dat scheelt per saldo nogal wat geld op jaarbasis, namelijk...
www.interveste.nl voor een tijdelijke oplossing. Een huis kopen daar kan je wel even mee wachten. De prognose voor aankomend jaar is dat koophuizen dalen of op hetzelfde prijsniveau blijven.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook een optie ja. Ik ga de komende tijd gewoon uitzoeken wat er hier in de buurt te krijgen is. Keertje een afspraak bij de bank, beetje die Nationale Hypotheekgarantie uitpluizen en bovendien goed in de gaten houden of de HRA gaat blijven bestaan. Dat scheelt per saldo nogal wat geld op jaarbasis, namelijk...
Ik denk dat ik werktechnisch de komende tijd wel onder de pannen ben, dus da's het probleem nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eerst maar eens een baan, of denk je vanuit stage door te kunnen werken ?
Enerzijds: ja. Anderzijds: zo gauw de economie gaat aantrekken, ben je te laat. Ik zie nu, zelfs in mijn prijsklasse, meerdere huizen staan die in een paar maanden al 10% in prijs gedaald zijn. Daar is dus 'winst' te halen. Zo gauw het consumentenvertrouwen aantrekt, is die optie weg. En vooral de vijver waar ik in vis is voor veel mensen enigszins betaalbaar dus relatief sneller aantrekkelijk dan huizen boven de twee tonquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
www.interveste.nl voor een tijdelijke oplossing. Een huis kopen daar kan je wel even mee wachten. De prognose voor aankomend jaar is dat koophuizen dalen of op hetzelfde prijsniveau blijven.
In Samson zijn zulke wedstrijden vaak wel op scherm te zien. Of ergens op de Grote Markt (Derde Kamer).quote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef finsdefis het volgende:
Weet iemand van jullie trouwens een goed café/kroeg waar ik a.s. woensdag Ajax-Feyenoord kan kijken?Normaalgesproken weet ik de meeste plekjes wel in Nijmegen, maar ik kijk eigenlijk vrijwel nooit voetbal in de kroeg dus vandaar de vraag.
Samson?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef finsdefis het volgende:
Weet iemand van jullie trouwens een goed café/kroeg waar ik a.s. woensdag Ajax-Feyenoord kan kijken?Normaalgesproken weet ik de meeste plekjes wel in Nijmegen, maar ik kijk eigenlijk vrijwel nooit voetbal in de kroeg dus vandaar de vraag.
De cijfers zeggen dat de huismarkt niet echt aantrekt. Je eigen woning in de huur zetten dat levert wel geld op.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik werktechnisch de komende tijd wel onder de pannen ben, dus da's het probleem niet.
[..]
Enerzijds: ja. Anderzijds: zo gauw de economie gaat aantrekken, ben je te laat. Ik zie nu, zelfs in mijn prijsklasse, meerdere huizen staan die in een paar maanden al 10% in prijs gedaald zijn. Daar is dus 'winst' te halen. Zo gauw het consumentenvertrouwen aantrekt, is die optie weg. En vooral de vijver waar ik in vis is voor veel mensen enigszins betaalbaar dus relatief sneller aantrekkelijk dan huizen boven de twee ton.
Daarnaast is de rentestand nu laag en da's ook belangrijk. Zo gauw de economie aantrekt kunnen huizenprijzen op hetzelfde niveau blijven, maar als de rente alweer stijgt, ben je alsnog het haasje. Als je nu tegen een voordelige rente tien jaar kan vastzetten, ben je spekkoper.
[..]
In Samson zijn zulke wedstrijden vaak wel op scherm te zien. Of ergens op de Grote Markt (Derde Kamer).
Samson ja? Wist niet dat ze daar ook voetbal uitzonden, kom daar normaal alleen voor de biermenu'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zijn er hier meer mensen de ervaring hebben met een eigen website? Moblo iig? Wil er zelf ook eentje opzetten denk ik![]()
Voor porno ja
Ga je het zelf allemaal doen of laat je het doen? Zelf doen als je het niet kan is klote werk. Je moet een stukje webruimte hebben op een server.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat moblo en IB er wel meer van weten
Ja, dat ligt eraan hoe gelikt het eruit moet zien hè! Nee, ik doel meer op dreamweaver en dat soort programma's waarmee je de opmaak van je site kan maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zelf doen, met programma's als sharepoint? bijv.. ? Zoiets? Gewoon standaard opmaakje maken en per pagina de tabellen instellen. Sitemap maken lijkt me ook niet het probleem.
Samson hebben ze vaak alleen een tv-scherm achter in de hoek. Niet erg sfeervol. Shamrock hebben ze in die grote ruimte achter bij grote wedstrijden vaak een aantal rijen banken staan met een beamer. Vorig jaar heb ik daar eens Ajax-PSV gekeken en vond het erg leuk om daar te zitten.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Samson ja? Wist niet dat ze daar ook voetbal uitzonden, kom daar normaal alleen voor de biermenu's. Zal er eens even langslopen straks, evenals langs de Sham.
Ik heb een tijdje de site van een personeelsvereniging beheerd en had deze gewoon gemaakt met Microsoft Frontpage. Vond het er nog best prima uitzienquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zelf doen, met programma's als sharepoint? bijv.. ? Zoiets? Gewoon standaard opmaakje maken en per pagina de tabellen instellen. Sitemap maken lijkt me ook niet het probleem.
Maar goed dat je niet op Tweakers zit, dat is daar uiteraard taboequote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje de site van een personeelsvereniging beheerd en had deze gewoon gemaakt met Microsoft Frontpage. Vond het er nog best prima uitzien
Snap ikquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet op Tweakers zit, dat is daar uiteraard taboe
Ik zou het langzaam echt gaan denkenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef vogelkooi het volgende:
Boodschap van hoger hand dat je niet weg mag ofzo.
Geen gein, maar meestal toch echt notepad++. Bazenshit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
Echte mannen maken hun website in Notepad
Beetje duidelijk als je javascript, dhtml en een serverside taal gebruikt in een document.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, Notepad++ is wel net wat handiger, mooie kleurtjes enzo
Wat een luxe!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
Echte mannen maken hun website in Notepad
Jij gebruikt nog oldskool een collegepad om het op te schrijven en in te scannen?quote:
ik gok een blok steen en een beitelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij gebruikt nog oldskool een collegepad om het op te schrijven en in te scannen?
Met een type-machine! We leven niet meer in de Middeleeuwen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij gebruikt nog oldskool een collegepad om het op te schrijven en in te scannen?
Jammer zeg!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef Dupje het volgende:
Helaas afgewezen voor sollicitatie omdat interne sollicitaties voorrang kregen, jammerdebammer.
Je weet dat er zo'n reactie komt, maar toch is het iedere keer weer afwachten wat je gaat zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een type-machine! We leven niet meer in de Middeleeuwen!
Op z'n puurst inderdaad. Maar dan niet puur zoals ik mijn whisky wil. Eerder puur zoals de kots van de dronken daklozen die hier door de straat lopen. Pure verbale kots.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is Ke$ha toch ontzettende gedestilleerde oorkanker
Oh, vind het wel leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is Ke$ha toch ontzettende gedestilleerde oorkanker
Even voor de duidelijkheid... heb Java laten vallen op de Havo vroegahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, Notepad++ is wel net wat handiger, mooie kleurtjes enzo
Je hoeft het toch niet in Java te doen, maak je er toch even een flash-site vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid... heb Java laten vallen op de Havo vroegah
grappig...Ik zei nl gisteravond al tegen Dk na het lezen van de ANs wat een hersenloze snol dat was...Altijd fijn als toekomstige werkgevers het kunnen googlenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef vogelkooi het volgende:
Lekkere rel over het meisje op de achterkant van de ans in tot de bodem.
http://www.ans-online.nl/(...)erdwenen-januari-ans
leuk verhaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef vogelkooi het volgende:
Ze heef heel mannelijk Obelix geneukt..alle potentieeltjes zijn op en ze zuipt als een tierelier...Maar in het echt is dat niet zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
leuk verhaalwat is precies t discussiepunt? ze hebben iets verzonnen zegt zij, en het blad zegt dat t niet zo is ?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tis wat
Net de laatste rekening betaald , sinds vandaag weer een tand in men mond![]()
Ze heeft al een werkgever!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
grappig...Ik zei nl gisteravond al tegen Dk na het lezen van de ANs wat een hersenloze snol dat was...Altijd fijn als toekomstige werkgevers het kunnen googlen![]()
Dom wijf!
En op die leeftijd zal ze dr nog wel meer krijgen....Gok ik zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft al een werkgever!
(is mijn collega, dus ik geloofde er toch al niets van)
Snap ik... vandaar ook dequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
En op die leeftijd zal ze dr nog wel meer krijgen....Gok ik zo
Ha, ja wat een snollie is dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:38 schreef vogelkooi het volgende:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, ja wat een snollie is dat!![]()
Lid van Obelix? Zeker in de ketel vol sperma gevallen toen ze nog klein was?
quote:
Dat hoop je. Misschien zitten die ratten wel de hele dag te piepen van de pijn door het gif dat ze krijgen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen ratten gehoord vannacht maar wel enorm onrustig geslapen.. Naja vanaf morgen kan ik weer gewoon uitslapen
Niet op de campus wel in me bedquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand Karin nog gespot op de campus?
Raar, want in het stukje staat toch dat ze dan een man zoekt om mee naar huis te gaan!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Niet op de campus wel in me bed, ze had geen zin om terug te fietsen en had en lift nodig.
Tja ik woon te ver van het centrum af om zo'n chick onder de valse voorwendselen van een warm bed te hosselen. Misschien is vogelkooi een betere hosselaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Raar, want in het stukje staat toch dat ze dan een man zoekt om mee naar huis te gaan!
Vanuit het centrum?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die hossel je dan toch onder de voorwaarde van even langs de mcDrive, o wacht ik moet thuis nog wat ophalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |