Gewoon de url kopiėren en plakken schatquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=zcf0Jnz4_9Q
[/youtube]
Ik vind oksel toch raarder... En smeriger op een of andere manierquote:
Ja is gelukt, donkerblond hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon de url kopiėren en plakken schat
Mjah komt door de associatiequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind oksel toch raarder... En smeriger op een of andere manier
Och soms is het genoeg om gewoon stil te zijn en mooi te zitten wezenquote:
De laatste jongen die dat tegen mij zei, heeft een lel voor zijn bek gehadquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och soms is het genoeg om gewoon stil te zijn en mooi te zitten wezen
Oh maar ik mag dat wel van 'mquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste jongen die dat tegen mij zei, heeft een lel voor zijn bek gehad
Nu is hij natuurlijk geen vrouw en daarmee per definitie van veel minder nut. Dus dat is logisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik mag dat wel van 'm
Ja ik durf niks te doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik mag dat wel van 'm
He, niet een te grote softie zijn he, ik heb mijn mannen graag een beetje stoerquote:
Op een of andere manier hoop ik dat dat Rival wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste jongen die dat tegen mij zei, heeft een lel voor zijn bek gehad
Leg es uit?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een of andere manier hoop ik dat dat Rival was
Ik ben toevallig heul stoerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet een te grote softie zijn he, ik heb mijn mannen graag een beetje stoer
quote:
Whahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet een te grote softie zijn he, ik heb mijn mannen graag een beetje stoer
Ja kan ik niet eigenlijkquote:
quote:
Ik luister naar rapmuziek met slecht taalgebruik, heb tattoo's, drink teveel, mag graag te hard rijden en wil mijn motorrijbewijs gaan halen.quote:
Oh okequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan ik niet eigenlijk![]()
Zou zomaar een opmerking van hem kunnen zijn en hij verdiend soms gewoon een lel.
Verder is het een schat en ben ik echt blij met hem hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik luister naar rapmuziek met slecht taalgebruik, heb tattoo's, drink teveel, mag graag te hard rijden en wil mijn motorrijbewijs gaan halen.
Met bijpassend hells angels jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |