Ik lig nog wel eenzaam in bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef kres het volgende:
[..]
Ohhh dan hoor je er niet echt bij ...
Dit is eenzaam en geil topic ...
Ik eet nooit ijs, behalve calippo sinas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik eet geen bananen meer int openbaar sinds n wildvreemde er ineens iets over zei
Zij gaat voor het midden ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
nee links is fout, en rechts is stom
wel ok hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:55 schreef kres het volgende:
[..]
Ach ja ...
Hoe staat het met jou dan ?
Ja nog wel maar je hoeft maar te roepen en gaan ....quote:
Zie het voor me nu jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet nooit ijs, behalve calippo sinas.
Dat durf ik dus ook niet meer in het openbaar
Ik ben ook fout.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ben verder gewoon VVD'rquote:
Tja iedereen is geil en zo....quote:
ooh en ik ga gewoon via links en rechts naar benedenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
twas best vunzig haha.quote:
tering, mijn MI_! Maak me gek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twas best vunzig haha.
Maar ik zat er dus laatst op te letten en ik eet ze echt raar, zeg maar eerst mn lippen eromheen doen en dan bijten, dus ik kan t me ook wel voorstellen numaar daarvoor wast me nooit opgevallen
Gelukkig... Ben ik niet de enige...quote:
die noem ik altijd pijpijsjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet nooit ijs, behalve calippo sinas.
Dat durf ik dus ook niet meer in het openbaar
Dat vraagt om een demo gifje..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twas best vunzig haha.
Maar ik zat er dus laatst op te letten en ik eet ze echt raar, zeg maar eerst mn lippen eromheen doen en dan bijten, dus ik kan t me ook wel voorstellen numaar daarvoor wast me nooit opgevallen
Whahaha JUIST!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die noem ik altijd pijpijsjeseven opwarmen in je handen en dan leegzuigen...
( syl hou je mond nu maar weer)
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die noem ik altijd pijpijsjeseven opwarmen in je handen en dan leegzuigen...
( syl hou je mond nu maar weer)
Ik vraag me echt af wie jij bentquote:
quote:
Na 5 dagen? Tenzij er ineens een natte la (zie dumpert.nl) over me heen zit morgen, gok ik van nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat je geile bui morgen weer over is
Nou als hij zo doorgaat is zijn bui al over 5 min over..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat je geile bui morgen weer over is
Als je bedoelt dat ik mn staf aan het fierljeppen ben, heb je t mis, beide handen zitten op mn toetsenbordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als hij zo doorgaat is zijn bui al over 5 min over..
dan moet je jezelf even zon la fixen voor morgen boyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 5 dagen? Tenzij er ineens een natte la (zie dumpert.nl) over me heen zit morgen, gok ik van niet![]()
Ohh jeee..quote:
snap ik, maar dat veranderd mn post nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ik doelde op dat andere meisje niet mezelf
Ja ik ben ook verbaasdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jj beweerde niet genoeg te hebben aan 8 grolsch?
weet jij er eentje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je jezelf even zon la fixen voor morgen boy
Misschien waren ze over datum...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jj beweerde niet genoeg te hebben aan 8 grolsch?
quote:
ik heb natuurlijk n heel wagenpark voor geile vriendinnetjesquote:
Dat zou wel fijn zijn, eentje voor morgen vrij? Tussen 12 en 17u op kantoor?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk n heel wagenpark voor geile vriendinnetjes
ze zijn veel te classy voor zomaar over het bureauquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, eentje voor morgen vrij? Tussen 12 en 17u op kantoor?
Ik wil ze ook wel een "Wining and Dining", arrangement aanbiedenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn veel te classy voor zomaar over het bureau
Kopieer ruimte.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn veel te classy voor zomaar over het bureau
Je en jij bent buzzed....quote:
Ik ga zo slapen want het is al laatquote:
Je gaar onverrichte zaken je bed dus in ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen want het is al laat
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn dekentje knuffelen![]()
fapse en slaap lekker geile dondertjes
oh en n kusje voor mn nanniga'tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |