ik wou dat die van mij eens om half 7 begon, bij ons begint ie al om 6 uur en soms half 6quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Zal mijn nest opzoeken,het was vanochtend half zeven al feest hier met mijn twee mafkezen. Een lol dat ze hadden met zijn twee,mama wat minder...
Senseoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
QFT!quote:
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT!
Zeg Debsterr, hebben jij en Orbeatle op korte termijn zin in een spelletjesavond?
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
Ja graagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Heb een ontzettende blergh avond.
Lindy zullen we samen evenover deze dag?
![]()
![]()
Ik duik mij bed maar in.
Goedemorregeeeeequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je vandaag een betere dag!
Morning allemaal!
Goedzo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yes alles uitgeprint en kaartjes voor presentatie gemaakt
ja maar sneeuwstorm! Wel irriquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:55 schreef Dwyn het volgende:
Helleu.
Mijn TD is nog steeds niet geshipped.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef milka82 het volgende:
Morge vanuit kakweerachtig friesland,blegh
Maar, maar, maar, ik praatte toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou limburgers er bijna om gaan haten, alleen door haar
OEH DOENquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het zo graag een keer willen opnemen, zodat jullie het ook kunnen ervaren.
Maar daar kom ik niet mee weg
waarom voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik praatte toch niet zo erg?
Omdat ik een limburger benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom voel je je aangesproken?
Bij mij zijn er deze week al 2 pakketten bij td vandaan gegaan hoorquote:
Maastrichts vind ik leuk klinken, maar als ik mensen hoor uit de hoek Heerlen, Kerkrade en Landgraaf ga ik altijd een beetje dood van binnen, dat vind ik echt niet klinken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou limburgers er bijna om gaan haten, alleen door haar
Kierg-roaai!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Maastrichts vind ik leuk klinken, maar als ik mensen hoor uit de hoek Heerlen, Kerkrade en Landgraaf ga ik altijd een beetje dood van binnen, dat vind ik echt niet klinken...
Mja dat is een twijfelgevalletje. Ik vind een limburgs accent over het algemeen wel leuk, maar ik heb dan ook 21 jaar daar gewoond. Bij mij begin je het steeds minder te horen, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kierg-roaai!
Deze komt overigens uit Gulpen
ik vind limburgs ook wel leuk, ik vind haar gewoon niet bijster leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja dat is een twijfelgevalletje. Ik vind een limburgs accent over het algemeen wel leuk, maar ik heb dan ook 21 jaar daar gewoond. Bij mij begin je het steeds minder te horen, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Dan versterkt het accent het onprettige gevoel ofniet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind limburgs ook wel leuk, ik vind haar gewoon niet bijster leuk
Aiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
IK BEN ZIELIG.
Ik dacht dat ik oorpijn had maar ik heb een ontsteking oid in mijn kaakgewricht![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
AiEn nu? Medicijnen/pijnstillers?
Ja, ik snap het op eventuele sneeuw na ook niet. Maar goed we wachten het nog wel even af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij zijn er deze week al 2 pakketten bij td vandaan gegaan hoor
Maar staan nu wel vast door de sneeuw![]()
En de mijne gaat per vrachtwagen denk ik en de jullie moet per vliegtuig natuurlijk
Hahah mijn moedertaal is ook fries, dat spreken we thuis ook gewoon, toch moet je wel van goede huize komen om het bij mij te horen. De enige mensen die ooit tegen mij gezegd hebben zeiden het pas toen ze wisten dat ik uit friesland kom, er is nooit iemand geweest die het helemaal zelf ontdektequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef milka82 het volgende:
Oe,nu durf ik niet meer te meeten,haha. Mijn memmetaal is fries,dus tja,ook ik heb in mijn beste nederlands nog een accent!
Ik spreek ook gewoon ABN, ik sta voor de klas en mijn oudste dochter is tot haar vierde alleen maar met Nederlands opgevoed (Nederlandse papa), maar toch heb je in bepaalde klanken toch het 'Noordse'. Niet dat ik als een boer overal Friese woorden doorheen gooi, haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah mijn moedertaal is ook fries, dat spreken we thuis ook gewoon, toch moet je wel van goede huize komen om het bij mij te horen. De enige mensen die ooit tegen mij gezegd hebben zeiden het pas toen ze wisten dat ik uit friesland kom, er is nooit iemand geweest die het helemaal zelf ontdektevoor DC
beterschapquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
IK BEN ZIELIG.
Ik dacht dat ik oorpijn had maar ik heb een ontsteking oid in mijn kaakgewricht![]()
nou, ik snap het wel hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef kieskleurig het volgende:
Bedankt meiden, het is de oma waar ik verder eigenlijk amper een band mee had.
Maar het blijft toch rot om zoiets te horen.
Ergste is dat ik meteen aan mijn andere oma moest denken en dat ik opgelucht was dat het niet die oma isBest gemeen eigenlijk.
Ik heb heel erg mijn best gedaan om mijn Friese accent kwijt te raken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef milka82 het volgende:
Oe,nu durf ik niet meer te meeten,haha. Mijn memmetaal is fries,dus tja,ook ik heb in mijn beste nederlands nog een accent!
Whut jij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb heel erg mijn best gedaan om mijn Friese accent kwijt te raken.Vind het nergens naar klinken. "waar kom je weg dan?" Weg?weg? VANDAAN!!!!
Maar nu wordt ik door mijn nog in Friesland wonende familie uitgelachen om mijn zachte G en nét niet Brabants
beurs is niet per se fries hoor, mijn opa en oma zeggen het en mn mama soms ook. Zijn toch echt Brabo's en limbo'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whut jij?dat soort dingen heb ik inderdaad ook wel eens, mn 'beurs' ipv portemonnee (afgeleerd inmiddels) en bij 'waar kom je ..' is het altijd bij mij even stil, en dan roep ik vandaan
Siepels (uien) schijnen ze ook in andere delen van Nederland te kennenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
beurs is niet per se fries hoor, mijn opa en oma zeggen het en mn mama soms ook. Zijn toch echt Brabo's en limbo's
whehe, dan ging hier de lipstick er af, dat gaat net even wat snellerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mn lipstick niet mooi bij mn oogmakeup dus ik ga zometeen mn ogen anders doen![]()
Ja maar ik MOET die lipstick opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehe, dan ging hier de lipstick er af, dat gaat net even wat sneller
Herkenbare logicaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik MOET die lipstick opLogica
Ben opgegroeid in Fryslanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whut jij?dat soort dingen heb ik inderdaad ook wel eens, mn 'beurs' ipv portemonnee (afgeleerd inmiddels) en bij 'waar kom je ..' is het altijd bij mij even stil, en dan roep ik vandaan
Hoelang ben je al wel niet ziek dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Mirjam het volgende:
voordeel van zo lang ziek zijn is kennelijk wel dat je een flink jasje uitdoet
ben al 7 kilo kwijt, and counting..
sinds euh, 3 januari ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoelang ben je al wel niet ziek dan?
Whehehe moet meteen denken aan een zin uit The Devil Wears Pradaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Mirjam het volgende:
voordeel van zo lang ziek zijn is kennelijk wel dat je een flink jasje uitdoet
ben al 7 kilo kwijt, and counting..
mjaquote:
lulzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn laarzen zijn nog geen 2 minuten bezorgd of kat nummer 1 zit in de schoenendoos en kat nummer 2 in de verpakkingsdoos
poezen en dozen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn laarzen zijn nog geen 2 minuten bezorgd of kat nummer 1 zit in de schoenendoos en kat nummer 2 in de verpakkingsdoos
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
dan hebben je dure shakes ook lekker nutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama smsde vanochtend: 'Zullen we maccen?'
Dus ik ga strakjes naar de Macdonalds
Ja, dat heb ik altijd de andere kant opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en mijn laarzen zijn stom ... omdat ik laatste tijd zo lekker laarzen kon kopen want uggs zitten geweldig heb ik natuurlijk nu weer laarzen waar mijn beentjes veel te dun voor zijn
ik heb hier laarzen voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altijd de andere kant op
moest even achter een kat aan ....quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moest even achter een kat aan ....
ik sta voor de spiegel goed te kijken of ik de laarzen wel echt mooi vind want ze zijn dus beetje te groot aan de bovenkant maar de maat is verder wel oke ... kom ik terug ... schoenendoos gesloopt ...
nou kan ik ze dus zeker niet meer ruilenpluizebollen!!!!!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik sta voor de spiegel goed te kijken of ik de laarzen wel echt mooi vind want ze zijn dus beetje te groot aan de bovenkant maar de maat is verder wel oke ... kom ik terug ... schoenendoos gesloopt ...
Wat fijn dat hij thuis is!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Loqi het volgende:
Oei,voor alle zielige meisjes
![]()
Papa is inmiddels weer thuis(ik weet niet meer of ik dat hier al gemeld had
) hij is nog erg zwak, maar de longinfecties waren weg dus mocht hij gaan. Nu komt het maandenlange herstel van de MG
(niet dat je daar helemaal beter van kan worden, maar iig totdat de zwakte bijtrekt)
fijn dat hij thuis is meis ... hoop dat hij snel weer aangesterkt isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Loqi het volgende:
![]()
) hij is nog erg zwak, maar de longinfecties waren weg dus mocht hij gaan. Nu komt het maandenlange herstel van de MG
(niet dat je daar helemaal beter van kan worden, maar iig totdat de zwakte bijtrekt)
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Loqi het volgende:
![]()
mooi dat hij weer thuis is!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Loqi het volgende:
![]()
En met je spijkerbroek erbij in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo stom vind ik dat he! Alsof jij verder niks te doen hebt ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef Mss het volgende:
Loqi: Goed nieuws mbt je vader! Ik hoop dat hij snel weer opknapt.
Vandaag zouden ze tussen 15.30 en 17.30 mijn simkaart komen brengen. Maar er is nog altijd niemand geweest. Ontzettend storend, want ik blijf er voor thuis. En nu heb ik dus alsnog geen simkaart en ik ben voorlopig ook niet thuis zodat ze hem opnieuw langs kunnen brengen. En ze hebben mijn nummer, maar ze bellen ook niet even he.
Je kunt instrellen bieden vanaf en dan iets van 80 euro invoeren ofzo, dan kunnen mensen geen bod plaatsen van 15 euroquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zo stom vind ik dat he! Alsof jij verder niks te doen hebt ofzo![]()
Ik vind Marktplaats zo vervelend worden he, krijg gewoon biedingen van 10 en 15 euro op laarzen die ik nooit gedragen heb en die nieuw in de winkel staan voor 120 euro
dat was al met spijkerbroek er bij inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
En met je spijkerbroek erbij in?
en je skibroek?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat was al met spijkerbroek er bij in
Hhaha oeps! Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat was al met spijkerbroek er bij in
ruilen voor de mijne?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhaha oeps! Dan weet ik het ook niet
Ik had gezien dat je dat in kunt stellen inderdaad, sta op zich wel open voor biedingen dus dan is het wat lastig, maar dat soort onzin maakt me echt sjagrijnig. Dan kan ik die laarzen evengoed weggeven
Mijn grootste miskoop is me net iets te smal om de kuitenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Ships, haarverf in mijn oor gedruppeld. Ugh! Behalve dat t kriebelt loop ik nu morgen met een knalrood oor rond
Hahah! Sjaal erom of een plukje haar ervoor doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Ships, haarverf in mijn oor gedruppeld. Ugh! Behalve dat t kriebelt loop ik nu morgen met een knalrood oor rond
Ik kreeg een bearded lady met jelly gooien naar een kikkerhoofd, met een quiz won ik beside the seaside gift (sandstone, blue skies BB, happy hippy 100g en big blue ballistic)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je kunt nooit te veel Lush hebben!
(Hoeveel heb je?)
Nicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg een bearded lady met jelly gooien naar een kikkerhoofd, met een quiz won ik beside the seaside gift (sandstone, blue skies BB, happy hippy 100g en big blue ballistic)
Dan nog een gingerbreadhouse tin als goodie (gingerbread house BB, candy cane BB, Cinders, Lush pud) en nog een goodiebag vol baddingetjes (teveel om op te noemen! )
wat ik kocht: 500g It's raining men, 100g veganese, 100g the olive branch en een magic mushroon BB
Joahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
NiceBen je naar zo'n Preview VIP avond dinges geweest?
Ik was er tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
LeukIk wilde nog naar Den Bosch, maar niemand wilde mee.
You can haz piczurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jamaaaar, ik weet niet hoe jij er uit ziet.
Haha hoelaat is dat? Ik heb op woendag altijd tot half 6 college in Nijmegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
You can haz piczur![]()
op 9 februari is het maskers maken! Dan ga ik ook en Joysa mss ook
vanaf 7 uur, ik heb me al ingeschreven en je kunt de winkel ook al bellen om te reserverenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha hoelaat is dat? Ik heb op woendag altijd tot half 6 college in Nijmegen.
Moet je je daarvoor ook aanmelden?
Okay, ik zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
vanaf 7 uur, ik heb me al ingeschreven en je kunt de winkel ook al bellen om te reserveren
* Joysa gaat zondag vrij regelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
You can haz piczur![]()
op 9 februari is het maskers maken! Dan ga ik ook en Joysa mss ook
I haz on mobile phone alleen die is bijna deaudthquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg een bearded lady met jelly gooien naar een kikkerhoofd, met een quiz won ik beside the seaside gift (sandstone, blue skies BB, happy hippy 100g en big blue ballistic)
Dan nog een gingerbreadhouse tin als goodie (gingerbread house BB, candy cane BB, Cinders, Lush pud) en nog een goodiebag vol baddingetjes (teveel om op te noemen! )
wat ik kocht: 500g It's raining men, 100g veganese, 100g the olive branch en een magic mushroon BB
trustenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen hoeveel kasten hier gevuld staan met lush.... Ofwel: Ik heb de kasten in onze computerkamer moeten vullen aangezien de kasten in de badkamer niet ruim zat waren
Anywho. Heb nog steeds een blergh-dag dus ga jullie niet te veel lastig vallen en duik m'n bedje in. Truste
Ja die neem ik dan wel mee tutje, ik wil de ns niet te vaak sponsorenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wel echt komen dan he![]()
En voor die tijd je zooi op komen halen!![]()
![]()
Whatsapp?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I haz on mobile phone alleen die is bijna deaudth
you haz whatsapp?![]()
soort van gratis smsen op gsmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Whatsapp?
Sorry, ik denk dat het aan de wijn ligt.
tsssssssssssssquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja die neem ik dan wel mee tutje, ik wil de ns niet te vaak sponsoren
Dat zal mijn Samsung Qwerty wel niet kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
soort van gratis smsen op gsm
als je internet hebt en een appstore waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat zal mijn Samsung Qwerty wel niet kunnen.
www.whatsapp.com/downloadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat zal mijn Samsung Qwerty wel niet kunnen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL ik doe moeilijk, kan ook mailen
Nu welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hij zegt dattie verzonden is
Hij is zo liefquote:
Echt?!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef princess-a het volgende:
Iemand deed mij een aanbod via marktplaats, ik zeg prima. Zegt zij stuur je het vast op? Dan stuur ik het geld in een envelop naar je toe
Yeah, right
Fail.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is zo liefHoe kun je er zo uitzien en dan zo schattig zijn? Hahah
Iemand deed mij een aanbod via marktplaats, ik zeg prima. Zegt zij stuur je het vast op? Dan stuur ik het geld in een envelop naar je toe
Yeah, right
en een voor mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Fail.
Ik heb een Mac lipstick gekocht
Echtquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:
Als mam niet te lang bij de kapper zit vanmiddag ga ik nog naar de DM.
Ik ga naar de DM want hij is tot 20u open![]()
Moet ik nog iets voor iemand meenemen?
PM graag!
Ik maak vanavond wel een fotootjequote:
Damn, da's om het zwak uit te drukken ronduit kutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
Boh gisteren naar de chirurg geweest voor lief zijn pols. De prothese is absoluut geen optie, dat wordt dus invalide opereren
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
Boh gisteren naar de chirurg geweest voor lief zijn pols. De prothese is absoluut geen optie, dat wordt dus invalide opereren
wat bedoel je met invalide opereren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij zou door de operatie de pols voor zoveel procent niet te gebruiken zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat bedoel je met invalide opereren?
I haz not ebayed in 17 daysquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
WELKE
Gwen is a serious shopaholic
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij zou door de operatie de pols voor zoveel procent niet te gebruiken zijn?
Oeii dat is vervelend, sterkte voor jou en mr. Puckzzzquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik inderdaad.
Het is zo frustrerend om te lezen dat de medische wetenschap al wel zo ver is om een prothese te plaatsen maar dat het nog in een dergelijk stadium is dat de resultaten niet bekend zijn. Dus valt de reguliere groep medici toch terug op de 'ouderwetse' manier.
Het schijnt in het verleden ook al 100.000 keer geprobeerd te zijn met allerlei protheses etc, maar nooit succesvol. En het wordt uiteraard niet vergoed....
Whehe lekker gekletst?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:51 schreef Stormqueen het volgende:
heerlijk zo'n emotionele zwetsavond met schoonzusje
ziekenfonds vergoed het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Jemig PuckzzzIs er echt geen andere optie? Desnoods uitwijken naar een ander land ofzo?
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ziekenfonds vergoed het niet
maar Thnx allemaal
Ik hebal geinformeerd dat als hij nog verder af gaat brokkelen in hem in ga ruilen voor 2 van 25
OMG!! Die neiging heb ik ook wel eens, alleen ik weet nog net de rem te vinden om het ook daadwerkelijk te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
Grrr stom achterlijk wijf dat ik ook ben... In een woedeaanval mijn laptop kapot gegooid
*zit op laptop van vriendlief*
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
Grrr stom achterlijk wijf dat ik ook ben... In een woedeaanval mijn laptop kapot gegooid
Oh ja, nog niet gereageerd maar ik laat het ff zittenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
mensen in dierentuinen
lopen ze langs de pillekaners, roepen ze: Ooievaars! Lopen ze langs een tijger: Een leeuw!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
mensen in dierentuinen
lopen ze langs de pillekaners, roepen ze: Ooievaars! Lopen ze langs een tijger: Een leeuw!
Ooooh wat zondequote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil een schuimrubberen baksteen, dat lijkt tenminste nog alsof je met iets gevaarlijks gooitquote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh wat zondeVoortaan maar met tissues gooien! Of sokken!
Of gewoon wat servies dat is niet zo kostbaar als een laptopquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil een schuimrubberen baksteen, dat lijkt tenminste nog alsof je met iets gevaarlijks gooit
Ik zie niets aparts hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet wie dit heeft verzonnen, maar wat een schijtzooi
Nee ik heb die nieuwequote:Op zondag 16 januari 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij nog gewoon die geel/oranje layout?
Beer denkt: "Ik ben baas.".quote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee ik heb die nieuwe
We zijn met de hondjes naar het bos geweest. Soms ligt geluk gewoon in een zalig moment van bos, het eerste zonnetje na al die kou en sneeuw en je hondjes:
[ afbeelding ]
Spons?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil een schuimrubberen baksteen, dat lijkt tenminste nog alsof je met iets gevaarlijks gooit
Dat snoetje van Beer!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee ik heb die nieuwe
We zijn met de hondjes naar het bos geweest. Soms ligt geluk gewoon in een zalig moment van bos, het eerste zonnetje na al die kou en sneeuw en je hondjes:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:14 schreef Juud- het volgende:
[..]
Dat snoetje van Beer!![]()
En wat een waardeloos nieuws van mr puckz..
Verder even ego-post.. ik ben gisteren gevraagd..Woooow gefeliciteerd! Wat onwijs leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
[..]
Verder even ego-post.. ik ben gisteren gevraagd..JeeeeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel leuk voor je
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
[..]
Verder even ego-post.. ik ben gisteren gevraagd..SWEEEEEEEEEET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt toch wel ja gezegd he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik denk eerder dat ie denkt, 'waarom moet ik blijven zitten en wat is dat voor een raar zilverkleurig doosje dat bazinnetje vastheeft...zou ik daarin kunnen bijten?'quote:
KATY PERRY IS STOM!!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef Debsterr het volgende:
IK WIL DAT DIE STOMME KATY PERRY BESCHIKBAAR WORDT. Dan kan ik falen bij TD.
Of bordenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eens met het eerste, maar die ene lak kan ik toch niet laten staanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
KATY PERRY IS STOM!!
en daarom moet ik d'r lak ook niet
Foeiquote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Of borden
Dit was het resultaat van mijn laatste bui;
[ link | afbeelding ]
[..]
Verder even ego-post.. ik ben gisteren gevraagd..GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kl#te voor jePuckzz
![]()
Heb ik eindelijk mijn boobies uitgezocht vind ik ze te duur
[ Bericht 16% gewijzigd door -Bubseltje- op 16-01-2011 17:45:05 ]
Jeetje, en ik maar denken dat IK een driftkikker wasquote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Of borden
Dit was het resultaat van mijn laatste bui;
[ link | afbeelding ]
believe me; ze zijn het waardquote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wat kl#te voor jePuckzz
![]()
Heb ik eindelijk mijn boobies uitgezocht vind ik ze te duur![]()
laptop is erger hehe, dit scheelt tenminste in de afwasquote:Op zondag 16 januari 2011 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jeetje, en ik maar denken dat IK een driftkikker wasIk kan me altijd nog net inhouden....
Jij moet van die survival apparatuur aanschaffen, met zo'n stevige rubberen ding eromheenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
Feit... Had ik maar borden in mijn handen dan mn laptop. Gooide met het eerste wat voor me lagWas al blij dat mijn gsm het overleefd had
koop een panasonic toughbook! al rij je er met een auto overheen werkt je laptop nogquote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
Feit... Had ik maar borden in mijn handen dan mn laptop. Gooide met het eerste wat voor me lagWas al blij dat mijn gsm het overleefd had
playmateshoot? hoe kom je daar nou terechtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Mirjam het volgende:
net bij een playmateshoot geweest, en ik mocht ook wat plaatjes schieten, wiehie
Verder even ego-post.. ik ben gisteren gevraagd..Ooooh wat een mooie ring! Gefeliciteeeeerd!!! Al een datum op het oog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
contacten ftwquote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Juud- het volgende:
[..]
playmateshoot? hoe kom je daar nou terecht
@princess/priem: stelletje driftkikkers..haha
@iedereen: dank
[..]
Verder even ego-post.. ik ben gisteren gevraagd..oooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zwijmel*
[..]
Verder even ego-post.. ik ben gisteren gevraagd..Gefeliciteeeeeeeerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Haha dat heb ik dus ook! Snap er niets vanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef milka82 het volgende:
Okee,nu heb ik een twitteraccount aangemaakt,weet ik niet eens hoe alles werkt haha!
nu kun je mensen zoeken die je wilt volgen. En als je steeds meer mensen volgt dan krijg je vanzelf wel een idee van wat voor berichtjes je nu precies wilt tweeten.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef milka82 het volgende:
Okee,nu heb ik een twitteraccount aangemaakt,weet ik niet eens hoe alles werkt haha!
mtbeautyloungequote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef bibi het volgende:
SQ waar hadden jij en sharana toen die bijzondere opi polis vandaan, waar toen een hoop mee was mis gegaan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef bibi het volgende:
SQ waar hadden jij en sharana toen die bijzondere opi polis vandaan, waar toen een hoop mee was mis gegaan.
Ik weet echt niet waar jullie het over hebben, ik heb nog gewoon de oude lay-out....quote:Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik wil de oude mobiele layout terug
Ik niet, ik vind de nieuwe layout fijnquote:Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik wil de oude mobiele layout terug
Hier is alles nog hetzelfde, niks geen nieuwe lay outquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef milka82 het volgende:
Tis wel even wennen,de nieuwe layout,maar nu vind ik hem wel mooiNOTD is China Glaze Mahoganie,glittaz!
Ik vind 'm op de iphone wel fijn werken.. Mja touchscreen hequote:Op maandag 17 januari 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
mooi is het, maar het functioneert gewoon niet op een telefoon met knoppen
Laatste poster kun je aanzetten bij optiesquote:Op maandag 17 januari 2011 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij is op zich wel mooi, maar ik mis
- TS
- laatste poster
- aantal pagina's dat een topic heeft
Nou,das mooi kut dan! Is dat het pakketje wat al twee maanden weg is?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
mijn mails naar claims@transdesign.com worden stelselmatig genegeerd
Ook als je niet ingelogd bent? Ik heb heel de knop opties niet gezien namelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Laatste poster kun je aanzetten bij opties
Hoe komt ze daar nou bijquote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Mirjam het volgende:
een ex van m'n vriend is in de veronderstelling dat ik een playmate ben, ik pis haast in m'n broek
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Mirjam het volgende:
een ex van m'n vriend is in de veronderstelling dat ik een playmate ben, ik pis haast in m'n broek
dat doet hij ook, hij stuurde net in het geniep een 'naaktfoto'van 'mij' , en ze gelooft het echt, ik pis echt in m'n broek hierquote:
Eeeeh maar dat ben je toch ookquote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Mirjam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |