quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat nummer was hip en heel vaak op tv toen ik net had ontdekt dat ik zwanger was![]()
Toch kijk je heel anders tegen je zwangerschap aan als je die clip ziet
Jazeker... Die is ook heel mooi...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat nummer was hip en heel vaak op tv toen ik net had ontdekt dat ik zwanger was![]()
Toch kijk je heel anders tegen je zwangerschap aan als je die clip ziet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:33 schreef kres het volgende:
[..]
Jazeker... Die is ook heel mooi...![]()
Mad about youOok nice..
Jaa, zie de editquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij straks bij Grolsch prijkt en ik niet. Ik heb dus heel weinig.
Uitmelken dus
Wel degene die jouw kaartje heeft geregeld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef kres het volgende:
[..]
Het is een oudje maar blijft erg fijn...![]()
Nog Lowlands mensen hier ?
Ghehe goed zoquote:
Dan moet je deze van ze horen...quote:
Is ook geen K3 enz hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, die liedjes ken ik allemaal niet geloof ik
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel degene die jouw kaartje heeft geregeld.
ik ook niet, daarom ben ik zo stilquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, die liedjes ken ik allemaal niet geloof ik
I know..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel degene die jouw kaartje heeft geregeld.
Nee hierna ga ik noukie luisterenquote:
Ik wist niet eens dat het voor hem was. Van mn zusje moest ik er twee regelen en ik luister natuurlijk heel goed naar haar.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Tijd om te gaan zie ik het begint al richting top40 te gaan
Mijn laptop heeft een addon dat als K3 wordt gespeeld hij afsluit en de eerste 3 dagen niet meer aangaatquote:
En terecht! Ik heb de hele ochtend zitten F5'en. Wat een drama was dat.quote:
Sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Tijd om te gaan zie ik het begint al richting top40 te gaan
Oh, handig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft een addon dat als K3 wordt gespeeld hij afsluit en de eerste 3 dagen niet meer aangaat
Ik vond dat heel vermakelijk toen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht! Ik heb de hele ochtend zitten F5'en. Wat een drama was dat.Maar uiteindelijk heb ik er voor mezelf ook nog eentje kunnen regelen.
Ja vond ik ook welquote:
Daarom luister ik het dus ook nooitquote:
Die ken ik dan weer welquote:
quote:
Dat wordt gelukkig niet gespamdquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja nu is het al telaat, helemaal met K2,5 erbij![]()
Speciaal voor jou danquote:
Lijflied jaquote:
Gewoon de URL plaatsen schatquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[youtube]
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zcf0Jnz4_9Q?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/zcf0Jnz4_9Q?fs=1&hl=nl_NL" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
[/youtube]
Even het nino stuk doorspoelen en dan is het een lekker nummer
Terugprikkenquote:
Nee, heel raar. Bij m'n ribben onder m'n borst en oksel zeg maar.quote:
Elleboog ook welquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heel raar. Bij m'n ribben onder m'n borst en oksel zeg maar.
Oksel is trouwens ook wel een raar woord he...
Gewoon de url kopiëren en plakken schatquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=zcf0Jnz4_9Q
[/youtube]
Ik vind oksel toch raarder... En smeriger op een of andere manierquote:
Ja is gelukt, donkerblond hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon de url kopiëren en plakken schat
Mjah komt door de associatiequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind oksel toch raarder... En smeriger op een of andere manier
Och soms is het genoeg om gewoon stil te zijn en mooi te zitten wezenquote:
De laatste jongen die dat tegen mij zei, heeft een lel voor zijn bek gehadquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och soms is het genoeg om gewoon stil te zijn en mooi te zitten wezen
Oh maar ik mag dat wel van 'mquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste jongen die dat tegen mij zei, heeft een lel voor zijn bek gehad
Nu is hij natuurlijk geen vrouw en daarmee per definitie van veel minder nut. Dus dat is logisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik mag dat wel van 'm
Ja ik durf niks te doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik mag dat wel van 'm
He, niet een te grote softie zijn he, ik heb mijn mannen graag een beetje stoerquote:
Op een of andere manier hoop ik dat dat Rival wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste jongen die dat tegen mij zei, heeft een lel voor zijn bek gehad
Leg es uit?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een of andere manier hoop ik dat dat Rival was
Ik ben toevallig heul stoerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet een te grote softie zijn he, ik heb mijn mannen graag een beetje stoer
quote:
Whahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet een te grote softie zijn he, ik heb mijn mannen graag een beetje stoer
Ja kan ik niet eigenlijkquote:
quote:
Ik luister naar rapmuziek met slecht taalgebruik, heb tattoo's, drink teveel, mag graag te hard rijden en wil mijn motorrijbewijs gaan halen.quote:
Oh okequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan ik niet eigenlijk![]()
Zou zomaar een opmerking van hem kunnen zijn en hij verdiend soms gewoon een lel.
Verder is het een schat en ben ik echt blij met hem hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik luister naar rapmuziek met slecht taalgebruik, heb tattoo's, drink teveel, mag graag te hard rijden en wil mijn motorrijbewijs gaan halen.
Met bijpassend hells angels jack
Da's niet stoer, da's sneuquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik luister naar rapmuziek met slecht taalgebruik, heb tattoo's, drink teveel, mag graag te hard rijden en wil mijn motorrijbewijs gaan halen.
Kloon van mn ex?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's niet stoer, da's sneu
Op de Harley na
maar, maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's niet stoer, da's sneu
Op de Harley na
Brucequote:
Ik vond 'm echt heel naarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
simon blijft n geweldige film
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het straks dit gaat worden
Ja maar dat gaat lastig via fok hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor.
Maar een echte man bewijst het natuurlijk heel anders
That's not the pointquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat lastig via fok he
Ja trap hem nog even naquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief hoor.
Maar een echte man bewijst het natuurlijk heel anders
Ik doe niksquote:
Niet! Ik leg het mijn blondje gewoon nog even uitquote:
Donkerblond hequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Ik leg het mijn blondje gewoon nog even uit
is is ook, maar dat gevoel voor humor van die manquote:
Word nu maar niet overmoedigquote:
Jaja, smoesjes!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Ik leg het mijn blondje gewoon nog even uit
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is is ook, maar dat gevoel voor humor van die manzo prachtig!
Zat wel weer te janken hoor, al was het de 3e keer dak m zag
Aanraderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
Simon... Die heb ik op dvd. Nooit gekeken. Aanrader?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme hoe moet ik nou totally wasted worden van 8 Grolsch![]()
Tis dat ik geen Southern Comfort lust anders brak ik die fles wel aan
Ook niet gemixed met cola?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme hoe moet ik nou totally wasted worden van 8 Grolsch![]()
Tis dat ik geen Southern Comfort lust anders brak ik die fles wel aan
Ik moet nog een keer een tietenbots doen met haarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef kres het volgende:
Algemene vraag aan alle mannen/jongens/dames/vrouwen hier...
Wie heeft de boobs van Samzz echt goed kunnen bekijken en kan mij daar meer info over geven .. ?
Oke. Ik huil snel bij films, dus dat is een goeie tipquote:
Ben ik de enige die niet aan het zuipen is .. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
foei! Zit ik hier met die fucking creme de cassis
Ze zijn fabulousquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef kres het volgende:
Wie heeft de boobs van Samzz echt goed kunnen bekijken en kan mij daar meer info over geven .. ?
Helemaal niet! Shhht jijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes!
En dan zeggen dat ik lief moet doen
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef kres het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet aan het zuipen is .. ?
Sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
foei! Zit ik hier met die fucking creme de cassis
Cola lust ik ook niet en heb ik niet in huisquote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb net een chloorverbinding in mijn mond gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef kres het volgende:
[..]
super mooi, n levensgenietende man die kanker krijgt en voor euthenasie kiest, en daar dan het hele verhaal van exentrieke vrienden en familie omheen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Samzz het volgende:
Simon... Die heb ik op dvd. Nooit gekeken. Aanrader?
Kijk... De eerste reacties komen binnen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een tietenbots doen met haar
Ik denk dat ze er zelf het meeste van weet dus vraag het haarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef kres het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb net een chloorverbinding in mijn mond gehad.
Telt dat als zuipen?
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een tietenbots doen met haar
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb pijn... Ik ga maar eens de laptop wegleggen en in een fijnere positie liggen
Slaap lekker, sweeties
Ik heb weekendquote:
trustequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb pijn... Ik ga maar eens de laptop wegleggen en in een fijnere positie liggen
Slaap lekker, sweeties
Truste Samzzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
dag meisje, beterschap nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste Samzz
En ik doe met je mee.
Slaap lekker, Singles!![]()
Delen?quote:
quote:
Ik ben al dolblij met 10%quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan ben ik ineens de helft kwijt
Nou dat mag je nog wel hebben van mequote:
Oh nee dat is niet fijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
onverwacht blijven slapen op werk zonder n pyama is best rukkan ook niet in mn kleren slapen want morgenochtend nog werken...
Kijk, daar kom ik morgen zeker wel mee doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat mag je nog wel hebben van me
hopelijk geen brandalarm vanachtquote:
Slaap lekker wijffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens in mijn bedje liggen wat tv kijken![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hopelijk geen brandalarm vanacht
Doe er dan wat aan,,,,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geil verdomme
Kan er ook nog wel bij
Weltrustequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens in mijn bedje liggen wat tv kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |