Van mij ook. Ben erg benieuwd hoe het team er nu voor staat... Volgens mij is het alweer even geleden dat een winterkampioen uiteindelijk geen kampioen is geworden toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:41 schreef KELDER het volgende:
Competitie mag van mij wel weer beginnen, winter is toch voorbij
2004-2005 Winterkampioen: AZ; Kampioen: PSVquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van mij ook. Ben erg benieuwd hoe het team er nu voor staat... Volgens mij is het alweer even geleden dat een winterkampioen uiteindelijk geen kampioen is geworden toch?
Gefeliciteerd nog danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV![]()
voor het halen van m'n rijbewijs heb ik een PSV vaandel gekregen voor op de achterruit
Op zich best een goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:35 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Als echte fan moet je nu wel met je vlaggetje door Rotterdam rijden he
Aan de andere kant is het ook wel weer eens leuk om dat ding weer eens te winnen.. maar als ik mag kiezen tussen titel en beker, doe dan de titel maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol @ 0-11
Ik denk aan een verliesje, kunnen we ons focussen op belangrijkere zaken dan die pruts beker.
Wat een schijtclubquote:Real Betis betaalt Robert-geld nog niet aan PSV
PSV wacht nog altijd op ruim het ruime miljoen euro dat de club nog tegoed heeft van Real Betis. Die club kampt echter met hevige financiële problemen en heeft opnieuw niet voldaan aan zijn verplichtingen.
Zowel de FIFA als het CAS heeft Real Betis verplicht het geld over te maken naar PSV. Wereldvoetbalbond FIFA stelde de club zelfs een ultimatum, maar daar trok het zich niets van aan. Zodoende wacht men in Eindhoven nog steeds op het geld.
PSV heeft recht op ruim een miljoen euro vanwege de transfer van Robert naar Betis in 2007. De Eindhovenaren hoeven voorlopig echter nog niet te rekenen op het geld, meldt José Antonio Bosch. "We moeten onze prioriteiten anders stellen. Een gezonde financiële basis is op dit moment het belangrijkst en ligt ver weg van de kans op Europees voetbal", aldus de vice-preses van de Spanjaarden.
Als het aan Real Betis ligt moet PSV zelfs nog lange tijd wachten op de transfersom. De club is afgegleden naar de Spaanse tweede klasse en is van plan het geld pas over te maken wanneer het zich weer kwalificeert voor Europees voetbal, iets wat verder weg lijkt dan ooit. De kans is echter groot dat PSV opnieuw naar de FIFA stapt om zo alsnog de beschikking te krijgen over het geld.
FIFA claimt geloof ik de helft...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat een schijtclub. Ze staan wel kwartfinale beker en koploper in de Seguna Division. Dat dit kan is echt een schande. PSV krijgt toch wel meer dan een miljoen ook, dacht ik.
Dat FIFA een corrupt mafia zooitje is, was al langer bekent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA claimt geloof ik de helft...
Is wel vaker met die mindere goden uit Spanje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat een schijtclub. Ze staan wel kwartfinale beker en koploper in de Seguna Division. Dat dit kan is echt een schande. PSV krijgt toch wel meer dan een miljoen ook, dacht ik.
Mourinho, ga AUB Tevez ofzo kopen.. Blijf van RUUD AF !!quote:'Van Nistelrooij witheet op HSV door verbod op terugkeer bij Real'
Vrijdag, 14 januari 2011 om 23:01
Ruud van Nistelrooij zou vrijdagavond 'vloekend en tierend' het spelershotel van Hamburger SV verlaten hebben. Die Rothosen hervatten zaterdag de competitie weer met een uitwedstrijd bij Schalke 04. Het is de vraag of Van Nistelrooij nog bij de groep blijft, want de ervaren spits heeft volgens Voetbal International de kans om terug te keren bij Real Madrid.
HSV dwarsboomt een dergelijke transfer echter, tot woede van Van Tor. José Mourinho zou de 34-jarige aanvaller heel graag laten terugkeren in het Santiago Bernabéu, de plek waar Van Nistelrooij van 2006 tot 2009 drieënhalf jaar speelde. Mourinho heeft een rol als tweede spits voor de Nederlander in gedachten, nu Gonzalo Higuaín door een operatie lange tijd aan de kant staat. De Portugese coach heeft alleen Karim Benzema als pure spits ter beschikking en wil Van Nistelrooij halen. Het contract van de 67-voudig international van Oranje loopt na dit seizoen af en vooralsnog zouden er geen gesprekken hebben plaatsgevonden over verlenging.
HSV verlangt een geldbedrag voor haar spits, mocht hij deze winter Duitsland achter zich laten. Van Nistelrooij ziet een terugkeer in Spanje daarmee in gevaar komen en is woedend over de gang van zaken. In zijn eerste seizoen in Madrid maakte de spits 25 goals voor Real en in zijn tweede jaar zestien. Een blessure beperkte zijn inbreng in jaar drie tot zes wedstrijden en vier goals; halverwege zijn vierde jaar vertrok Van Nistelrooij naar Duitsland. Hamburger SV-woordvoerder Jörn Wolf ontkent aan Kicker dat de spits het hotel vrijdag verliet. "En trainer Armin Veh zal hem morgen ook in de wedstrijd in Gelsenkirchen inzetten", klinkt het.
Higuain vervangen? Staat toch duidelijk in de tekst...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat heeft Van Tor nu te zoeken op Santiago Bernabeu?
Ik vind het alsnog opmerkelijk: een 23-jarige vervangen door een speler die een decennium ouder is en nog blessuregevoeliger is...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Higuain vervangen? Staat toch duidelijk in de tekst...
Niet meer naar omkijken, PSV moet gewoon zorgen dat de financiën op orde komen.quote:Jammer dat Ruud niet meer naar PSV wilt
Ze verdienen een mooi afscheid, bij de beste club van NL..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:14 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Mensen die hopen dat die sterren bij PSV terug komen. Echt te sneu voor woorden.
Mensen die dit soort dingen, pas echt te sneu voor woorden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:14 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Mensen die hopen dat die sterren bij PSV terug komen. Echt te sneu voor woorden.
Ik vind te oud geen goede reden.quote:
Ben benieuwd wat zijn rol komende maanden wordt, onder Koeman leek het helemaal goed te gaan komen.quote:'FC Groningen toont belangstelling voor Wuytens'
Volgens Johan Derksen doet FC Groningen pogingen om Stijn Wuytens binnen te halen. Hij liet dat weten in het programma Voetbal International. FC Groningen watcher David de Vries van VI meldt dat het gaat om een eventuele overgang voor komende zomer.
Maar alleen terugkomen voor je afscheid, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze verdienen een mooi afscheid, bij de beste club van NL..
Wat een doelpuntquote:
Gudjohnsen kan dat ook doen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar alleen terugkomen voor je afscheid, ik weet het niet.
Philip Cocu is één van de weinige PSV'ers die goed thuisgekomen was...
quote:Ajax heeft hoofdscout Hans van der Zee (55) op non-actief gesteld. De officiële reden luidt gebrekkige communicatie, maar volgens de Telegraaf heeft het slechte aankoopbeleid de scout de kop gekost.
Van der Zee zou verantwoordelijk zijn voor de komst van falende spelers als Mido, Teemu Tainio en Hyun-jun Suk.
De scout zelf wil niet reageren. Tijdens een eventuele arbitragezaak zal de waarheid aan het licht komen.
Mooiquote:On 30 December 2009 the Dutch football magazine "Voetbal International" reports that PSV-manager Fred Rutten has asked Van der Zee tot return to PSV as a scout. According to the article Ajax do not want to let their international scout leave the club.
Gelijk in Groningen is misschien wel beterquote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hopelijk morgen een verlies van zowel ajax als twente. Dan PSV de 3 punten... zou mooi zijn.
Inderdaad. En dan bij deze stand 3 punten uitlopen op Ajax....ik teken er voor.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijk in Groningen is misschien wel beter
Wat kun jij een ongelofelijke teringdebiel zijn in Ajax topics, zeg. Wat ben je nu in Godsnaam aan het doen in dat Utrecht-Ajax topic?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Isaksson, Marcelo, Berg, Toivonen, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák en Manolev.
Dat doet je wel vaker hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kun jij een ongelofelijke teringdebiel zijn in Ajax topics, zeg. Wat ben je nu in Godsnaam aan het doen in dat Utrecht-Ajax topic?
René zal wel lekker op de bank zitten te genieten van Manolevquote:Op zondag 23 januari 2011 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Isaksson, Marcelo, Berg, Toivonen, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák en Manolev.
Nou nou..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kun jij een ongelofelijke teringdebiel zijn in Ajax topics, zeg. Wat ben je nu in Godsnaam aan het doen in dat Utrecht-Ajax topic?
Ja, en als wij punten laten liggen plempen ze ons topic vol met crap. Ongeschreven regel, ofwat?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou..
Volgende keer zal ik zakdoekjes meenemen en aan de Ajacieden geven...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je es niet zo druk johquote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en als wij punten laten liggen plempen ze ons topic vol met crap. Ongeschreven regel, ofwat?
Doen ze dat toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en als wij punten laten liggen plempen ze ons topic vol met crap. Ongeschreven regel, ofwat?
Alsof ze hier ''altijd'' serieus posten..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef Buitendam het volgende:
Omdat het topic waar anderen wel serieus in willen posten eerst moet worden doorzocht naar gebruikwaardige posts om te quoten, door die kotsstraal aan onzin wat er uit jouw klauwen komt, egoïst.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef BeamofLight het volgende:
PSV - Feyenoord was ook 2-0 bij rust...
Een keer is prima. Dat moet gewoon kunnen. Maar anderhalf topic lang, waarbij er gewoon een aantal keer wordt herhaald om te stoppen en dat de lol er wel af is.. Come on, ken je grenzen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kijk naar de wedstrijd en laat het rusten.
Ik ook. Doelsaldo kan bepalend zijn en het kan makkelijk 0-5 worden vandaag.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Als er een mogelijkheid is om alle ballen in het net te vuren, is vandaag de kans...
0-2 vind ik te weinig...
Goed gezegd. Niet dat het veel helpt (vrees ik), maar jij hebt in elk geval, van je waardige kant laten zien.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
BoWa, ga je naar Lille? Voor mij wederom busje, kutzooi.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Zo weer thuis. Saaie wedstrijd, goede sfeer in het vak.
Jammer dat de wedstrijd na 46
minuten al dood was.
Kreeg vrijdag pas te horen dat mijn verlof akkoord was.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
BoWa, ga je naar Lille? Voor mij wederom busje, kutzooi.
En dat het nu ook maar eens afgelopen is met die onzinnige combi'squote:400 fans bij demonstratie tegen combi
23 januari 2011 Supportersvereniging
Vandaag hebben bijna 400 PSV fans gedemonstreerd in Venlo tegen het veelvuldig opleggen van combiregelingen aan voetbalfans in Nederland, zo meldt de Supportersvereniging. Ook door de burgemeester van Venlo was voor vandaag weer een combi-verplichting opgelegd zonder dat daar echt reden toe was. De demonstratie van vandaag en de aanmoedigingen en applaus door VVV fans langs de route van de demonstratie waren daar weer een bewijs van!
PSV Netwerk
De Supportersvereniging PSV wil bij deze alle aanwezige PSV fans en ook de voetbalclub PSV en haar veiligheidsorganisatie bedanken voor de hulp en inzet! Een woord van dank is er ook voor de VVV fans die de demonstratie begroetten met een groot applaus.
PSV Netwerk
Deze demonstratie bewijst maar weer eens de solidariteit onder voetbalfans in Nederland, aldus Rob van den Akker, voorzitter van de Supportersvereniging PSV. Wij kunnen terugkijken op een duidelijk signaal aan Nederland: De Echte Fan komt voor het voetballen en gezelligheid, voor niks anders!
Nouja, bij sommige wedstrijden snap ik combi's nog wel. Maar een verplichte combi bij vvv - psv. Wat de fuckquote:Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dat het nu ook maar eens afgelopen is met die onzinnige combi's
Komt door al die rellen bij PSV - VVV altijdquote:Op maandag 24 januari 2011 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nouja, bij sommige wedstrijden snap ik combi's nog wel. Maar een verplichte combi bij vvv - psv. Wat de fuck
Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef Doublepain het volgende:
De hoop dat Van Bommel en Van Nistelrooy terugkomen, is nu weg.. Van Nistelrooy naar Real en Van Bommel naar Milan..
Mensen die daadwerkelijk hadden verwacht dat Van Gol en Bommel, nu al terug zouden komen naar PSV.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:00 schreef Doublepain het volgende:
De hoop dat Van Bommel en Van Nistelrooy terugkomen, is nu weg.. Van Nistelrooy naar Real en Van Bommel naar Milan..
quote:Beschadiging knieband houdt PSV'er Marcelo enkelen weken afzijdig
PSV kan zich de komende weken niet beroepen op Marcelo. De verdediger, die in de zomer over werd genomen van Wisla Kraków, blijkt de binnenste band in zijn knie te hebben beschadigd. PSV meldt dat maandagmiddag via de officiële kanalen. Een MRI-scan bracht de beschadiging aan het ligt; de Braziliaanse verdediger moet nu enkele weken vanaf de zijkant toekijken.
Marcelo viel zondagmiddag in het competitieduel met VVV-Venlo al na twaalf minuten spelen uit, nadat hij aanvaller Ruud Boymans met een verdedigende actie het scoren belette. De Zuid-Amerikaanse mandekker werd vangen door Francisco Maza Rodríguez. De Mexicaan zal Marcelo naar alle waarschijnlijkheid ook de komende duels nog gaan vervangen in de basiself.
In de zomer trok PSV Marcelo aan en gaf men hem een contract voor drie jaar in Eindhoven. De lange mandekker speelde sindsdien zeventien wedstrijden voor de Brabanders en maakte tegen Excelsior zelfs een eerste doelpunt. De wedstrijden tegen Willem II, ADO Den Haag en AZ komen allemaal te vroeg voor hem.
Ja wat is het probleem dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goh, die staat toch in de basis dan...
Bouma dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goh, die staat toch in de basis dan...
Vervanger voor wie? Bouma en?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon Maza en Vukovic als vervanger.
Dries Wuytens.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon Maza en Vukovic als vervanger.
Wat doe je nu moeilijk? Het vaste duo is Marcelo - Bouma, Marcelo valt weg: Maza - Bouma?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doe je nu moeilijk? Het vaste duo is Marcelo - Bouma, Marcelo valt weg: Maza - Bouma?
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We hebben geen reserve verdedigers nodig? Oké...
Reserve verdedigers spelen niet erg veelquote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We hebben geen reserve verdedigers nodig? Oké...
Als Bouma een trap krijgt spelen we gewoon met 1 verdedigerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Reserve verdedigers spelen niet erg veel
Primaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Bouma een trap krijgt spelen we gewoon met 1 verdediger
We hebben Vukovic (quote:
Normaal gesproken heb je Bouma en Marcello met Maza als eventuele vervanger. Nu valt Marcello weg en schuift Maza een plaatsje op. Mocht een Hagenees aankomend weekend Bouma voor z'n kankâh trappen dan zou je Vukovic in kunnen brengen. Maar stiekem kun je het met 3 verdedigers wel aan tegen ADO, dus zou je elders op het veld een mannetje erbij kunnen zetten.quote:
Dan weet je in ieder geval dat Vukovic die hagenees wel terug paktquote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Mocht een Hagenees aankomend weekend Bouma voor z'n kankâh trappen dan zou je Vukovic in kunnen brengen.
Moeten we even bij de spelers van Willem II kijken wie er uit Den Haag komt, dan weten we meteen wie het zal doen..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je Bouma en Marcello met Maza als eventuele vervanger. Nu valt Marcello weg en schuift Maza een plaatsje op. Mocht een Hagenees aankomend weekend Bouma voor z'n kankâh trappen dan zou je Vukovic in kunnen brengen. Maar stiekem kun je het met 3 verdedigers wel aan tegen ADO, dus zou je elders op het veld een mannetje erbij kunnen zetten.
GEHOORD, FRED? 3 VERDEDIGERS. NIET 5 EN EEN VERDEDIGENDE MIDDENVELDER. WE ZITTEN HOOG IN DE CONCENTRATIE JA.
Klopt. Op Dzsudzsak na heb je gelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer je de basiself van Twente en PSV naast elkaar legt vind ik Twente sterker en zijn zij voor mij ook favoriet voor de titel.
Zie je wel dat je hoog in de concentratie zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Moeten we even bij de spelers van Willem II kijken wie er uit Den Haag komt, dan weten we meteen wie het zal doen..![]()
Dat is wel erg zwartwit. Op doel is Twente duidelijk in 't voordeel. Verdediging ontloopt elkaar niet zoveel, beide een matige rechtsback. Middenveld valt ook wel mee, Janssen is beter dan Engelaar, maar Toivonen beter dan de Jong. En in de aanval hebben zowel Twente als PSV één buitenspeler van "buitencategorie" en een goede buitenspeler. Nu heeft Twente alleen ook een scorende spits.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:11 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Klopt. Op Dzsudzsak na heb je gelijk.
Je hebt toch geen commentaar op Manolev he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is wel erg zwartwit. Op doel is Twente duidelijk in 't voordeel. Verdediging ontloopt elkaar niet zoveel, beide een matige rechtsback. Middenveld valt ook wel mee, Janssen is beter dan Engelaar, maar Toivonen beter dan de Jong. En in de aanval hebben zowel Twente als PSV één buitenspeler van "buitencategorie" en een goede buitenspeler. Nu heeft Twente alleen ook een scorende spits.
Dat idd :/..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Piebe het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk hadden verwacht dat Van Gol en Bommel, nu al terug zouden komen naar PSV.
Ik snap nog steeds niet waarom hij weg moest, hij is een grote talent..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Amrabat scoort net de 2-0 voor Kayserispor.
Zou voor PSV ook geen slechte speler zijn. Van Vukovic ben ik geen fan. Zal niet veel kosten en spelers als de Zeeuw, Chadli en Mertens hebben zich ook snel en goed aangepast.quote:'AZ en NAC Breda strijden om Botteghin'
Eric Botteghin krijgt mogelijk zijn gewenste transfer naar de Eredivisie. De Braziliaanse verdediger kan zijn loopbaan voortzetten bij AZ of NAC Breda, zo meldt Voetbal International.
NAC Breda ziet in Botteghin de ideale opvolger voor Rob Penders, die aan het einde van het seizoen vertrekt. Ook AZ hoopt zich nog deze maand te versterken met een verdediger nu Gill Swerts en Kew Jaliens zijn vertrokken.
Eerder liet Botteghin weten zich voorlopig gewoon op FC Zwolle te richten. Trainer Art Langeler liet tegenover RTV Oost weten dat hij al een vervanger op het oog heeft mocht Botteghin daadwerkelijk vertrekken.
Zeer begrijpelijk dat hij is vertrokken, kwam echt tekort.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom hij weg moest, hij is een grote talent..![]()
quote:Van Nistelrooij wil contract 'zeker' niet verlengen, PSV in beeld
Maandag, 24 januari 2011 om 21:31
Ruud van Nistelrooij vertrekt deze maand definitief niet bij Hamburger SV. Rodger Linse, de zaakwaarnemer van de Oranje-international, heeft zijn cliënt laten weten dat zijn gewilde transfer naar Real Madrid geen doorgang zal vinden. De wraak is echter zoet. Volgens Linse is het uitgesloten dat de 34-jarige Van Nistelrooij zijn aflopende contract bij de Bundesliga-club zal verlengen.
"Ik heb hem verteld dat we geen kans meer hebben", vertelt Linse maandag aan Hamburger Morgenpost. "Dat was het, het is voorbij. Hij snapt er niks van en dat vindt hij vervelend. Het doet pijn, heel veel pijn." Linse was zondag in Madrid, maar zijn inspanningen waren voor niets. HSV-baas Bernd Hoffmann weigert resoluut om de aanvaller terug naar Madrid te laten gaan.
"Dat is jammer, want ze hebben geen idee wat ze Ruud daarmee aandoen", verzekert Linse. "Er waren in de thuiswedstrijd van Real Madrid tegen Real Mallorca (1-0) zelfs spreekkoren voor Ruud. Hoffmann heeft mij laten weten dat Ruud met HSV simpelweg meer kans heeft om plaatsing voor de Champions League of Europa League af te dwingen. Dan houdt het op, ik kan er niets meer aan doen."
"Ruud moet nu laten zien dat hij een man is", geeft Linse zijn cliënt een tip. "Hij moet doen waar hij het beste in is: doelpunten maken. Het is echter uitgesloten dat Ruud zijn contract gaat verlengen. Dat is nu zeker niet meer aan de orde." Dat betekent dat Van Nistelrooij nog vijftien Bundesliga-duels in het shirt van HSV te zien is. De Nederlander kwam een jaar geleden van Real over. Volgens diverse Duitse media is voormalig werkgever PSV zeer geïnteresseerd in de terugkeert van Van Nistelrooij.
''Volgens diverse Duitse media is voormalig werkgever PSV zeer geïnteresseerd in de terugkeert van Van Nistelrooij.''quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Koevermans krijgt geen hoger honorarium en vertrekt bij PSV
Dinsdag, 25 januari 2011 om 00:16
Danny Koevermans vertrekt na dit seizoen definitief bij PSV. De aanvaller is ontevreden met het aantal speelminuten onder Fred Rutten en een gesprek over contractverlenging duurde niet lang. Koevermans vroeg een hoger salaris en kreeg van toenmalig directeur Jan Reker te horen dat dat er niet inzat.
"Dan dien ik mijn contract uit en dan is het na vier jaar over", aldus Koevermans in het Brabants Dagblad. "Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik de concurrentie kon aangaan. Ik was alleen blijven staan als ik tegen FC Groningen een goal had gemaakt en tegen VVV-Venlo twee. Alleen dan."
Toen Marcus Berg geschorst raakte, kwam Jonathan Reis in beeld en nu de Braziliaan maandenlang geblesseerd is, staat Berg weer vast in de basis. De Zweed wordt gehuurd van Hamburger SV en lijkt niet definitief te blijven. Koevermans heeft echter geen trek om nog langer in Eindhoven te blijven. Hij hoopt op een club die bij hem past en waar hij nog een aantal jaren kan spelen.
Jij slaat de plank een beetje mis volgens mij en moet een stap terug denken;quote:Opdinsdag 25 januari 2011 01:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gad-ver-damme wat een ontzettende kneus ben je dan.
PSV moet al op de centjes letten, en dan vraagt ie ook nog om een salaris verhoging?
Houdoe kerel. Pak je koffertjes maar in en als de sodemieter het PSV land verlaten.
En dat blijft ie ook. Vedette wordt het nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie ooit wat belooft dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Bommel naar AC Milan dus. Jammer dat hij zijn beloftes niet nakomt. Als hij 36 is heb je er waarschijnlijk niks aan.
Dan mag hij terugkomen als Trainer ofzo.. Als speler is hij dan al te oud..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef ruud.nl het volgende:
Van Bommel heeft bij Milan een contract tot 30 juni 2011 getekend.
We mogen nog steeds hopen op een terugkeer in de zomer.
Te oud is geen goede reden. Als hij maar kan voetballen en dat weet je nog niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan mag hij terugkomen als Trainer ofzo.. Als speler is hij dan al te oud..
Oud en te oud zijn twee verschillende dingen. Wanneer je door je leeftijd niet meer kan voetballen, ben je te oud. Wanneer je nog wel op niveau kan voetballen, ben je niet te oud.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Te oud is geen goede reden. Als hij maar kan voetballen en dat weet je nog niet.
VN alleen als hij geen andere opties meer heeft. VN geeft geen flikker om PSV, laat dat duidelijk zijn. VN geeft vooral om zichzelf, en het idee dat anderen denken dat het zo'n sympathieke kerel is. Een demagoog, zoals derksen zegt over Kuijt. Van Bommel heeft nooit wat beloofd, en doet gewoon zijn ding. Ik weet niet hoe hij tegenover een terugkeer bij PSV staat. Ik weet wel dat hij gewoon ambitieus is, en op hoog niveau wil spelen. Als Milan zijn contract wil verlengen, dan blijft hij daar, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat zowel Bommel als RvN komende zomer terugkeren bij PSV.
Ik kan me niet voorstellen dat Van Bommel ooit een goede trainer wordt. Dus wat dit betreft heeft hij weinig meerwaarde. Al vind ik wel dat PSV open moet staan voor oud spelers die dit soort zaken ambiëren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Dan mag hij terugkomen als Trainer ofzo.. Als speler is hij dan al te oud..
Ik denk dat Van Bommel juist in potentie een hele goede coach is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Van Bommel ooit een goede trainer wordt. Dus wat dit betreft heeft hij weinig meerwaarde. Al vind ik wel dat PSV open moet staan voor oud spelers die dit soort zaken ambiëren.
Dat type middenvelder lijkt mij sowieso meer geschikt: dat zijn spelers die vanaf begin af aan het complete overzicht moeten proberen te houden. Spitsen en verdedigers lijken mij meer specialisten....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Bommel juist in potentie een hele goede coach is.
Want??? Ik heb Berg nog geen seconde van toegevoegde waarde gevonden. Aan het einde van het seizoen vertrekt Koef en zou Berg als pinchhitter kunnen fungeren, maar zodra Reis terugkomt mag die weer de spits in van mij....quote:Rutten zou Berg graag langer bij PSV houden
Als het aan Fred Rutten ligt zou Marcus Berg ook na de zomer bij PSV blijven. "Ik weet niet of dat mogelijk is, maar het wel een optie ja. Hij heeft de kwaliteiten voor PSV." Op de vraag of een langer verblijf van de 24-jarige aanvaller bij PSV denkbaar is, antwoordt technisch manager Marcel Brands ,,geen idee". Om daar even later aan toe te voegen: ,,Normaal gesproken onhaalbaar."
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente mag deze hebben als wij de Eredivisie wedstrijd mogen
Een Reis op halve kracht is voor mij ook beter dan Berg. Irriteer me mateloos dit seizoen aan die over het paard getilde Zweed. Achterlijke actie ook weer zondagquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:40 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Want??? Ik heb Berg nog geen seconde van toegevoegde waarde gevonden. Aan het einde van het seizoen vertrekt Koef en zou Berg als pinchhitter kunnen fungeren, maar zodra Reis terugkomt mag die weer de spits in van mij....
Probleem is alleen dat je er vanuit mag gaan dat Reis in het jaar 2011 niet meer in actie komt, verder raken we Koef kwijt. Dus als Berg dan ook weg gaat heb je alleen Toivonen en Lens over. Maar die spelen vaker op een andere positie(achter de spits en rechtsbuiten)quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:32 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Een Reis op halve kracht is voor mij ook beter dan Berg. Irriteer me mateloos dit seizoen aan die over het paard getilde Zweed. Achterlijke actie ook weer zondag
Dan een andere creatieve oplossing, Berg is niet de spits die we zoeken op dit moment. Ik ben wel zo realistisch dat als hij er nu nog 15 inschopt ik het een prima spits vind natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je er vanuit mag gaan dat Reis in het jaar 2011 niet meer in actie komt, verder raken we Koef kwijt. Dus als Berg dan ook weg gaat heb je alleen Toivonen en Lens over. Maar die spelen vaker op een andere positie(achter de spits en rechtsbuiten)
Moet ie nog wel een nieuw contract krijgen. Idd begin 2012 is de hoop, dan zou de revalidatie volgens mij prima zijn verlopen, alles eerder is winstquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Seizoen 2012/2013 ofzo is Reis terug
Voor dit seizoen was ik erg blij met Berg. Het is in potentie ook een prima spits. Maar hij heeft echt helemaal niks laten zien, en ik zie geen reden om hem aan te trekken voor volgend jaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:40 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Want??? Ik heb Berg nog geen seconde van toegevoegde waarde gevonden. Aan het einde van het seizoen vertrekt Koef en zou Berg als pinchhitter kunnen fungeren, maar zodra Reis terugkomt mag die weer de spits in van mij....
Onder van Raaij had ik het ook niet zien gebeuren, want dan had 'Ruud' nog steeds schijt aan PSV gehad. Toen hij met die onzin over het supportersklimaat begon, wat Van Raaij er ook nog steeds. En zelfs bij PSV waar hij na een beladen wedstrijd doodleuk riep 'see you in Manchester' en zei dat het wel makkelijker was om weg te gaan na de fout dat PSV hem en Addo niet had ingeschreven voor de UC, was het duidelijk van VN vooral aan zichzelf denkt, en niet aan PSV. Wel of geen Van Raaij. En wat dit betreft is het ook zeker een goede zaak dat Van Raaij er niet zat. Want het lijkt me duidelijk dat Van Raaij het niet bepaald goed heeft gedaan. De meerwaarde van die man wordt ook overschat. Het is een leuke clubicoon, laat dat duidelijk zijn. Maar laten we a.u.b. niet doen alsof hij zoveel spelers kon binnenhalen door zijn talenten. Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Gorill0r het volgende:
Onder Harry van Raaij was Ruud zeker terug gekeerd. Nu acht ik die kans heel klein.
Op basis waarvan? Dat gefakete serieuze gedrag? Van Bommel is vooral een werker met een grote mond. Niets mis mee, overigens. Dit heeft zijn waarde. Maar van een coach verwacht je toch de nodige tactische inzichten. En die heeft Van Bommel niet meer dan een ander.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat Van Bommel juist in potentie een hele goede coach is.
Erg makkelijk gesteld. Er zijn zat spitsen die wel tactische inbreng hebben/hadden. Net als verdedigers. Er zijn een hoop opbouwende verdedigers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Morrigun99 het volgende:
Dat type middenvelder lijkt mij sowieso meer geschikt: dat zijn spelers die vanaf begin af aan het complete overzicht moeten proberen te houden. Spitsen en verdedigers lijken mij meer specialisten....
quote:Wapengekletter tussen PSV en Betis laait weer op
De controverse tussen PSV en Betis Sevilla is weer opgelaaid. De Brabanders hebben de FIFA gevraagd om de voorgenomen strafmaatregel puntenaftrek jegens Betis Sevilla te effectueren.
De Spanjaarden werden half december door sporttribunaal CAS verplicht om alsnog een transfersom voor de in 2007 van PSV gekochte spits Robert te betalen. Inmiddels zijn de dertig dagen die Betis had om het bedrag van 1,8 miljoen euro over te maken voorbij, maar heeft PSV geen geld ontvangen.
De advocaat van Betis heeft de FIFA laten weten dat er in verband met een financiële en bestuurlijke crisis geen mogelijkheid is om te betalen. PSV heeft geëist dat de FIFA dit schrijven negeert en overgaat tot puntenaftrek.
Omdat Betis Sevilla koploper is in de Spaanse eerste divisie hopen de Eindhovenaren dat strafpunten de club tot bezinning brengen. De FIFA heeft dit verzoek in behandeling genomen.
Precies, laat ze het maar voelen. Ze hebben afgelopen zomer nog 1,8 miljoen betaald voor een speler zag ik onlangs. Daarnaast hebben ze onlangs in de beker tegen Barca gespeeld, dat zal niet begroot zijn en qua recette toch een meevaller.quote:
Dat gaat nog niet. Dit PSV bevindt zich nog in een proces en is daartoe nog niet in staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef RijstNatie het volgende:
Waarschijnlijk zal Rutten weer lekker defensief beginnen, en dan komen we 1-0 achter in de 1e helft.
In de 2e helft zal PSV wat meer gas geven en Koevermans komt er dan in de 84e minuut in. En uiteindelijk verliezen we met dan 2-0.
Heb liever dat ze vanaf minuut 1 voor de volle 100% winst spelen en uiteindelijk in een knotsgekke wedstrijd met 3-2 verliezen dan het 1e scenario.
Als hij ooit nog terug op niveau komt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Seizoen 2012/2013 ofzo is Reis terug
Engelaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als hij ooit nog terug op niveau komt.
Bakkal blijkbaar niet fit, zit ook niet op de bank.
Had een paar mooie acties hoor..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Engelaar![]()
![]()
![]()
Die kerel is in het echt nog slechter dan op tv
Mee eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had een paar mooie acties hoor..
Sterk als in weinig weggevend... Er wordt niet erg veel geproduceerd maar je hebt er ook maar 1 nodig als je goed verdedigtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Vind PSV erg sterk spelen so far. Nu hopen dat Berg eens een effectief eindstation gaat vormen.
Vandaag valt het inderdaad erg mee met zijn spelpeil. Laten we hopen dat hij het vast kan houden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet mee eens. Natuurlijk ze geven weinig weg, maar ook het positiespel en de eenheid tussen de linies lijkt verbeterd zonder Afellay. Al is dat nog wat vroeg om vast te stellen na 45 minuten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef StijnDa het volgende:
Sterk als in weinig weggevend... Er wordt niet erg veel geproduceerd maar je hebt er ook maar 1 nodig als je goed verdedigt
In het begin van de opbouw, ja. Maar wanneer er iets dichter bij de goal gevoetbald wordt gaat het een stuk stroever opeens. Is natuurlijk ook moeilijker, maar dat laatste stuk van de aanval mist mi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet mee eens. Natuurlijk ze geven weinig weg, maar ook het positiespel en de eenheid tussen de linies lijkt verbeterd zonder Afellay. Al is dat nog wat vroeg om vast te stellen na 45 minuten.
Kan. Maar om op die manier naar een wedstrijd te kijken is erg pessimistisch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef ganzenherder het volgende:
Toch heb ik het idee dat Twente straks een goede kans krijgt en het dan ook meteen afgelopen is...
`quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef ganzenherder het volgende:
Toch heb ik het idee dat Twente straks een goede kans krijgt en het dan ook meteen afgelopen is...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Och ja, beker: boeien. Met zo'n smalle selectie is het prima dat we die paar extra wedstrijden kunnen skippen.quote:
Anders ik welquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef ganzenherder het volgende:
+1. We missen alleen nog die aanvallende vuist nu....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Vind PSV erg sterk spelen so far. Nu hopen dat Berg eens een effectief eindstation gaat vormen.
Het ging alweer te goed voor Engelaar begrippenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Engelaar![]()
![]()
![]()
Die kerel is in het echt nog slechter dan op tv
Aan de aanloop kon je al zien dat hij ging missen. Prutser. Moet deze speler het team op sleeptouw nemen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef StijnDa het volgende:
Jammer...
Geen slechte strafschoppenserie.
Engelaar ook niet slecht ingeschoten.
Die van Douglas
Wat dacht je van Isak?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Aan de aanloop kon je al zien dat hij ging missen. Prutser. Moet deze speler het team op sleeptouw nemen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van Isak?
Wat een debiel 1st class..
Onzinquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Aan de aanloop kon je al zien dat hij ging missen. Prutser. Moet deze speler het team op sleeptouw nemen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het ging alweer te goed voor Engelaar begrippen![]()
Debiele pingel veroorzaakt en de beslissende gemist, zo kennen we je weer Orlando!
Positief bekijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef leolinedance het volgende:
Jammer, we hadden de overwinning wel verdiendNu focussen op Europa en het kampioenschap. PSV heeft vandaag in ieder geval laten zien dat het goed kan ballen zonder Ibi
![]()
Wat betreft de clownfactor is hij een waardige opvolger van Gomes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
Isaksson is ook echt een penaltykiller zeg, tjongejonge. Al speel je de bal terug op hem dan laat ie hem nog door...
Niks onzin! Een aanvoerder die niet eens een penalty kan nemen, kom op zegquote:
Tenminste één ding doet hij toch beter dan mij (en ook dan jij waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het ging alweer te goed voor Engelaar begrippen![]()
Debiele pingel veroorzaakt en de beslissende gemist, zo kennen we je weer Orlando!
Nopequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jij verwacht nog grootste dingen van Orlando dit seizoen?
Ach het is leuk als je hem pakt. Als je hem niet pakt zal niemand er minder om slapen verwacht ik. Alleen Engelaar misschien danquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef BeamofLight het volgende:
Zijn er serieus gasten hier die deze uitslag meer dan een typisch geval van jammer vinden?
Flikker toch op met die beker. Beter 3-0 verliezen en zand in de ogen strooien dan dit. Hebben we die druk dat we beter en moeten enzo ook weer.
Mwah, dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
En met deze keeper zul je nooit een penaltyreeks winnen, of het moet wel heel gek lopen.
Die drieman defensie beviel mij ook niet slecht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef ganzenherder het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik ben nooit echt fan geweest van Koef maar met hem erin ging het voorin eens wel lopen. En die Labyad deed het ook niet eens heel slecht, die is echt niet minder dan Amrabat lijkt me....
We zouden best wel eens een kans maken op het kampioensschap
Heeft hij uberhaupt ooit een pingel gestopt dan? Kan het me niet voorstellen namelijk...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel weer mee.
Ik niet, vind het juist goed om te zien dat we over de gehele wedstrijd gezien beter waren dan onze grootste concurrent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De beker boeit me niet echt, de manier waarop we hier verliezen vind ik des te kutter
Zelfs het Nederlands elftal won met strafschoppen van Zweden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel weer mee.
Dat is natuurlijk ook altijd leuk om te weten ja. PSV is door het verlies van Afellay in ieder geval niet (veel) slechter dan Twente gewordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik niet, vind het juist goed om te zien dat we over de gehele wedstrijd gezien beter waren dan onze grootste concurrent.
Europa League winnen om het goed te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Kolere.... Van de eerste 5 pingels had Isaksson er 3 moeten hebben....
Godverdomme... weer geen beker.
Sterker nog, door het vertrek lijkt het me tot nu toe alleen maar dat we er collectief sterker op geworden zijn. Afellay was een geweldige speler, maar door de positie waarop hij geposteerd werd heeft PSV daar nooit optimaal gebruik van weten te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook altijd leuk om te weten ja. PSV is door het verlies van Afellay in ieder geval niet (veel) slechter dan Twente geworden
Winnen in Enschede, betere wraak kan men niet wensenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Maar Twente mag oppassen voor de volgende ontmoeting.. We domineerde de hele wedstrijd..
Het is nu meer één geheel heb ik het idee inderdaad. Niet alles draait om één man.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterker nog, door het vertrek lijkt het me tot nu toe alleen maar dat we er collectief sterker op geworden zijn. Afellay was een geweldige speler, maar door de positie waarop hij geposteerd werd heeft PSV daar nooit optimaal gebruik van weten te maken.
In het verleden behaalde resultaten....quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Maar Twente mag oppassen voor de volgende ontmoeting.. We domineerde de hele wedstrijd..
Of wij spelen hun van de mat omdat we ons genaaid voelen door Engelaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten....![]()
Het is bovendien maar een bekerwedstrijd, en tel erbij op dat Twente een van zijn beste spelers miste en je kan concluderen dat voor hetzelfde geval PSV helemaal weg gespeeld wordt in Enschede...
Vergeet ook niet dat PSV een van zijn beste spelers mistte.. Vooral een spits die kon ''afmaken''..quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten....![]()
Het is bovendien maar een bekerwedstrijd, en tel erbij op dat Twente een van zijn beste spelers miste en je kan concluderen dat voor hetzelfde geval PSV helemaal weg gespeeld wordt in Enschede...
Trouwens! Je naam hè, is dat een stiekeme verwijzing naar die linedancer die wij op goal hebben staan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik niet, vind het juist goed om te zien dat we over de gehele wedstrijd gezien beter waren dan onze grootste concurrent.
Als ze het maar laten Koef weer in de basis te zetten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is nu meer één geheel heb ik het idee inderdaad. Niet alles draait om één man.
Koef was trouwens goed bezigLekker doelpunt ook
Wil jij Berg laten staan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ze het maar laten Koef weer in de basis te zetten.
Voetballend gezien vond ik hem echt niet zo slecht, alleen hij moet gaan scoren. Koef er weer inzetten lost niets op.quote:
Gelukkig heeft het daar niks mee te makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw username heeft een groot ajaxgehalte
Hij lijkt af en toe te vergeten dat ie in de spits staat, heeft geen idee dat op goal schieten een goed idee kan zijn. Dat is iets wat Koef wel kan en doet, buiten dat ben ik een groot fan van de Koefquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voetballend gezien vond ik hem echt niet zo slecht, alleen hij moet gaan scoren. Koef er weer inzetten lost niets op.
Hij is momenteel wat ongelukkig in zijn acties, maar kaatst, combineert en laat Toivonen beter spelen. Koef is leuk als breekijzer. Maar met alle respect, voetballen kan hij niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:05 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Hij lijkt af en toe te vergeten dat ie in de spits staat, heeft geen idee dat op goal schieten een goed idee kan zijn. Dat is iets wat Koef wel kan en doet, buiten dat ben ik een groot fan van de Koef
Twente miste Ruiz ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat PSV een van zijn beste spelers mistte.. Vooral een spits die kon ''afmaken''..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trouwens! Je naam hè, is dat een stiekeme verwijzing naar die linedancer die wij op goal hebben staan?
Echt iets inhoudelijks zit er niet in wel?quote:
Het is een walgelijke speler en persoon.. ''PSV speelde helemaal niet zo goed, ze mogen met geluk spreken etc.''quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt iets inhoudelijks zit er niet in wel?
Misschien een gekke brainfart he, maar waarom gebruikt Rutten Zeefuik niet? Doet het goed in het 2e en als je voor Berg een pion in het veld zet heeft het net zo veel effect.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Voetballend gezien vond ik hem echt niet zo slecht, alleen hij moet gaan scoren. Koef er weer inzetten lost niets op.
quote:Eerste deel operatie rechterknie van Reis geslaagd
Jonathan Reis heeft het eerste operatieve deel op weg naar zijn herstel achter de rug. De kruisbanden in de rechterknie van de PSV-spits komen over enkele weken aan de beurt.
Dokter Richard Steadman koos ervoor om de operatie in twee delen uit te voeren. De Amerikaanse specialist nam tijdens de eerste ingreep de mediale band en de meniscus van Reis onder handen en maakte daarbij ook het gewricht schoon.
Reis werkt in de Amerikaanse kliniek de komende weken oefeningen af voordat hij opnieuw onder het mes gaat. Steadman neemt dan de kruisbanden onder handen. De datum voor die operatie is nog niet vastgesteld.
Reis raakte kort voor de winterstop in de wedstrijd tegen Roda JC zwaar geblesseerd bij een botsing met doelman Przemyslaw Tyton. De Braziliaanse aanvaller komt dit seizoen zeker niet meer in actie.
Goed nieuws dit!quote:
Ik denk niet dat Feyenoord hem kwijt wilquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we Fer niet halen?
Veel en veel beter dan Orlando..
Ik denk dat het eerder om diensten gaat. Net als dat PSV ook altijd een bankpartner heeft. Ze noemen het ook niet voor niets een business partner en niet sponsor.quote:
Ik denk ook dat het vooral voor een zaak als Betis Sevilla is, voor contracten en alles wat daarbij komt kijken.... Kan nooit kwaad om dat op deze manier te regelen, lijkt me iig primaquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder om diensten gaat. Net als dat PSV ook altijd een bankpartner heeft. Ze noemen het ook niet voor niets een business partner en niet sponsor.
Meh... Je hebt jaren met voorspoed en je hebt jaren van tegenspoed... Dit is gewoon pech gehad... Iemand moest in de penalty reeks vroeg of laat door de druk zwikken... Alhoewel Engelaar... Heeft hier en daar toch al lullige overtredingen gemaakt in het nadeel van PSV...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:53 schreef Gorill0r het volgende:
Het ging mij niet eens zozeer om te beker maar het was goed voor het moraal van het team geweest als ze van Twente hadden gewonnen. Dit is gewoon een klap voor onze club.
Rutte houdt zich meer bezig met Afghanistan enzo. Rutten daarentegen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Meh... Je hebt jaren met voorspoed en je hebt jaren van tegenspoed... Dit is gewoon pech gehad... Iemand moest in de penalty reeks vroeg of laat door de druk zwikken... Alhoewel Engelaar... Heeft hier en daar toch al lullige overtredingen gemaakt in het nadeel van PSV...
En het is gewoon jammer dat Rutte zo vol blijft houden aan het huidig elftal en niemand anders echt een kans geeft...
Maar toch mis ik bij PSV kansen voor spelers buiten de vaste kern. Een Labyad en Nijland mochten nu eindelijk een paar minuten maken. Had al veel eerder moeten gebeuren naar mijn idee. Zo zijn er meer spelers die vaker een paar minuten moeten spelen, in ieder geval de kans krijgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Rutte houdt zich meer bezig met Afghanistan enzo. Rutten daarentegen.
Ik vind het juist wel goed dat er een vast elftal is. Zo is er duidelijkheid. Bij Ajax onder Jol kon je de ene wedstrijd in de basis staan en een duel later op de tribune .
Dat is waar, hij kan misschien wat meer en wat eerder wisselen. Maar aan de basiselftal zou ik niet te veel sleutelen. Kijk natuurlijk kan er een keer iemand gepasseerd worden, maar het moet niet zo zijn dat 11 spelers op zaterdag spelen, en dan een week later in eens 3 andere in de basis en dan weer een week later weer die eerste 11.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maar toch mis ik bij PSV kansen voor spelers buiten de vaste kern. Een Labyad en Nijland mochten nu eindelijk een paar minuten maken. Had al veel eerder moeten gebeuren naar mijn idee. Zo zijn er meer spelers die vaker een paar minuten moeten spelen, in ieder geval de kans krijgen.
Het is alleen inherent aan het spel van PSV, het niet afmaken van een wedstrijd (hopen dat 1-0 voldoende is), daardoor krijgen jonge spelers ook geen kans. Als ze vaker spelen als tegen VVV krijgt de jeugd ook meer kansen denk ik. (3-0 voor dan kan er iig meer)
Ik vond Ola eigenlijk wel goed spelen. Veel hoge ballen die hij zo ff met de borst aannam en vervolgens een pass die aankwam. Je zou alleen verwachten dat hij als aanvallende middenvelder wat vaker de spits zou moeten zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef jpg97 het volgende:
Veldspel van PSV was goed, echter de mate waarin kansen werden gecreëerd ( of het gebrek daaraan ) baart mij zorgen.
Berg zit OF in een vormcrisis OF hij kan niet beter...
Daarnaast vond ik Ola ook niet bijzonder sterk spelen, en Balasz ook amper dreigend gezien.
Wat is er met zijn vrije trappen gebeurd?
Al met al moet het aanvallend toch een stuk beter de volgende keer.
Toch vreest deze dokter dat Reis mogelijk nooit meer op topniveau zal voetballen.quote:
Dat is op zijn zachtst gezegd klote..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch vreest deze dokter dat Reis mogelijk nooit meer op topniveau zal voetballen.
Wtf?! Dan hoop ik wel dat Banning zich voorlopig wat minder slecht profileert dan de afgelopen paar jaren (bv. vervalsen getuigenverklaring/handelen met voorkennis).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |