Had je mijn verzoek ontvangen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan begin je 10 minuten te laat, valt internet uit.![]()
Maar ik geef moed niet op dus:
Spam:
NA TWEE DAGEN AFWEZIGHEID DOOR MISVERSTANDEN EN TECHNISCHE PROBLEMEN KEERT HIJ WEER TERUG OM DE RADIO: HELOEF MET HELOEFS REQUESTS. DEZE DJ VAN HET VOLK HEEFT MORGEN ZIJN PROBLEMEN OPGELOST EN ZAL WEER DE PLAATJES DRAAIEN DIE JULLIE AANVRAGEN.
DE VERZOEKEJES/REQUESTS KUNT U DEPONEREN IN MIJ PM EN DM.
TOT MORGENAVOND!
Einde Spam
Dan moet je een eigen skin maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
ik vind dat browser ding in VDJ maar irri eigenlijkik heb gewoon een afspeel lijst met nummer die ik wil draaie in mijn itunes en sleep ze vanuit daar in vdj
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Had je mijn verzoek ontvangen?
In die lijst linksonder in VDJ staat je afspeellijst in iTunes ook gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef mash_ het volgende:
ik vind dat browser ding in VDJ maar irri eigenlijkik heb gewoon een afspeel lijst met nummer die ik wil draaie in mijn itunes en sleep ze vanuit daar in vdj
moet ff spul goed hebben hier met mic en misschien skype dan wil ik ook wel een keer in de primequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
oh, dus ik kan wanneer ik een mic heb ook wel een keertje prime draaien dus? als ekte baas van de vragenlijstjes voor interviews.. die ik nou ik erovernadenk al een poossie niet meer heb hoeven maken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Maaslander het volgende:
Komt er nog een hardstylehalfuurtje/uurtje vanavond?
f5quote:
dat word hem toch niet.. prime time djs zijn al beslist >.>quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef dragems het volgende:
[..]
moet ff spul goed hebben hier met mic en misschien skype dan wil ik ook wel een keer in de prime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |