quote:21-7-2010 heeft de rechter de uitspraak gedaan dat de Nintendo Wii niet meer met een chip omgebouwd mag worden. Alleen nog WEL met de softmod. Wij bouwen de Wii sinds deze uitspraak niet meer om met een chip. De softmod methode mag wel gebruikt worden!
ja ja, dat weet ik wel, maar jij bent toch niet het braafste meisje uit de klas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Inu het volgende:
Softmodden kan ook spellen vanaf HD spelen
En op die website staat:
[..]
Maar wat is dan de toegevoegde waarde van zo'n chip itt softmodden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ja, dat weet ik wel, maar jij bent toch niet het braafste meisje uit de klas?
Erik ook niet hoor
Was dus een goed jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef FUFR het volgende:
oh en dat voebbelclubje uit Amsterdam is toen opgericht
rightquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger werd er nog wel eens iets ontdekt...dat is tegenwoordig ook anders.
- NASA meldt de ontdekking van een bijzondere bacterie die gebruik maakt van arseen in plaats van fosfor voor het vormen van biochemische stoffen zoals DNA.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger werd er nog wel eens iets ontdekt...dat is tegenwoordig ook anders.
Dat valt toch in het niet bij de paperclipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
- NASA meldt de ontdekking van een bijzondere bacterie die gebruik maakt van arseen in plaats van fosfor voor het vormen van biochemische stoffen zoals DNA.
Tja, je kunt niet ieder jaar echte geniale vernieuwende ontdekkingen doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat valt toch in het niet bij de paperclip
dat je niet klooit met een cd maar dat ie altijd "omgebouwd" isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar wat is dan de toegevoegde waarde van zo'n chip itt softmodden?
Oh, maar volgens mij hoeft dat bij deze ook niet, want je kunt een externe schijf aansluiten... je krijgt alleen gezeik met updates... Maar ik speel wel eerst de spellen die erbij zitten en haal wat uit de biebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je niet klooit met een cd maar dat ie altijd "omgebouwd" is
Klinkt als diabetes... Fatty moet nodig op dieet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar volgens mij hoeft dat bij deze ook niet, want je kunt een externe schijf aansluiten... je krijgt alleen gezeik met updates... Maar ik speel wel eerst de spellen die erbij zitten en haal wat uit de bieb
Vetkat moet vanmiddag naar de dierenarts... zo zielig... ze loopt al een week te zeurmiauwen en ze plast veel en drinkt veel en probeert haar poes schoon te maken, maar daar kan ze niet bij
succes met de kat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar volgens mij hoeft dat bij deze ook niet, want je kunt een externe schijf aansluiten... je krijgt alleen gezeik met updates... Maar ik speel wel eerst de spellen die erbij zitten en haal wat uit de bieb
Vetkat moet vanmiddag naar de dierenarts... zo zielig... ze loopt al een week te zeurmiauwen en ze plast veel en drinkt veel en probeert haar poes schoon te maken, maar daar kan ze niet bij
eerst meppen toch?quote:
Fatty zit als sinds we der hebben op dieet... Ze heeft ook speciaal voer tegen blaasgruis en voor katten op dieet tegelijk, dus dat doen we al...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt als diabetes... Fatty moet nodig op dieet.
Oh en zieke katten zijn soms gewoon gestrest:
http://www.nu.nl/wetensch(...)f-ze-ziek-zijn-.html
Arm beestje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Fatty zit als sinds we der hebben op dieet... Ze heeft ook speciaal voer tegen blaasgruis en voor katten op dieet tegelijk, dus dat doen we al...
De mensen waar we der van hebben lieten der hondenbrokken eten en toen is ze vadsig geworden
past ie niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Inu het volgende:
Ik voorzie ook een hele hoop problemen met der reismandje... gelukkig hebben we nu wel een auto...
das wel heel schlecht he...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en af en toe krijgen ze wat snijafval van de kipfilet
zalmonellen?quote:
Kattenlijfjes kunnen dat handelen.quote:
in het wild vangen ze geen kips.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kattenlijfjes kunnen dat handelen.
In het wild roosteren ze hun prooi ook niet voor het verorberen
ik gok op Coltz40quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef FUFR het volgende:
Slachtoffers van huiselijk geweld zijn veel vaker man dan tot nu toe aangenomen. Het gaat om vier op de tien slachtoffers. Eerder werd gedacht dat het in vijftien procent van de gevallen om mannen gaat.
Dat blijkt uit onderzoek dat Justitie heeft laten uitvoeren. Jaarlijks blijken meer dan 200.000 mensen slachtoffer van ernstig geweld achter de voordeur. Het lijkt erop dat slachtoffers minder schroom hebben om huiselijk geweld te melden.
Betrokken bewindslieden vinden dat de aanpak van huiselijk geweld de afgelopen jaren zoden aan de dijk heeft gezet, maar concluderen dat aanscherping van het beleid noodzakelijk is. De opvang van de slachtoffers kan nog beter. De ernstigste daders en mensen die herhaaldelijk in de fout gaan, staat een hardere aanpak te wachten.
-------------------
Zijn er mannen hier die mishandeld worden? Dat moet wel aan de percentages te zien.
Ik vermoed BB
jawel maar ik zie er nooit een kip bij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ken je mijn noortje nog niet
Jah die ook!quote:
Nee, want die heeft ze opgegetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel maar ik zie er nooit een kip bij.
Katten zijn gek op kipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want die heeft ze opgegeten
ach ja, net als anti-olifantenpoeder, dat werkt ook goed..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want die heeft ze opgegeten
dan klets je m maar wat langer om de oren met de tietjes.quote:
Je slaat hem met je fierljepstok!quote:
quote:
aan het invallen. Daarnaast is een bepaalde opdracht niet doorgegaan en hou ik tijd over.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef -moppie- het volgende:
![]()
Ben je trouwens nog steeds aan het invallen FUFR om ben je hier niet meer weg te slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |