Precies..zo ver zit hij niet boven het minimumloon...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik verdien nog meer en ik ben 21 Maar ik maak meestal wel iets meer dan 40 uur per week
Minimum was toch iets van 1200 netto?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies..zo ver zit hij niet boven het minimumloon...
Ik geloof ook dat het zoiets is...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Minimum was toch iets van 1200 netto?
Geniet er van, voor je het weet loop je te speuren naar de aanbiedingen van het huismerkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een groot gezin loopt het anders idd uit de klauwen...ik kan het me gelukkig veroorloven lekker makkelijk te doen.
Hm, das in ieder geval dan minder dan die 1200 netto wat ik zo op de gok riep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Minimum Brutoloon is ¤1424,40...hoeveel zou dat netto zijn?
We zien jou dus voorlopig niet bij John Williams...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Geniet er van, voor je het weet loop je te speuren naar de aanbiedingen van het huismerk
Ach na een periode bijstand en WW word je creatiever en blijven we (gelukkig) redelijk opletten wat we uitgeven. Zo kunnen we eindelijk wat sparen
Ik zou zowiezo de media niet zoeken met zo'n probleem. Dan zou ik me direct tot instanties wenden die me verder kunnen helpen. Gas erop en over een paar jaar klaar in enige redelijkheid.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We zien jou dus voorlopig niet bij John Williams...
70 euro in je eentje vind ik vrij fors. Waar schaf je de boodschappen aan? Super de boer/AH? Ik denk dat we met z'n 2 en daar aankomen en halen meestal bij Bas/Jumbo en zowel huismerk als A-merk. Maar wij eten niet echt vaak duur vlees en halen ook geen vlees,brood bij slager/bakker e.d. en niet echt van sterke drank of dergelijke (zit te denken aan dure producten).quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben singel en geef ook ongeveer 70 euro per week uit aan boodschappen...voor een gezin lijkt me 70 euro/week erg krap...
Hij is ook magazijnmedewerker dat zal ik nooit zo vet verdienen. Ik vind het overigens nog aardig wat voor soort functie afhankelijk wat hij doet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Met zijn jobhopperij is zijn salaris niet echt gestegen...1650 netto voor een 40(?)-jarige man houdt niet over...
Haha, volgens mij was dat een poster ofzo, dat waren geen echte paarden!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef fespo het volgende:
ze hebben ook nog paarden in de achtertuin!! wat moet dat wel niet kosten.
Precies, een poster dusquote:
Weer he.quote:
Dat zou ik wel een keer willen zien. Hoe het nu gaat, 1 jaar later oid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Weer he.
Ze ziet er zo oud uit. Diepe groeven voor zo'n jonge vrouw. Hoop dat het inmiddels veel beter met haar gaat. Maar dat hoor je dan weer niet.
Ik vrees dat het een kwestie is van dingen naar voren schuiven. Waarom vandaag iets doen, als het morgen ook kan? Herken me zelf daar eerlijk gezegd ook wel een beetje in...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
Wacht even, geen tijd om die box leeg te halen? Zonder baan? Ok, ze heeft kids, maar 1 (of 2?) gaat naar school. Ander kind naar oma, en go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |