dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je CV moet je sowieso updaten omdat je weer meer en andere ervaring hebt opgedaan als een aantal jaar geleden.
Je moet jezelf verkopen en presenteren.
En tegenwoordig kom je heel vaak in vaste dienst na eerst een uitzendbaan. Informeer nou eerst maar eens bij een paar van die tenten.
Dan moet je niet schrijven dat je het niet gaat doen, vind je het gek dat je reacties krijgt dat je het juist wél moet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nogmaals.. komt denk omdat ik er vandaag nog niet over wil nadenken. en ik doe het heus snel.
ik heb er zo mijn twijfels over, dat is het. alsof er geen andere mogelijkheid bestaat dan een uitzendbureauquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je niet schrijven dat je het niet gaat doen, vind je het gek dat je reacties krijgt dat je het juist wél moet doen.
Internet, krant, etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb er zo mijn twijfels over, dat is het. alsof er geen andere mogelijkheid bestaat dan een uitzendbureau
dit is het eerste bedrijf waarbij ik langer werkte dan 6 maanden. dat wil ik niet meer... ik wil gewoon ergens zitten waar ik me fijn voel met fijne collega's. heb verder niet veel eisen behalve een normaal salarisquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef z80 het volgende:
[..]
bedrijven gebruiken uitzendburos vaak om voor hun nieuwe personeel te zoeken.
het bedrijf kan den uit het aanbod een keuze maken, en zonder problemen "testen" voor een iets langere periode dan de standaard proeftijd.
na 6 manden mag een bedrijf een uitzendkracht overnemen/in vaste dienst nemen.
en het voordeel voor jou is dat je bij meerdere bedrijven binnen kunt kijken en ervaring op doen.
Ik denk dat golfer dit puur zakelijk bedoeld en niet persoonlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.
oh betalen ervoor als bemiddelaar? zal er over nadenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat golfer dit puur zakelijk bedoeld en niet persoonlijk
ik weet het niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wil je zélf ? Dat is denk ik nóg belangrijker
Bij een nootfabriek?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
heb vandaag ook ff gekeken voor nieuw bijbaantje,. heb al een vacature op t oog
Neeheeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
oh betalen ervoor als bemiddelaar? zal er over nadenken
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.
Kan daar erg boos over worden, paar mensen in mijn omgeving waar ik zeer om geef zijn aan de psychofarmaca (geweest) vanwege hun ziektes. Een vriendin van mij is zwaar depressief geweest en is nu van de medicatie af en het gaat goed met haar, mede dank zij haar lieve vriend die enorm veel voor zijn kiezen heeft gehad.quote:
Je mag mij wel helpen over een paar maanden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.
oh ik snap em. zakelijke ervaring willen delen met mij.quote:
ik lig dus al 3 uur en kan niet slapen vanwege de hoofdpijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
FFT, als ik je nou eens een tip mag geven en please note: totaal geen smilies hier nu: ga slapen! Je bent moe, je neemt niets meer aan en verzet je overal tegen. Ga slapen, sta morgen gewoon uitgerust op. Dan kijk je er weer met een frisse blik tegenaan.
CV's tunen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.
misschien helpt het om de computer af te sluiten en proberen te relaxen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lig dus al 3 uur en kan niet slapen vanwege de hoofdpijnzou het best willen ja
Ook. En presentatieadviezen geven aan sollicitanten.quote:
Haaa! MopperPee z'n MopperAntennae pikken geMopper op!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
FFT, als ik je nou eens een tip mag geven en please note: totaal geen smilies hier nu: ga slapen! Je bent moe, je neemt niets meer aan en verzet je overal tegen. Ga slapen, sta morgen gewoon uitgerust op. Dan kijk je er weer met een frisse blik tegenaan.
al 2 uur voor me uit gestaard. hielp ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
misschien helpt het om de computer af te sluiten en proberen te relaxen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |