Ik lig nog wel eenzaam in bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef kres het volgende:
[..]
Ohhh dan hoor je er niet echt bij ...
Dit is eenzaam en geil topic ...
Ik eet nooit ijs, behalve calippo sinas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik eet geen bananen meer int openbaar sinds n wildvreemde er ineens iets over zei
Zij gaat voor het midden ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
nee links is fout, en rechts is stom
wel ok hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:55 schreef kres het volgende:
[..]
Ach ja ...
Hoe staat het met jou dan ?
Ja nog wel maar je hoeft maar te roepen en gaan ....quote:
Zie het voor me nu jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet nooit ijs, behalve calippo sinas.
Dat durf ik dus ook niet meer in het openbaar
Ik ben ook fout.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
ben verder gewoon VVD'rquote:
Tja iedereen is geil en zo....quote:
ooh en ik ga gewoon via links en rechts naar benedenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
twas best vunzig haha.quote:
tering, mijn MI_! Maak me gek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twas best vunzig haha.
Maar ik zat er dus laatst op te letten en ik eet ze echt raar, zeg maar eerst mn lippen eromheen doen en dan bijten, dus ik kan t me ook wel voorstellen numaar daarvoor wast me nooit opgevallen
Gelukkig... Ben ik niet de enige...quote:
die noem ik altijd pijpijsjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet nooit ijs, behalve calippo sinas.
Dat durf ik dus ook niet meer in het openbaar
Dat vraagt om een demo gifje..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twas best vunzig haha.
Maar ik zat er dus laatst op te letten en ik eet ze echt raar, zeg maar eerst mn lippen eromheen doen en dan bijten, dus ik kan t me ook wel voorstellen numaar daarvoor wast me nooit opgevallen
Whahaha JUIST!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die noem ik altijd pijpijsjeseven opwarmen in je handen en dan leegzuigen...
( syl hou je mond nu maar weer)
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die noem ik altijd pijpijsjeseven opwarmen in je handen en dan leegzuigen...
( syl hou je mond nu maar weer)
Ik vraag me echt af wie jij bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |