Macht en genen verspreiden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkrachting gaat ook niet om seks, het gaat om macht. Verkrachting
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze weekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
I can imagine. Klinkt misschien stom, maar misschien kun je het een beetje opvangen door iets anders nuttigs te doen, opruimen, enz.
Jup. Ik dacht: vervangend werk vragen! Goodwill tonen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
Ben je nu voor niks naar je werk gegaan Yuki?
Je hebt iig laten zien te willen werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze week
[..]
Jup. Ik dacht: vervangend werk vragen! Goodwill tonen!
Moet ik ziek naar huis![]()
Ik heb al een hele hoop nuttige dingen gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Het is alweer half 11 en ik werkelijk nog helemaal NIKS nuttigs gedaan op mn werk en ik schaam mij er niet voor!!
WANT!! Het is vrijdag!!
Nou.. het is wel lady gaga he...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zal klagen.
Ben je morgen wel weer beter?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga straks idd maar een beetje ruimen ofzo. En heb m'n pa al gevraagd of ie nog een klein klusje voor me heeft, zodat ik niet achterblijf met maar 9 gewerkte uren deze week
[..]
Tssskquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al een hele hoop nuttige dingen gedaan.
Alleen niet voor het werk
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je morgen wel weer beter?
Wordt vast wel gewaardeerd. I know I wouldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
Handig in een callcenterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.
Een beetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zal klagen.
Maandag is mijn vrije dagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
TssskNuttig is zooo ontzettend maandag!
Da's echt ideaal voor veel mannen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me nu niet ziek. Ik kan alleen niet praten.
Mijn teamleidster keek ook heel blij dat ik er was. En toen ze m'n stem hoorde wat minderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt vast wel gewaardeerd. I know I would
Wel hequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's echt ideaal voor veel mannen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's echt ideaal voor veel mannen.
Wanneer kom je hier plaatjes draaien van 'r?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een zak over 't hoofd heeft ze verder wel een goed lijf.
Lady Gag-a?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een zak over 't hoofd heeft ze verder wel een goed lijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |