abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91487430
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:28 schreef gateway het volgende:

[..]

die eerste drempel als je van zieuwent naar ruurlo rijd, na de 4sprong bij mariënvelde, das ook een onding (in de 60zone, wat tegenwoordig die hele weg is met zijn rare slingers erin)
Op dat stuk ligt er ook één die helemaal níet verlicht is. Ben ik eens in het stekedonker met een geladen vrachtwagen met 55km/h overheen gedoken. Wonderlijk hoe alles achterin op z'n plaats is blijven staan, al lagen m'n papieren en alles spullen van de vaste chauffeur van die auto ineens door de hele cabine verspreid :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91487438
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik wil een sticker op m'n kentekenplaathouder: "later als ik groot ben wil ik een touareg worden" :P
-O-

Nee, ik wil helemaal niks achterop mijn auto, ook geen typeplaatje om te zeggen dat ik een X5 met een 3.0d motor heb. Helemaal clean behoort een auto te zijn. :)

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Had er zin aan paar weken terug :@
Spirited driving, it's a big plus! :9

Jules Deelder over autorijden is trouwens ook wel grappig:

pi_91487486
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

-O-

Nee, ik wil helemaal niks achterop mijn auto, ook geen typeplaatje om te zeggen dat ik een X5 met een 3.0d motor heb. Helemaal clean behoort een auto te zijn. :)

[..]

Aan de voorkant heeft ie toch al sproetjes, dus wat zou het :Y)
pi_91487611
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Aan de voorkant heeft ie toch al sproetjes, dus wat zou het :Y)
Wie, Jules Deelder? :P
  maandag 17 januari 2011 @ 21:41:02 #180
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_91487680
En weer op en neer naar A'foort geweest en bijna 2x iemand tegen m'n auto aan gehad. :')
pi_91487917
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wie, Jules Deelder? :P
De Bartmobile. Steenslag is a bitch. Toen ik 'm kocht wou ik hem helemaal rondom laten bijwerken, à raison van ¤1200,-. Dat heb ik me toen door m'n vader uit m'n hoofd laten kletsen, en daar heb ik nog iedere dag spijt van ;(
pi_91488093
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De Bartmobile. Steenslag is a bitch. Toen ik 'm kocht wou ik hem helemaal rondom laten bijwerken, à raison van ¤1200,-. Dat heb ik me toen door m'n vader uit m'n hoofd laten kletsen, en daar heb ik nog iedere dag spijt van ;(
In de winter van 2009 / 2010 is de voorruit van de BigX compleet verkrast, weliswaar niet erg, maar bij het ruitenwissen en laagstaande zon zie je allemaal krasjes op die ruit zitten. :|W

Wat betreft steenslag, BigX heeft een diep putje op de voorbumper zitten (helft bumper helft kenteken).

Maar goed, hoelang wilde je de Bartmobile nog hebben?
pi_91488350
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

In de winter van 2009 / 2010 is de voorruit van de BigX compleet verkrast, weliswaar niet erg, maar bij het ruitenwissen en laagstaande zon zie je allemaal krasjes op die ruit zitten. :|W

Wat betreft steenslag, BigX heeft een diep putje op de voorbumper zitten (helft bumper helft kenteken).

Nog een jaar of 2. En dan heb ik 'm in totaal 7 jaar gehad. En dan had ik er dus 7 jaar lang van kunnen genieten, nu heb ik me er straks 7 jaar lang aan geërgerd :(
  maandag 17 januari 2011 @ 21:54:44 #184
314372 Goddelijker
pi_91488582
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Er is vast wel spul te koop om krassen te verminderen :Y
pi_91490688
Ik vind dit soort filmpjes altijd erg leuk om te kijken:

Het zou me zo vet lijken om eens met zwaailichten en sirene door het verkeer heen te kunnen gaan. _O_
pi_91490833
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind dit soort filmpjes altijd erg leuk om te kijken:

Het zou me zo vet lijken om eens met zwaailichten en sirene door het verkeer heen te kunnen gaan. _O_
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga altijd al als de brandweer. Geen sirene of zwaailicht voor nodig hoor :P
pi_91491091
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga altijd al als de brandweer. Geen sirene of zwaailicht voor nodig hoor :P
Maar voor mij gaan de mensen nooit zo netjes aan de kant. :o

Met alleen een zwaailicht kom je trouwens ook al ver:

maandag 17 januari 2011 @ 22:31:12 #188
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91491176

"AAN DE KANT, SUKKOLS"

Helpt ook ^O^
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_91491413
joepie, bekende van me heeft een Scirocco gekocht :9~ en er kwam zo een jongen van 14 naar me toe, zegt hij zo van: mooie auto heeft u ;)
Ik zeg: dankje :)
komt mijn huisgenote even uit de BMW, zegt de jongeman: je vriendin heeft een lekker kontje :@
Ik: :') :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91491507
quote:
Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]

"AAN DE KANT, SUKKOLS"

Helpt ook ^O^
:D
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91491728
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]

"AAN DE KANT, SUKKOLS"

Helpt ook ^O^
Mijn collega had ooit eens wat moois. Op de 27mc bak zit een PA stand, dat staat voor Personal Amplifier. Lees: daar kun je een luidspreker op aansluiten. En dat had hij dus gedaan, luidspreker achter de grille en maar blêhren in die mic :D Sta je daar ergens midden in de stad voor een stoplicht, terwijl er voetgangers door rood lopen. Klik, bak aan, klik, PA stand aan. En toen: HEEEEJ STELLETJE !!#@%#@$%^%^%*%^## DAT ROOD GELDT OOK VOOR JULLIE!
Je hebt je nog nooit zo kapotgelachen _O- _O_
  maandag 17 januari 2011 @ 22:40:25 #192
314372 Goddelijker
pi_91491795
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
joepie, bekende van me heeft een Scirocco gekocht :9~ en er kwam zo een jongen van 14 naar me toe, zegt hij zo van: mooie auto heeft u ;)
Ik zeg: dankje :)
komt mijn huisgenote even uit de BMW, zegt de jongeman: je vriendin heeft een lekker kontje :@
Ik: :') :')
'Het is mijn vriendin niet :'( '
pi_91491895
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mijn collega had ooit eens wat moois. Op de 27mc bak zit een PA stand, dat staat voor Personal Amplifier. Lees: daar kun je een luidspreker op aansluiten. En dat had hij dus gedaan, luidspreker achter de grille en maar blêhren in die mic :D Sta je daar ergens midden in de stad voor een stoplicht, terwijl er voetgangers door rood lopen. Klik, bak aan, klik, PA stand aan. En toen: HEEEEJ STELLETJE !!#@%#@$%^%^%*%^## DAT ROOD GELDT OOK VOOR JULLIE!
Je hebt je nog nooit zo kapotgelachen _O- _O_
_O_ :Y)
pi_91501426
Hmm ik wist niet dat dat bestond dat file flirten... Ik sta best vaak in de file en ja af en toe zie ik wel leuke dames maar omdat ik weet dat ik het niet van mijn uiterlijk moet hebben kijk ik direct weer weg en wissel ik wat geïrriteerd van baan zodat ik niet nog een keer per ongeluk in hun richting kijk.
pi_91507055
Oke, monsterd en ik zijn thuis. Allemaal veilig en wel en even een paar opmerkingen:

1. Alle BMW rijders zijn hetzelfde.
2. Geldt ook voor AUDI rijders, maar die zijn gewoon saai.
3. Met een Micra kan je best een BMW en een AUDI aan de kant drukken.
4. Skoda rijders moeten niet zo stoer doen.
5. Gaten in de weg? Boeiend.
6. 154km/h van de berg af is veilig.
7. Je moet je koppeling op laten komen als je die 40% helling op wil komen.

Dus voor de Duitse merken liefhebbers: doe niet zo stoer met je xenon en groot licht.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_91507431
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

-O-

[..]

filmpje 1, hij zei appingedam. :) plaatsje wat naast Delfzijl ligt..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91507449
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oke, monsterd en ik zijn thuis. Allemaal veilig en wel en even een paar opmerkingen:

1. Alle BMW rijders zijn hetzelfde.
2. Geldt ook voor AUDI rijders, maar die zijn gewoon saai.
3. Met een Micra kan je best een BMW en een AUDI aan de kant drukken.
4. Skoda rijders moeten niet zo stoer doen.
5. Gaten in de weg? Boeiend.
6. 154km/h van de berg af is veilig.
7. Je moet je koppeling op laten komen als je die 40% helling op wil komen.

Dus voor de Duitse merken liefhebbers: doe niet zo stoer met je xenon en groot licht.
Zijn jullie vanochtend aangekomen of gister al de hele dag onderweg geweest?

Je laatste punt staat genoteerd, in het vervolg zal ik mijn überlange Schwanz uit het raam hangen en dan bordjes "convoi exceptionnel" op mijn wagen monteren en m.b.v. oranje zwaailampen stoer gaan zitten doen. ~O>

Ben je op de hoogte van het feit dat het in Duitsland wettelijk is toegestaan is om m.b.v. knipperen met grootlicht je intentie om in te halen duidelijk te maken? Dus als er iemand achter je zit te seinen met z'n grootlicht is dat niet eens zo raar.

Gebruik mijn grootlicht ook vaak om anderen te waarschuwen dat ik er met hoge snelheid aankom, werkt uitstekend, vooral als mensen dan (af en toe) met hun knipperlicht naar rechts knipperen om mij te laten weten dat ze mij gezien hebben en rechts blijven. ^O^
pi_91507845
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Je laatste punt staat genoteerd, in het vervolg zal ik mijn überlange Schwanz uit het raam hangen en dan bordjes "convoi exceptionnel" op mijn wagen monteren en m.b.v. oranje zwaailampen stoer gaan zitten doen. ~O>
_O_

pics :') edit: van het zwaailicht dan he? :9
quote:
Ben je op de hoogte van het feit dat het in Duitsland wettelijk is toegestaan is om m.b.v. knipperen met grootlicht je intentie om in te halen duidelijk te maken? Dus als er iemand achter je zit te seinen met z'n grootlicht is dat niet eens zo raar.
Dat is het probleem vaak, de meeste mensen weten niet dat het in Duitsland een heel gebruikelijk communicatiemiddel is, wat de boel alleen maar veiliger maakt.

quote:
Gebruik mijn grootlicht ook vaak om anderen te waarschuwen dat ik er met hoge snelheid aankom, werkt uitstekend, vooral als mensen dan (af en toe) met hun knipperlicht naar rechts knipperen om mij te laten weten dat ze mij gezien hebben en rechts blijven. ^O^
Dan is hard rijden een stuk leuker! ;).
pi_91509020
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef L0we het volgende:

[..]

Dan is hard rijden een stuk leuker! ;).
Echt leuk is het als je met een groepje anderen samen "optrekt" die dezelfde mindset hebben. Zo reed ik eind september op de Autobahn A45 op weg van Keulen naar Frankfurt, wat gezien zijn vele bochten en bergen een erg leuke route is om (hard) te rijden, aangezien het wat meer van de bestuurder vergt (zie ook de link).

Op een gegeven moment reed er vooraan een Audi A3, daarachter een BMW 1-serie, toen kwam ik en achter mij reed nog een Volkswagen Passat. En zo zijn we heerlijk enkele tientallen kilometers met rond de 200km/h in een treintje met elkaar "opgetrokken", waarbij men elkaar op de koppositie steeds afwisselde om de linkerbaan vrij te maken. Dan houdt de 2e man iets meer afstand en kan je zonder te remmen blijven rijden.
Nadat het treintje dan toch door iemand werd opgehouden was de 1-serie voor mij naar rechts gegaan, ik (links) wat dichterbij gekomen en toen het weer verder ging eventjes ingehouden zodat hij weer naar links kon, waarbij hij zijn blijk van waarderin ook met z'n alarmlichten liet zien. Toen hij er later afging heeft ie z'n duim nog opgestoken, wat ik uiteraard ook terugdeed.

Dat komt helaas, ook vanwege de drukte, nog maar zelden voor, maar het is genieten om met zo'n groepje "samen" te kunnen rijden en met elkaar zorgt dat je als groepje lekker kan opschieten. O+

Compleet off-topic:

:X
pi_91509229
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Echt leuk is het als je met een groepje anderen samen "optrekt" die dezelfde mindset hebben. Zo reed ik eind september op de Autobahn A45 op weg van Keulen naar Frankfurt, wat gezien zijn vele bochten en bergen een erg leuke route is om (hard) te rijden, aangezien het wat meer van de bestuurder vergt (zie ook de link).

Op een gegeven moment reed er vooraan een Audi A3, daarachter een BMW 1-serie, toen kwam ik en achter mij reed nog een Volkswagen Passat. En zo zijn we heerlijk enkele tientallen kilometers met rond de 200km/h in een treintje met elkaar "opgetrokken", waarbij men elkaar op de koppositie steeds afwisselde om de linkerbaan vrij te maken. Dan houdt de 2e man iets meer afstand en kan je zonder te remmen blijven rijden.
Nadat het treintje dan toch door iemand werd opgehouden was de 1-serie voor mij naar rechts gegaan, ik (links) wat dichterbij gekomen en toen het weer verder ging eventjes ingehouden zodat hij weer naar links kon, waarbij hij zijn blijk van waarderin ook met z'n alarmlichten liet zien. Toen hij er later afging heeft ie z'n duim nog opgestoken, wat ik uiteraard ook terugdeed.

Dat komt helaas, ook vanwege de drukte, nog maar zelden voor, maar het is genieten om met zo'n groepje "samen" te kunnen rijden en met elkaar zorgt dat je als groepje lekker kan opschieten. O+

Ik heb het nooit meegemaakt, maar klinkt erg gaaf :D.
quote:
Compleet off-topic:

:X
Oef, dat zal je nog lang aanhoren... :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')