quote:21-7-2010 heeft de rechter de uitspraak gedaan dat de Nintendo Wii niet meer met een chip omgebouwd mag worden. Alleen nog WEL met de softmod. Wij bouwen de Wii sinds deze uitspraak niet meer om met een chip. De softmod methode mag wel gebruikt worden!
ja ja, dat weet ik wel, maar jij bent toch niet het braafste meisje uit de klas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Inu het volgende:
Softmodden kan ook spellen vanaf HD spelen
En op die website staat:
[..]
Maar wat is dan de toegevoegde waarde van zo'n chip itt softmodden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ja, dat weet ik wel, maar jij bent toch niet het braafste meisje uit de klas?
Erik ook niet hoor
Was dus een goed jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef FUFR het volgende:
oh en dat voebbelclubje uit Amsterdam is toen opgericht
rightquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger werd er nog wel eens iets ontdekt...dat is tegenwoordig ook anders.
- NASA meldt de ontdekking van een bijzondere bacterie die gebruik maakt van arseen in plaats van fosfor voor het vormen van biochemische stoffen zoals DNA.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger werd er nog wel eens iets ontdekt...dat is tegenwoordig ook anders.
Dat valt toch in het niet bij de paperclipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
- NASA meldt de ontdekking van een bijzondere bacterie die gebruik maakt van arseen in plaats van fosfor voor het vormen van biochemische stoffen zoals DNA.
Tja, je kunt niet ieder jaar echte geniale vernieuwende ontdekkingen doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat valt toch in het niet bij de paperclip
dat je niet klooit met een cd maar dat ie altijd "omgebouwd" isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar wat is dan de toegevoegde waarde van zo'n chip itt softmodden?
Oh, maar volgens mij hoeft dat bij deze ook niet, want je kunt een externe schijf aansluiten... je krijgt alleen gezeik met updates... Maar ik speel wel eerst de spellen die erbij zitten en haal wat uit de biebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je niet klooit met een cd maar dat ie altijd "omgebouwd" is
Klinkt als diabetes... Fatty moet nodig op dieet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar volgens mij hoeft dat bij deze ook niet, want je kunt een externe schijf aansluiten... je krijgt alleen gezeik met updates... Maar ik speel wel eerst de spellen die erbij zitten en haal wat uit de bieb
Vetkat moet vanmiddag naar de dierenarts... zo zielig... ze loopt al een week te zeurmiauwen en ze plast veel en drinkt veel en probeert haar poes schoon te maken, maar daar kan ze niet bij
succes met de kat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar volgens mij hoeft dat bij deze ook niet, want je kunt een externe schijf aansluiten... je krijgt alleen gezeik met updates... Maar ik speel wel eerst de spellen die erbij zitten en haal wat uit de bieb
Vetkat moet vanmiddag naar de dierenarts... zo zielig... ze loopt al een week te zeurmiauwen en ze plast veel en drinkt veel en probeert haar poes schoon te maken, maar daar kan ze niet bij
eerst meppen toch?quote:
Fatty zit als sinds we der hebben op dieet... Ze heeft ook speciaal voer tegen blaasgruis en voor katten op dieet tegelijk, dus dat doen we al...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt als diabetes... Fatty moet nodig op dieet.
Oh en zieke katten zijn soms gewoon gestrest:
http://www.nu.nl/wetensch(...)f-ze-ziek-zijn-.html
Arm beestje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Fatty zit als sinds we der hebben op dieet... Ze heeft ook speciaal voer tegen blaasgruis en voor katten op dieet tegelijk, dus dat doen we al...
De mensen waar we der van hebben lieten der hondenbrokken eten en toen is ze vadsig geworden
past ie niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:09 schreef Inu het volgende:
Ik voorzie ook een hele hoop problemen met der reismandje... gelukkig hebben we nu wel een auto...
das wel heel schlecht he...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en af en toe krijgen ze wat snijafval van de kipfilet
zalmonellen?quote:
Kattenlijfjes kunnen dat handelen.quote:
in het wild vangen ze geen kips.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kattenlijfjes kunnen dat handelen.
In het wild roosteren ze hun prooi ook niet voor het verorberen
ik gok op Coltz40quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef FUFR het volgende:
Slachtoffers van huiselijk geweld zijn veel vaker man dan tot nu toe aangenomen. Het gaat om vier op de tien slachtoffers. Eerder werd gedacht dat het in vijftien procent van de gevallen om mannen gaat.
Dat blijkt uit onderzoek dat Justitie heeft laten uitvoeren. Jaarlijks blijken meer dan 200.000 mensen slachtoffer van ernstig geweld achter de voordeur. Het lijkt erop dat slachtoffers minder schroom hebben om huiselijk geweld te melden.
Betrokken bewindslieden vinden dat de aanpak van huiselijk geweld de afgelopen jaren zoden aan de dijk heeft gezet, maar concluderen dat aanscherping van het beleid noodzakelijk is. De opvang van de slachtoffers kan nog beter. De ernstigste daders en mensen die herhaaldelijk in de fout gaan, staat een hardere aanpak te wachten.
-------------------
Zijn er mannen hier die mishandeld worden? Dat moet wel aan de percentages te zien.
Ik vermoed BB
jawel maar ik zie er nooit een kip bij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ken je mijn noortje nog niet
Jah die ook!quote:
Nee, want die heeft ze opgegetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel maar ik zie er nooit een kip bij.
Katten zijn gek op kipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want die heeft ze opgegeten
ach ja, net als anti-olifantenpoeder, dat werkt ook goed..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want die heeft ze opgegeten
dan klets je m maar wat langer om de oren met de tietjes.quote:
Je slaat hem met je fierljepstok!quote:
quote:
aan het invallen. Daarnaast is een bepaalde opdracht niet doorgegaan en hou ik tijd over.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef -moppie- het volgende:
![]()
Ben je trouwens nog steeds aan het invallen FUFR om ben je hier niet meer weg te slaan?
Waren ze allemaal maar zo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
aan het invallen. Daarnaast is een bepaalde opdracht niet doorgegaan en hou ik tijd over.
niet dat het erg is, want de opdracht wordt wel gewoon betaald. Lang leve contracten
oordopjes, maak een kraammandje met vrouwendingen, een VVV bon die niet meer bestaat. een tegoedbon voor een avondje oppassen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef -moppie- het volgende:
de eerste baby in onze vriendenkring is geboren, wat moet je in godsnaam kopen als ze alles al hebben?
nou het ging niet geheel zonder slag of stoor hoor..quote:
nee, die was weer eens beledigd ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:47 schreef FUFR het volgende:
Juup zie je hier nog zo weinig, zou ie werk hebben
een broodje rosbiefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:50 schreef -moppie- het volgende:
de eerste baby in onze vriendenkring is geboren, wat moet je in godsnaam kopen als ze alles al hebben?
stootquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou het ging niet geheel zonder slag of stoor hoor..
als ik met een kraammand aan kom zetten dan zal ze er vast al wel een stuk of 10 hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
oordopjes, maak een kraammandje met vrouwendingen, een VVV bon die niet meer bestaat. een tegoedbon voor een avondje oppassen.
neem hem even onder je hoede, want vrouw kan het even niet zelf
klopt, teveel prikkelsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die was weer eens beledigd ofzo
je oude fierljepstick danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als ik met een kraammand aan kom zetten dan zal ze er vast al wel een stuk of 10 hebben.
van alle tantes, moeders etc... is zulks zo'n grote kleffe familie.
nog een uurtje! Dan hou ik het ook voor gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef FUFR het volgende:
Met sam over klinkers en medeklinkers gehad...
vraagt ze: doe es een woord van 12 letters zonder klinkers..
ik denken....kon nergens opkomen...
zegt ze..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja, ze krijgt 's ochtends gewoon en dan 's avonds 10 brokjes ofzo omdat ze anders de hele nacht gaat zeuren. We hebben ook zo'n maatbeker met hoeveel je kat moet krijgen en dat vullen we tot de helft...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Arm beestje.
Wij gaven onze katten overigens maar 1 keer per dag te eten, da's zat voor een katachtige, ze slapen toch 20 uur per dag.
Zelfs die hebben ze al in grote voorraden aangeschaft toen ze bij de Makro in de aanbieding waren (toen ze 6 mnd. zwanger was ofzo)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Moppie, gewoon een groot pak luiers, daar hebben ze pas echt wat aan
Jaloersquote:
Kansloosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zelfs die hebben ze al in grote voorraden aangeschaft toen ze bij de Makro in de aanbieding waren (toen ze 6 mnd. zwanger was ofzo)
Waarschijnlijk hebben ze nu iets afgesproken met gezelligere mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:23 schreef -moppie- het volgende:
Ik haat mensen die eerst vragen of ze vanavond op bezoek mogen komen (lees eten en zuipen) en dan (binnen 3 uur) weer terugkrabbelen.
Ik hoop het voor hem....!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze nu iets afgesproken met gezelligere mensen
Had wel gezorgd voor wat actie in de tent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef ArTiC het volgende:
Het is maar goed dat we op vrijdag allemaal thuiswerken anders was ik nu iemand aan het wurgen....
Jouw maat komt uit Limboland?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef FUFR het volgende:
nog een half uurtje
vanavond mijn en mijn maat's controller upgraden en muziekjes aan elkaar plakken
ja, Nick, zwart haar, heb je wel eens gezien wellicht.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef bleiblei het volgende:
Echt he. In de spits een gigantische kop met criminele antilliaan vaak zwakbegaafd. Staat er ergens op de helft van het artikel dat veel van die gasten spaans en papiamento spreken en dat die onderzoeker die gasten een nl iq test heeft laten doen. De tering zeg. En dat is dan universitair opgeleid
en nu moet je die antibiotica in de kattenbak doen of snap ik het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef Inu het volgende:
Dot is beprikt met antibiotica en pijnstillers en nu moet het beter gaanWaarschijnlijk gewoon een blaasontsteking omdat ze het niet eens was met de kattenbakvulling en daardoor bijna niet ging
En handige tips voor afvallen gekregen
ik zou mijn DA slaan als ie zich met mijn postuur zou bemoeienquote:
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:25 schreef -moppie- het volgende:
Ik kom net uit het ziekenhuis. Moppie mag daar een tijdje blijven. Ze is van de trap gevallen en heeft een stabiele L2 wervelfractuur en flinke hersenschudding.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Beterschap, ik bel je morgenvroeg wel ff.
lullig terechtgekomen danquote:
Weet ik niet. Ik hoor in het ziekenhuis stabiel. Dus ik denk dat valt wel mee. Thuis gekomen ga je kijken op google. 6 tot 12 weken korset en lees je verhalen dat het nog wel langer kan duren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
lullig terechtgekomen dan
ik heb het vanavond ook weer es gedaan..
Hoe lang gaat het duren?
zo'n corset is kut, ben je net een schildpad..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik hoor in het ziekenhuis stabiel. Dus ik denk dat valt wel mee. Thuis gekomen ga je kijken op google. 6 tot 12 weken korset en lees je verhalen dat het nog wel langer kan duren.
dat geloof ik meteen.. hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen? zo'n enge trap is het toch niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:30 schreef -moppie- het volgende:
En het gat in haar hoofd en tand door de lip een paar minuten niet reageren is ook zeer angstig om te zien.
geïnspireerd door?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft zojuist de trapleuning van de zolder gehaald om te bevestigen
mooi! hoe ging het?quote:
daar moet ze 20 minuten voor kunnen staan. Maar dat lukt nog niet ivm haar hoofd.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
mooi! hoe ging het?
hoest met het corset?
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar moet ze 20 minuten voor kunnen staan. Maar dat lukt nog niet ivm haar hoofd.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef -moppie- het volgende:
ze heeft net een tweede poging gedaan maar na een paar minuten word het zwart voor dr ogen. Dus geen korset vandaag.
sommige dingen vertel je beter niet..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Whehe, net was die Fok!ker bij man bijt hond die foto's maakt van treinbordjes.
En het ergste is dat bb hem direct herkende.
raad esquote:
Deze post maakte mij zo nieuwsgierig dat ik nu uitzending gemist zit te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Whehe, net was die Fok!ker bij man bijt hond die foto's maakt van treinbordjes.
En het ergste is dat bb hem direct herkende.
weer ziek?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deze post maakte mij zo nieuwsgierig dat ik nu uitzending gemist zit te kijken.![]()
(zit ziek thuis, verveel me toch te pletter)
En het is wel een schattige autist.Hij verzint het niet eens om uit te stappen om een fatsoenlijke foto te kunnen maken.
Oh, goed ideequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef ArTiC het volgende:
de onderburen zijn tosti's aan het maken...
Is dat leuk ja?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, goed idee
Ik heb net Worms voor de wii gekocht
Weet ik niet, heb hem net gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is dat leuk ja?
Beterschap Moppie!
Meer nog dan weer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weer ziek?![]()
of nog steeds?![]()
vanmorgen toch maar mijn digi TV uitgebreid met HD aangezien alle NL zenders zo'n beetje inmiddels HD (720p) uitzenden.
BB: Niets is zo irritant als mensen die ziek zijn maar niet de tijd nemen om fatsoenlijk uit te ziekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meer nog dan weer.Was vorige week al helemaal niet lekker, weekend was echt waardeloos (niet kunnen slapen van de hoofdpijn), gisteren nog steeds behoorlijke hoofdpijn en zo slap als een vaatdoek. Vandaag wat beter, nog een beetje bijkomen en morgen weer werken. Ongeacht hoe ik me voel.
Weiger ziek te zijn op mijn verjaardag.Morgenavond ga ik ook naar de bekerfinale ijshockey in Tilburg.
En dan moet ik natuurlijk ook niet ziek zijn.
Nee, weet ik, dus heb ik vandaag goed uitgeziekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Niets is zo irritant als mensen die ziek zijn maar niet de tijd nemen om fatsoenlijk uit te zieken. Je schiet daar echt een reet mee op. En je baas wordt er ook echt niet beter van.
Als ik dat antwoord gelooft niemand me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef ArTiC het volgende:
Levi komt morgen op haar werk:
collega: Ben je weer beter?
Levi: Ja, ik heb gisteren het hele huis gepoetst, de tuin gedaan, 6 dakpannen vervangen en boodschappen dus volgens mij ben ik wel beter.
ze sturen je naar huis omdat je ijltquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik dat antwoord gelooft niemand me.Ze kennen me beter dan dat.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze sturen je naar huis omdat je ijlt
Sterkte beiden!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:52 schreef -moppie- het volgende:
Het gaat allemaal niet zo goed. Ze gaan zo een scan van haar hoofd maken. Hoop dat goed is..
Tjonge, dat klinkt niet best. Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:52 schreef -moppie- het volgende:
Het gaat allemaal niet zo goed. Ze gaan zo een scan van haar hoofd maken. Hoop dat goed is..
gelukkig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef -moppie- het volgende:
nog geen uitslag van de scan maar het gaat tien keer beter dan gisteren en eengisteren. Ze heeft net 15 minuten gestaan en een korset gekregen. Die moets 6 weken 24uur per dag dragen en daarna afbouwen. Als de scan goed is mag ze vandaag of morgen naar huis. *blij is
met een corset mag je gewoon staan, daar issie voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ocherm...
Moet ze met dat corset plat blijven, of mag ze op den duur ook weer bewegen?
Ja, weet ik veul.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
met een corset mag je gewoon staan, daar issie voor.
het fixeert vooral de wervelkolom en zorgt voor een rechte houding.quote:
omdat SQ's baas pissig is?quote:
Ja,quote:
Ze heeft je telefoonnummer toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik had een vergadering op een andere vestiging tot half 1 die uitliep tot 12:40... daarna even snel naar de Bruna geweest op de terugweg voor sigaretten. Kom ik binnen om 13:15, zeggen mijn collega's dat mijn bazin kwaad op me is omdat ik weg bleef. Hallooo, ik fiets er sowieso al een kwartier op, en ik heb recht op een half uur pauze (dat halve uur dus niet eens vol gemaakt).
Bazin is nu weg, maar als ze het waagt morgen pissig te zijn...
Ook zo gespannen voor de nieuwe seasonal events?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze heeft je telefoonnummer toch?
Als ze wil weten waar je uithangt moet ze bellen en niet pissig doen tegen je collega's.
Maar goed, je bent gezegend met een ontzettend weldenkende manager die goed kan relativeren.
Nope, heb begin deze week mezelf een nieuwe target gesteld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ook zo gespannen voor de nieuwe seasonal events?
Heb je ze al allemaal gehaald?
Mijn idee, maar soit, het zal wel PMS zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze heeft je telefoonnummer toch?
Als ze wil weten waar je uithangt moet ze bellen en niet pissig doen tegen je collega's.
Maar goed, je bent gezegend met een ontzettend weldenkende manager die goed kan relativeren.
Misschien had ze voor haar ook een pakje mee moeten brengenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef bleiblei het volgende:
Snap sommige mensen ook niet. Hoe moeilijk kan je je eigen fricking leven maken zeg.
Maar ze zal je wel ergens voor nodig hebben gehad en telefoonvrees hebben.
Jij treft het wel altijd met je managers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn idee, maar soit, het zal wel PMS zijn
Die kans acht ik dan weer wèl aannemelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Misschien had ze voor haar ook een pakje mee moeten brengen
Ja, lach maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij treft het wel altijd met je managers.
Je kan toch stiekem huilen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef FUFR het volgende:
Het staat ook zo stom om hier nu in tranen uit te barsten. Dan worden we weer te emo genoemd..
Maar een man mag niet huilen!quote:
Wel Indien Fishermans Friend!quote:
ze dachten, die A, is dik zat, laten we het maar even afschafselen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Levitation het volgende:
en ik wil taart!![]()
Schaffen die grappenmakers hier per afgelopen maandag het trakteren op je verjaardag af. Mooi, want het scheelt een hoop centen, maar ik heb nu wel trek in gebak.
die van de action zijn niet heet zat,quote:
moet ook de ekte ekte hebben!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
die van de action zijn niet heet zat,
Thanks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht dat je zaterdag jarig was
Gefeliciteerd Levi!!!![]()
![]()
okee dan, speciaal voor jou:quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb gisteren al gefeliciflapt en als er geen taart is
Gefelicitaartquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
okee dan, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Cake boss, heldenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
wat een fluttaart...
[ afbeelding ]
doemijdiemaar!
Die is mooi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
wat een fluttaart...
[ afbeelding ]
doemijdiemaar!
Alleen zat er drugs in ipv taartquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef Levitation het volgende:
Die taarten van cake boss doen me denken aan een bakkerij in Mexico stad waar we geweest zijn, daar hadden ze ook bazentaarten.Taarten van meer dan 2 meter hoog en dan ook super mooi.
quote:
Straks zijn ze boos op je omdat je alle zoute dingen opeetquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zit er in zo'n snaaiautomaat altijd maar 2 zoute dingen en de rest allemaal zoet?
Dit zijn bijna allemaal Amerikanen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef ArTiC het volgende:
Net als je niet naar voetballende amerikanen moet kijken moet je ook niet naar nederlanders die ijshockey, basketbal of amercan football spelen kijken. Honkbal zijn we een stuk beter in
Zoet is beter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zit er in zo'n snaaiautomaat altijd maar 2 zoute dingen en de rest allemaal zoet?
Van die afgekeurde figiren die daar nergens aan de bak komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit zijn bijna allemaal Amerikanen.ok en een aantal Canadezen.
Mijn zusje heeft kaarten geregeld.
Soort van hulk met tieten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb een MI van een boze SQ voor de snaai-o-maat
Klopt, maar het wordt wel hakken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Van die afgekeurde figiren die daar nergens aan de bak komen
Trek je aussi aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, maar het wordt wel hakken!
Erger, veel ergerquote:
Blijft langer goed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig is het pas half 5, werken lui ding!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Blijft langer goed?
Ik was vanochtend een uur later dan normaal, maar volgens mij gaat mn werkklok gewoon uit rond 5 uurGeen zin meer
Nog niet eens!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig is het pas half 5, werken lui ding!
De mijne was vanmorgen om 11 uur al uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Blijft langer goed?
Ik was vanochtend een uur later dan normaal, maar volgens mij gaat mn werkklok gewoon uit rond 5 uurGeen zin meer
Heb ik niet. Ik hoorde er niet bij in 1995.quote:
Ziek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
De mijne was vanmorgen om 11 uur al uit.
Nee, lui.quote:
Suri's en minder dan 12 uur per dag slapenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, lui.Ok, en slecht geslapen.
Rond 5 uur moet je wel ruim opvatten hequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig is het pas half 5, werken lui ding!
fixedquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Suri's en minder dan 5 uur per dag slapen
Het lag dichter bij 4 dan 5 uurquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Rond 5 uur moet je wel ruim opvatten he
gezien en berichtje gestuurd, dank je.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef Levitation het volgende:
FUFR, potentieel klantje voor jou?
Ik zoek een incassobureau met ballen
Je bedoelde 15 denk ik?quote:
Liefst zou ik elke nacht ongeveer 9 uur slapen.quote:
Ik slaap meestal 8,5 uur en dat is eigenlijk wel minimumquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liefst zou ik elke nacht ongeveer 9 uur slapen.Alleen is het zo ontzettend zonde van de tijd.
zou ik in jouw geval ook doen, maar ik heb verplichtings..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef ArTiC het volgende:
3 a 4 dagen per week slaap ik tussen de 4 tot 6 uur. Soms wel korter ook en 1 dag per week ( zaterdag of zondag) slaap ik gerust 12 uur aan 1 stuk
wippen wanneer het jij het wil ook..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
uitslapen is de mooiste luxe van het kinderloze leven
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
wippen wanneer het jij het wil ook..
daar kom je ook pas achter als je kinderen hebt..
die is niet voor jou! die is voor moppie!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef -moppie- het volgende:
Een iPad is trouwens tof. [ afbeelding ]
Die gebruikt hem de eerste drie weken zo goed als zeker niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
die is niet voor jou! die is voor moppie!
(ok, tenzij je moppie zelf bent natuurlijk)
nee, lijkt me idd lastig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die gebruikt hem de eerste drie weken zo goed als zeker niet.
Infuus eruit, katheder eruit. Net gezellig naast elkaar op het toilet gezeten, ze heeft voor de eerste keer gepoept zins vrijdag. Nog niks gehoord van de scan maar dat is volgens de verplegers goed nieuws. Morgen als het goed is naar huis en de schoonouders zijn in aantocht voor de komende weken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, lijkt me idd lastig.
nog nieuws?
klinkt positief, zeker ook van het toiletbezoek. Ik hoop dat het doorgaat morgen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Infuus eruit, katheder eruit. Net gezellig naast elkaar op het toilet gezeten, ze heeft voor de eerste keer gepoept zins vrijdag. Nog niks gehoord van de scan maar dat is volgens de verplegers goed nieuws. Morgen als het goed is naar huis en de schoonouders zijn in aantocht voor de komende weken.
Stond in de weg!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef ArTiC het volgende:
Bluesman, waarom ben je die oude autogarage aan het slopen?
Schijt ze!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef ArTiC het volgende:
Goeiesmorgens
Zo, ff de beer loslaten....
Heftig zeg allemaal! Hopelijk gaat het snel beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Infuus eruit, katheder eruit. Net gezellig naast elkaar op het toilet gezeten, ze heeft voor de eerste keer gepoept zins vrijdag. Nog niks gehoord van de scan maar dat is volgens de verplegers goed nieuws. Morgen als het goed is naar huis en de schoonouders zijn in aantocht voor de komende weken.
Poepen is goed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je hier was geweest vanmorgen had je dat niet gezegd...goth wat ben ik rot van binnenquote:
oh ok, ik heb vanmorgen ook gepoept!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poepen is goed!
Fijn om te horen allemaal
goed gedaan, jongen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, ik heb vanmorgen ook gepoept!
ik al drie keer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ok, ik heb vanmorgen ook gepoept!
Dat lijkt me dan weer niet zo gezond...quote:
why not, ik schijt altijd drie tot vier keer per dagquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo gezond...
Een collega hier heeft buikgriep en ze komt gewoon werkenIk hoop niet dat ze de wc's hier in de buurt gebruikt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
why not, ik schijt altijd drie tot vier keer per dag
Bedoel je nu dat SQ zulke dikke uiers heeft?quote:
nee, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat SQ zulke dikke uiers heeft?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
meer dat ik vlaaien als een koei leg
Ik denk dat ze ze doorgaans gewoon in de pot legt.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef -moppie- het volgende:
Ze is thuis en heeft net meer dan een uur gebeld. Ze is weer zoals ik haar ken. :-)
Of misschien zijn het wel koeienvlaaien vermomd als molshoopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:14 schreef FUFR het volgende:
enig idee hoe groot zo'n molshoop dan wordt?
scary!
Karin is volgens mij gewoon een ontzettend domme doos. Als zij de mol is, is het programma echt over z'n hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:31 schreef Inu het volgende:
Kijken jullie geen Wie is de mol? Ik heb gister echt zitten nagelbijten
die karin van de kro ofzoiets zit er in en dat is echt zo'n ongelooflijke koe.. Als zij de mol is is ze wel een hele slechte...
Oh, ik vind die Soundos echt tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Karin is volgens mij gewoon een ontzettend domme doos. Als zij de mol is, is het programma echt over z'n hoogtepunt heen.En ik zit al 3 weken te wachten tot die Soundos (ofzo) op het vliegtuig gezet wordt. Ik krijg echt jeuk van dat mens.
![]()
En Horace, die had van mij nog wel even mogen blijven.
Jawel, maar de topics gaan wel hard, na aflevering 1 heb ik even meegekletst, toen waren ze al met topic #5 bezig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik vind die Soundos echt tofEn Horace is leuk idd
![]()
Is er geen Fok Wie is de Mol topic dit jaar?..., Kan hem nergens vinden...
Ah, ik zocht idd op Molquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jawel, maar de topics gaan wel hard, na aflevering 1 heb ik even meegekletst, toen waren ze al met topic #5 bezig.
De nieuwste: WIDM #14 We hebben genoten!
Dus je hebt het te goed gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Prutsers @ work.
Begin ik eindelijk de tent op orde te krijgen, willen ze al de goeien uit mijn team wegtrekken omdat het er ergens anders een bende is.
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
bb: hey, als ik dichter bij de TV zit is het beeld echt veel scherper!
[ afbeelding ]
de plekplaatjesman wint is beslotenquote:
you silly womanquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
bb: hey, als ik dichter bij de TV zit is het beeld echt veel scherper!
[ afbeelding ]
Hoop dat je je alweer wat beter voelt Moppie!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef -moppie- het volgende:
Hoi! Ik ben even wakker! Bedankt voor al jullie reacties.
Hoe is het nu met je?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef -moppie- het volgende:
Hoi! Ik ben even wakker! Bedankt voor al jullie reacties.
misschien wil hij ook niemandquote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef Inu het volgende:
Dr was niks rustigs aan hier..
nu in de trein met volwassen rechten studenten die net terugkomen van een banenbeurs en een zit zo goor zn neus op te halen dat ik me echt moet inhouden om te zeggen dat als je zo smerig doet niemand je wil
was het niet zo dat als een eigen naam eindigt op een S dat we dan "jansens' fiets" schrijven ipv "jansens's fiets"?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef Inu het volgende:
Dr was niks rustigs aan hier..
nu in de trein met volwassen rechten studenten die net terugkomen van een banenbeurs en een zit zo goor zn neus op te halen dat ik me echt moet inhouden om te zeggen dat als je zo smerig doet niemand je wil
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
was het niet zo dat als een eigen naam eindigt op een S dat we dan "jansens' fiets" schrijven ipv "jansens's fiets"?
oftewel: your site, you is doing it wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |