ik wou dat die van mij eens om half 7 begon, bij ons begint ie al om 6 uur en soms half 6quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Zal mijn nest opzoeken,het was vanochtend half zeven al feest hier met mijn twee mafkezen. Een lol dat ze hadden met zijn twee,mama wat minder...
Senseoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
QFT!quote:
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT!
Zeg Debsterr, hebben jij en Orbeatle op korte termijn zin in een spelletjesavond?
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
Ja graagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Heb een ontzettende blergh avond.
Lindy zullen we samen evenover deze dag?
![]()
![]()
Ik duik mij bed maar in.
Goedemorregeeeeequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je vandaag een betere dag!
Morning allemaal!
Goedzo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yes alles uitgeprint en kaartjes voor presentatie gemaakt
ja maar sneeuwstorm! Wel irriquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:55 schreef Dwyn het volgende:
Helleu.
Mijn TD is nog steeds niet geshipped.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef milka82 het volgende:
Morge vanuit kakweerachtig friesland,blegh
Maar, maar, maar, ik praatte toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou limburgers er bijna om gaan haten, alleen door haar
OEH DOENquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het zo graag een keer willen opnemen, zodat jullie het ook kunnen ervaren.
Maar daar kom ik niet mee weg
waarom voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik praatte toch niet zo erg?
Omdat ik een limburger benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom voel je je aangesproken?
Bij mij zijn er deze week al 2 pakketten bij td vandaan gegaan hoorquote:
Maastrichts vind ik leuk klinken, maar als ik mensen hoor uit de hoek Heerlen, Kerkrade en Landgraaf ga ik altijd een beetje dood van binnen, dat vind ik echt niet klinken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou limburgers er bijna om gaan haten, alleen door haar
Kierg-roaai!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Maastrichts vind ik leuk klinken, maar als ik mensen hoor uit de hoek Heerlen, Kerkrade en Landgraaf ga ik altijd een beetje dood van binnen, dat vind ik echt niet klinken...
Mja dat is een twijfelgevalletje. Ik vind een limburgs accent over het algemeen wel leuk, maar ik heb dan ook 21 jaar daar gewoond. Bij mij begin je het steeds minder te horen, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kierg-roaai!
Deze komt overigens uit Gulpen
ik vind limburgs ook wel leuk, ik vind haar gewoon niet bijster leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja dat is een twijfelgevalletje. Ik vind een limburgs accent over het algemeen wel leuk, maar ik heb dan ook 21 jaar daar gewoond. Bij mij begin je het steeds minder te horen, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Dan versterkt het accent het onprettige gevoel ofniet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind limburgs ook wel leuk, ik vind haar gewoon niet bijster leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |