Na 5 dagen? Tenzij er ineens een natte la (zie dumpert.nl) over me heen zit morgen, gok ik van nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat je geile bui morgen weer over is
Nou als hij zo doorgaat is zijn bui al over 5 min over..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat je geile bui morgen weer over is
Als je bedoelt dat ik mn staf aan het fierljeppen ben, heb je t mis, beide handen zitten op mn toetsenbordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als hij zo doorgaat is zijn bui al over 5 min over..
dan moet je jezelf even zon la fixen voor morgen boyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 5 dagen? Tenzij er ineens een natte la (zie dumpert.nl) over me heen zit morgen, gok ik van niet![]()
Ohh jeee..quote:
snap ik, maar dat veranderd mn post nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik doelde op dat andere meisje niet mezelf
Ja ik ben ook verbaasdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jj beweerde niet genoeg te hebben aan 8 grolsch?
weet jij er eentje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je jezelf even zon la fixen voor morgen boy
Misschien waren ze over datum...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jj beweerde niet genoeg te hebben aan 8 grolsch?
quote:
ik heb natuurlijk n heel wagenpark voor geile vriendinnetjesquote:
Dat zou wel fijn zijn, eentje voor morgen vrij? Tussen 12 en 17u op kantoor?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk n heel wagenpark voor geile vriendinnetjes
ze zijn veel te classy voor zomaar over het bureauquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, eentje voor morgen vrij? Tussen 12 en 17u op kantoor?
Ik wil ze ook wel een "Wining and Dining", arrangement aanbiedenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn veel te classy voor zomaar over het bureau
Kopieer ruimte.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn veel te classy voor zomaar over het bureau
Je en jij bent buzzed....quote:
Ik ga zo slapen want het is al laatquote:
Je gaar onverrichte zaken je bed dus in ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen want het is al laat
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn dekentje knuffelen![]()
fapse en slaap lekker geile dondertjes
oh en n kusje voor mn nanniga'tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |