HBO Rechten.quote:
oh dus dat ik moest lachen betekent dat ik een man ben?quote:
Nee, dat je mannenhumor hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh dus dat ik moest lachen betekent dat ik een man ben?
Ik heb blokken van 10 weken. 6 weken effectief les. week 7 tentamen, week 8, projecten afronden, week 9 eventueel hertentamens, week 10 vrij. En deze keer zat er ook nog de kerstvakantie bij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar?
Nu want ik zei "denk" dus blijkbaar heb jij mannen humorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh dus dat ik moest lachen betekent dat ik een man ben?
Mensen die later minder dan 3 ton per jaar verdienenquote:
Ah okequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb blokken van 10 weken. 6 weken effectief les. week 7 tentamen, week 8, projecten afronden, week 9 eventueel hertentamens, week 10 vrij. En deze keer zat er ook nog de kerstvakantie bij.
Nee ik ben raar,quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu want ik zei "denk" dus blijkbaar heb jij mannen humor
Daar stond net wat andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu want ik zei "denk" dus blijkbaar heb jij mannen humor
Dag dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben raar,
ga nu slapen heb een oogtrilling.
Kusjes en tot laterrr, morgen ben ik er niet want vader is jarig![]()
houvanjullie
sssssssstttquote:
20 uur op school, 20 uur thuis per week. Ongeveer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Maar wel veel zelfstudie dan?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben raar,
houvanjullie
Mensen die niet het nieuwste medicijn tegen kanker gaan uitvinden en daar niet stinkend rijk mee wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die later minder dan 3 ton per jaar verdienen.
Slaap lekker en gefeliciteerd !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben raar,
houvanjullie
Welterusten en fijne dag morgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben raar,
houvanjullie
ja ik haat datquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
Is het weer zover, chocolade kuiken? Weer door een slotje heengepost?
Mensen die geen revolutie in de Rechtsstaat teweeg brengenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mensen die niet het nieuwste medicijn tegen kanker gaan uitvinden en daar niet stinkend rijk mee worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |