Natuurlijk wel, maar jij weet ook prima dat ze het niet bedoelde zoals jij het opvatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, ik was niet serieus!
quote:
ooh wacht ja, 5minquote:
Sinds je aan dit onderwerp komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
En sinds wanneer neemt babsje mij zo serieus?
Je wilde babs quoten neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar jij weet ook prima dat ze het niet bedoelde zoals jij het opvat
Oh ik poogde hier dus babs te quotenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar jij weet ook prima dat ze het niet bedoelde zoals jij het opvat
Ik blijf er al afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds je aan dit onderwerp komt.
Dat kan. Maar dan nog is het niet grappig. Of zal ik ook fijn grappen maken over dat verkrachte vrouwen het wel verdient zullen hebben door het korte rokje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, ik was niet serieus!
Ik vraga me altijd af hoe dat er fysiek uitziet... en man die door een vrouw wordt verkracht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een man die verkracht wordt door een vrouw is erger dan een vrouw die door een man wordt verkracht. De daad is even kut, maar de vrouw krijgt tenminste full-support van alles en iedereen, de man is dan een fucking watje.
Echt serieus
Mannen kunnen door vrouwen worden verkracht, en dat is net zo klote als een vrouw die door een man wordt verkracht. En het kan elke man overkomen na voldoende manipulatie.
Jouw reactie
Dan zou ik iig niet meteen in de stress schieten hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan nog is het niet grappig. Of zal ik ook fijn grappen maken over dat verkrachte vrouwen het wel verdient zullen hebben door het korte rokje?
Ook in dat geval weten we dat je dat niet serieus denktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan nog is het niet grappig. Of zal ik ook fijn grappen maken over dat verkrachte vrouwen het wel verdient zullen hebben door het korte rokje?
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook in dat geval weten we dat je dat niet serieus denkt
Dat is dus het probleem. Hard worden kan altijd (weet je nog, die keer dat je voor de klas iets moest voorlezen...). En dan zeggen mensen al rap: maar je werd hard, dus je vond het zelf leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraga me altijd af hoe dat er fysiek uitziet... en man die door een vrouw wordt verkracht.
Ik bedoel.... hij wordt toch niet hard in die situatie? Staat ze dat met een voorbinddildo te dreigen?
Volgens mij gaat ie ongewild dan toch omhoog hoor... Van wat ik ervan mee heb gekregen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraga me altijd af hoe dat er fysiek uitziet... en man die door een vrouw wordt verkracht.
Ik bedoel.... hij wordt toch niet hard in die situatie? Staat ze dat met een voorbinddildo te dreigen?
Ach, alles is beter dan SAP, imo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje de boekhouding moeten mee helpen bij mijn vorige baas.
Ik vond Exact vreselijk.
Ja, dat weet ik wel. Reageer ook te heftig. Maar juist doordat er altijd zulke grappen over worden gemaakt, wordt het nooit serieus genomen. En dat is vrij klote voor de slachtoffers. Het grootste gedeelte durft er niet eens voor uit te komen dat ze mishandelt/verkracht worden/zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
troetelbeertjes STRAAALquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
Kom op jongens, lighten up.
Het is bijna weekend voor de meeste en het is kutweer.
Dus laten we het hier vooral zonnig houden
Ik ken mensen die er serieus blij mee zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan SAP, imo.
5amquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehad, maar denk eigenlijk wel dat hij gewoon hard word.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee die keer voor de klas kan ik me niet herinneren neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Hard worden kan altijd (weet je nog, die keer dat je voor de klas iets moest voorlezen...). En dan zeggen mensen al rap: maar je werd hard, dus je vond het zelf leuk.
Zwarte humor is ook humor... Ik denk niet dat de mensen die hier op dit moment zijn het af zullen doen als onzin/onbelangrijk of wat dan ook door foute grappen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Reageer ook te heftig. Maar juist doordat er altijd zulke grappen over worden gemaakt, wordt het nooit serieus genomen. En dat is vrij klote voor de slachtoffers. Het grootste gedeelte durft er niet eens voor uit te komen dat ze mishandelt/verkracht worden/zijn.
Jij hebt nooit een stijve gehad in een situatie dat je die liever niet had?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee die keer voor de klas kan ik me niet herinneren nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |