hmm durf gewoon niet zo goedquote:
En je vraagt je niet af of je welkom bent ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En beide niet bereikbaar voor mij, want geen fiets afstand, en gedronken
Gedeelde smartquote:
Spannend juist... Handen onder de dekens en gaan..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm durf gewoon niet zo goedkan elk moment n client voor mn deur staan
Dat hoef ik me niet af te vragen, want het is geen optie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef kres het volgende:
[..]
En je vraagt je niet af of je welkom bent ?
handjes onder de dekensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm durf gewoon niet zo goedkan elk moment n client voor mn deur staan
ja maar dan ga ik dus door hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef kres het volgende:
[..]
Spannend juist... Handen onder de dekens en gaan..
Mjah en nee.quote:
Dan heeft die geluk..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dan ga ik dus door hemocht er eentje opduiken, als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen
"join the club"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dan ga ik dus door hemocht er eentje opduiken, als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen
Ja oke ,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en nee.
Sta achter mn besluit. Maar na dat gebitch van vanavond heb ik wel zoiets van why???
of hij gaat half dood voor mn deurquote:
Als t maar lekker isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of hij gaat half dood voor mn deur
Dan is het niet meer zo saai op je werk...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of hij gaat half dood voor mn deur
nou yayquote:
waar moest ik ook alweer zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou yayik word labiel als ik goed geil ben en dan kan echt niks om me heen me meer wat boeien ( behalve eventuele bedpartner dan
)
wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
begeleid verst gehandicapten met gedragsproblemenquote:
niet hier iigquote:
Hoi lieve jij in verkeerde woonplaatsquote:
Wanneer gaan wij nu eens neuken dan?quote:
You screamer youquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet hier iigdan wordt de hele bende wakker
Maak je zoveel geluid tijdens de seks dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mouth gag doet wonderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |