Op dat stuk ligt er ook één die helemaal níet verlicht is. Ben ik eens in het stekedonker met een geladen vrachtwagen met 55km/h overheen gedoken. Wonderlijk hoe alles achterin op z'n plaats is blijven staan, al lagen m'n papieren en alles spullen van de vaste chauffeur van die auto ineens door de hele cabine verspreidquote:Op maandag 17 januari 2011 21:28 schreef gateway het volgende:
[..]
die eerste drempel als je van zieuwent naar ruurlo rijd, na de 4sprong bij mariënvelde, das ook een onding (in de 60zone, wat tegenwoordig die hele weg is met zijn rare slingers erin)
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil een sticker op m'n kentekenplaathouder: "later als ik groot ben wil ik een touareg worden"
Spirited driving, it's a big plus!quote:
Aan de voorkant heeft ie toch al sproetjes, dus wat zou hetquote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik wil helemaal niks achterop mijn auto, ook geen typeplaatje om te zeggen dat ik een X5 met een 3.0d motor heb. Helemaal clean behoort een auto te zijn.
[..]
Spirited driving, it's a big plus!![]()
Jules Deelder over autorijden is trouwens ook wel grappig:
Wie, Jules Deelder?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de voorkant heeft ie toch al sproetjes, dus wat zou het
De Bartmobile. Steenslag is a bitch. Toen ik 'm kocht wou ik hem helemaal rondom laten bijwerken, à raison van ¤1200,-. Dat heb ik me toen door m'n vader uit m'n hoofd laten kletsen, en daar heb ik nog iedere dag spijt vanquote:
In de winter van 2009 / 2010 is de voorruit van de BigX compleet verkrast, weliswaar niet erg, maar bij het ruitenwissen en laagstaande zon zie je allemaal krasjes op die ruit zitten.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De Bartmobile. Steenslag is a bitch. Toen ik 'm kocht wou ik hem helemaal rondom laten bijwerken, à raison van ¤1200,-. Dat heb ik me toen door m'n vader uit m'n hoofd laten kletsen, en daar heb ik nog iedere dag spijt van
Nog een jaar of 2. En dan heb ik 'm in totaal 7 jaar gehad. En dan had ik er dus 7 jaar lang van kunnen genieten, nu heb ik me er straks 7 jaar lang aan geërgerdquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de winter van 2009 / 2010 is de voorruit van de BigX compleet verkrast, weliswaar niet erg, maar bij het ruitenwissen en laagstaande zon zie je allemaal krasjes op die ruit zitten.![]()
Wat betreft steenslag, BigX heeft een diep putje op de voorbumper zitten (helft bumper helft kenteken).
Maar goed, hoelang wilde je de Bartmobile nog hebben?
Er is vast wel spul te koop om krassen te verminderenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de winter van 2009 / 2010 is de voorruit van de BigX compleet verkrast, weliswaar niet erg, maar bij het ruitenwissen en laagstaande zon zie je allemaal krasjes op die ruit zitten.![]()
Wat betreft steenslag, BigX heeft een diep putje op de voorbumper zitten (helft bumper helft kenteken).
Maar goed, hoelang wilde je de Bartmobile nog hebben?
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga altijd al als de brandweer. Geen sirene of zwaailicht voor nodig hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind dit soort filmpjes altijd erg leuk om te kijken:
Het zou me zo vet lijken om eens met zwaailichten en sirene door het verkeer heen te kunnen gaan.
Maar voor mij gaan de mensen nooit zo netjes aan de kant.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga altijd al als de brandweer. Geen sirene of zwaailicht voor nodig hoor
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
"AAN DE KANT, SUKKOLS"
Helpt ook
Mijn collega had ooit eens wat moois. Op de 27mc bak zit een PA stand, dat staat voor Personal Amplifier. Lees: daar kun je een luidspreker op aansluiten. En dat had hij dus gedaan, luidspreker achter de grille en maar blêhren in die micquote:Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
"AAN DE KANT, SUKKOLS"
Helpt ook
'Het is mijn vriendin nietquote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
joepie, bekende van me heeft een Scirocco gekochten er kwam zo een jongen van 14 naar me toe, zegt hij zo van: mooie auto heeft u
Ik zeg: dankje![]()
komt mijn huisgenote even uit de BMW, zegt de jongeman: je vriendin heeft een lekker kontje
Ik:![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn collega had ooit eens wat moois. Op de 27mc bak zit een PA stand, dat staat voor Personal Amplifier. Lees: daar kun je een luidspreker op aansluiten. En dat had hij dus gedaan, luidspreker achter de grille en maar blêhren in die micSta je daar ergens midden in de stad voor een stoplicht, terwijl er voetgangers door rood lopen. Klik, bak aan, klik, PA stand aan. En toen: HEEEEJ STELLETJE !!#@%#@$%^%^%*%^## DAT ROOD GELDT OOK VOOR JULLIE!
Je hebt je nog nooit zo kapotgelachen![]()
filmpje 1, hij zei appingedam.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik wil helemaal niks achterop mijn auto, ook geen typeplaatje om te zeggen dat ik een X5 met een 3.0d motor heb. Helemaal clean behoort een auto te zijn.
[..]
Spirited driving, it's a big plus!![]()
Jules Deelder over autorijden is trouwens ook wel grappig:
Zijn jullie vanochtend aangekomen of gister al de hele dag onderweg geweest?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oke, monsterd en ik zijn thuis. Allemaal veilig en wel en even een paar opmerkingen:
1. Alle BMW rijders zijn hetzelfde.
2. Geldt ook voor AUDI rijders, maar die zijn gewoon saai.
3. Met een Micra kan je best een BMW en een AUDI aan de kant drukken.
4. Skoda rijders moeten niet zo stoer doen.
5. Gaten in de weg? Boeiend.
6. 154km/h van de berg af is veilig.
7. Je moet je koppeling op laten komen als je die 40% helling op wil komen.
Dus voor de Duitse merken liefhebbers: doe niet zo stoer met je xenon en groot licht.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je laatste punt staat genoteerd, in het vervolg zal ik mijn überlange Schwanz uit het raam hangen en dan bordjes "convoi exceptionnel" op mijn wagen monteren en m.b.v. oranje zwaailampen stoer gaan zitten doen.![]()
Dat is het probleem vaak, de meeste mensen weten niet dat het in Duitsland een heel gebruikelijk communicatiemiddel is, wat de boel alleen maar veiliger maakt.quote:Ben je op de hoogte van het feit dat het in Duitsland wettelijk is toegestaan is om m.b.v. knipperen met grootlicht je intentie om in te halen duidelijk te maken? Dus als er iemand achter je zit te seinen met z'n grootlicht is dat niet eens zo raar.
Dan is hard rijden een stuk leuker!quote:Gebruik mijn grootlicht ook vaak om anderen te waarschuwen dat ik er met hoge snelheid aankom, werkt uitstekend, vooral als mensen dan (af en toe) met hun knipperlicht naar rechts knipperen om mij te laten weten dat ze mij gezien hebben en rechts blijven.
Echt leuk is het als je met een groepje anderen samen "optrekt" die dezelfde mindset hebben. Zo reed ik eind september op de Autobahn A45 op weg van Keulen naar Frankfurt, wat gezien zijn vele bochten en bergen een erg leuke route is om (hard) te rijden, aangezien het wat meer van de bestuurder vergt (zie ook de link).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan is hard rijden een stuk leuker!.
Ik heb het nooit meegemaakt, maar klinkt erg gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echt leuk is het als je met een groepje anderen samen "optrekt" die dezelfde mindset hebben. Zo reed ik eind september op de Autobahn A45 op weg van Keulen naar Frankfurt, wat gezien zijn vele bochten en bergen een erg leuke route is om (hard) te rijden, aangezien het wat meer van de bestuurder vergt (zie ook de link).
Op een gegeven moment reed er vooraan een Audi A3, daarachter een BMW 1-serie, toen kwam ik en achter mij reed nog een Volkswagen Passat. En zo zijn we heerlijk enkele tientallen kilometers met rond de 200km/h in een treintje met elkaar "opgetrokken", waarbij men elkaar op de koppositie steeds afwisselde om de linkerbaan vrij te maken. Dan houdt de 2e man iets meer afstand en kan je zonder te remmen blijven rijden.
Nadat het treintje dan toch door iemand werd opgehouden was de 1-serie voor mij naar rechts gegaan, ik (links) wat dichterbij gekomen en toen het weer verder ging eventjes ingehouden zodat hij weer naar links kon, waarbij hij zijn blijk van waarderin ook met z'n alarmlichten liet zien. Toen hij er later afging heeft ie z'n duim nog opgestoken, wat ik uiteraard ook terugdeed.
Dat komt helaas, ook vanwege de drukte, nog maar zelden voor, maar het is genieten om met zo'n groepje "samen" te kunnen rijden en met elkaar zorgt dat je als groepje lekker kan opschieten.
Oef, dat zal je nog lang aanhoren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |