abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91391834
Heb je toevallig een google maps linkje van de verkeersituatie, dan kunnen we zien hoe het eruit ziet. :)
pi_91392922
Das een lastige situatie, daar geef ik je helemaal gelijk in, met die bruggen is het altijd link als er mensen overheen jagen.

Was het niet toevallig een bestuurder van een BMW X5, die schijnen nogal asociaal te rijden? ;)
pi_91393179
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef von_Preussen het volgende:
Das een lastige situatie, daar geef ik je helemaal gelijk in, met die bruggen is het altijd link als er mensen overheen jagen.

Was het niet toevallig een bestuurder van een BMW X5, die schijnen nogal asociaal te rijden? ;)
Volgens mij was het een Audi, maar heb er niet zo op gelet. BMW X5 is een mooie wagen het enige nadeel dat ik mezelf zie hebben is het parkeren op lastige plekjes. Met name de breedte, dat je met een wiel uitsteekt op de weg ook al zit je zo strak mogelijk tegen de stoep aan.

Daarnaast is het volgens mij een tikkeltje overdreven dat bepaalde merken asociale bestuurders hebben. Bij die auto's let je er meer op. Bij die 13 in een dozijn wagens die eens iets doen heb je niet gelijk het idee van 'kut suzuki bestuurder, typisch!'
lama
pi_91393572
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef lbeew het volgende:
Bij die 13 in een dozijn wagens die eens iets doen heb je niet gelijk het idee van 'kut suzuki bestuurder, typisch!'
Nou, sommige boodschappenkarretjes springen er wel uit hoor :P Ford Ka enzo :')
pi_91393683
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Maar dat zijn nou weer typische vrouwenwagens. Vrouwen zijn altijd druk bezig met van alles en nog wat (voornamelijk uiterlijk?) is het stereotype toch?

~O>
lama
pi_91400937
Wou vanmiddag even me auto schoonmaken en waxen maar krijg je nou echt snel een boete van de politie als je dat gewoon op straat doet?
  zondag 16 januari 2011 @ 10:01:21 #83
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_91401281
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 09:27 schreef Kadooosh het volgende:
Wou vanmiddag even me auto schoonmaken en waxen maar krijg je nou echt snel een boete van de politie als je dat gewoon op straat doet?
Ik weet niet waar jij woont? Maar hier, in de stad, krijg je die zelfs niet. :)
  zondag 16 januari 2011 @ 10:04:34 #84
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_91401324
In sommige (nieuwbouw)wijken schijnt het niet te mogen. Maar meestal is het geen probleem.
pi_91401335
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:01 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont? Maar hier, in de stad, krijg je die zelfs niet. :)
Amsterdam, dus het is toch al vervuild :D.
  zondag 16 januari 2011 @ 10:07:12 #86
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_91401360
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef JDude het volgende:
In sommige (nieuwbouw)wijken schijnt het niet te mogen. Maar meestal is het geen probleem.
Ook toen heb ik het gewoon gedaan, toen het regenwater hier werd opgevangen. :')
Alsof het wassen van je auto schadelijker is, dan al die troep, olie etc wat via de regen de grond in gaat. :')
  zondag 16 januari 2011 @ 10:49:46 #87
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_91402052
We zijn veilig in Karpacz aangekomen! Het stuk vanuit Warschau (totaal 600 km) in ongeveer 8 uurtjes gereden. We reden wel in het donker door de bergen, maar desondanks was het heel erg gaaf (op klapjosti's na die je met 70 voorbijscheuren in het donker en door scherpe bochten gaan). Ik kreeg er zelf al bijna zo'n racecoureur gevoel bij :')

Ook nog even leuk; per volgepakte micra 140 op de snelweg. De rest reed wat rustiger (zo rond 110, je mag 130). We voelden ons al bijna bmwrijders die anderen aan de kant drukken :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:28:12 #88
251095 Purdey
Better off alone..
pi_91402924
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Zag daarnet een advertentie van Ford in het AD van gisteren, dat je een hele nieuwe Ford Ka kunt kopen voor 8350,- en wil je er wat opties op hebben, kun je een comfort pakket erbij nemen van 1000,- en dan krijg je Airco, centrale vergrendeling, en radio/cd speler :)
Vond het niet eens zo gek voor 9350,- :Y
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_91403464
Pekel is aardig weggeregend. Zal nog wel wat liggen, maar ik ga zo toch de Manta even goed wassen en fris maken.

Heb hem net een maandje en de rit van waar ik hem vandaan heb was op die dag nog wel een vol met pekel :P

En das nie goed voor den ouden Opel.
pi_91404679
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef LangeJan het volgende:
Pekel is aardig weggeregend. Zal nog wel wat liggen, maar ik ga zo toch de Manta even goed wassen en fris maken.

Heb hem net een maandje en de rit van waar ik hem vandaan heb was op die dag nog wel een vol met pekel :P

En das nie goed voor den ouden Opel.
Ach zo lang je 'm maar afspuit aan de onderkant, zeker de kriksteunen en de spatbordranden.
Toch blij dat de mijne in winterslaap is :7
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91409505
quote:
16-01-2011 - Voerendaal, Dronken vrachtwagenchauffeur keert op autoweg: 4 gewonden

Een 27-jarige vrachtwagenchauffeur uit Bosnië-Herzegovina heeft afgelopen nacht op de A76 ter hoogte van Voerendaal een aanrijding veroorzaakt waarbij naast hijzelf nog drie andere weggebruikers gewond raakten. De vrachtwagenchauffeur had teveel drank op. Sporenonderzoek van de politie wees uit dat de vrachtwagenchauffeur zijn trekker met oplegger op de autoweg vermoedelijk wilde keren maar dat dit niet lukte. Hierdoor kwam de combinatie dwars over de weg te staan. Twee personenauto's die op dat moment kwamen aangereden zagen dit te laat en konden ondanks krachtig remmen een aanrijding niet meer voorkomen. Beide voertuigen schoven onder de oplegger en kwamen klem te zitten.

Eén automobilist, een 23-jarige man uit Sittard-Geleen die alleen in zijn auto zat, kon zijn voertuig op eigen kracht verlaten. Hij hield een gebroken hand over aan de aanrijding en moest voor behandeling naar het ziekenhuis. In de andere auto zaten twee personen, een 24-jarige man en zijn 23-jarige vriendin en allebei afkomstig uit het Belgische Opglabbeek, die allebei klem zaten. Met behulp van de brandweer konden ze uit hun hachelijke positie worden bevrijd. Beiden moesten met onbekend letsel naar het ziekenhuis worden vervoerd. De vrachtwagenchauffeur liep een dubbele armbreuk op en werd hieraan zondagmorgen geopereerd. De man is hierna door de politie aangehouden en ingesloten voor nader verhoor. Door de aanrijding is de A76 vanaf 03.15 uur tot circa 05.00 uur afgesloten geweest en werd het verkeer vanaf Bocholz omgeleid via de Antwerpseweg (stadsautoweg Heerlen) in de richting van Eindhoven.

:|W
pi_91411471
Lees her en der dat het goed is om bij het waxen ook je raam te doen, klopt dit?

Kan anders wel eerst een achterraam proberen.
  zondag 16 januari 2011 @ 14:59:59 #93
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_91411711
Lijkt me onnodig maar vooral irritant als het regent.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_91411800
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef Bargehassus het volgende:
Lijkt me onnodig maar vooral irritant als het regent.
Schijnt juist handig te zijn als het regent, dan blijft de regen niet plakken.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:03:27 #95
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_91411884
Heb je toch ruitenwissers voor? Maar ik ken de redenatie. Heb je het effect van allemaal kleine druppeltjes op je voorruit die er bij wijze van spreken weer afwaaien. Heb het wel eens geprobeerd maar niets voor mij.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:37:12 #96
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_91413609
vraagje: roesten de auto's van tegenwoordig nog? Vroeger was het een ramp, en hoe verder je terugkijkt, hoe meer auto's roestten. Bij de nieuwere "oude" auto's zie je dit maar zelden, is er een coating ofzo aangebracht of heeft dit een andere rede?
En dat kan zomaar.....?
pi_91414015
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef Lienzz het volgende:
vraagje: roesten de auto's van tegenwoordig nog? Vroeger was het een ramp, en hoe verder je terugkijkt, hoe meer auto's roestten. Bij de nieuwere "oude" auto's zie je dit maar zelden, is er een coating ofzo aangebracht of heeft dit een andere rede?
Metaal roest nu eenmaal, je kan het m.i. alleen maar uistellen. Vroeger was men ook lyrisch over de roestpreventie (lees voor de gein eens een folder). Moderne auto's kunnen wel degelijk roesten, al zijn de meeste goed beschermt (niet allemaal, zie Ford/Mercedes).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91415385
Test :@
Willem-Jan van Puffelen
pi_91415455
quote:
11s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:12 schreef Rauzer het volgende:
Test :@
[TEST] Test topic - <?php ?> o|O
pi_91415616
quote:
Ik had een topic nodig dat nét geen 100 reacties had :P.
Willem-Jan van Puffelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')