ik wou dat die van mij eens om half 7 begon, bij ons begint ie al om 6 uur en soms half 6quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef milka82 het volgende:
Oh hai! Zal mijn nest opzoeken,het was vanochtend half zeven al feest hier met mijn twee mafkezen. Een lol dat ze hadden met zijn twee,mama wat minder...
Senseoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
QFT!quote:
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT!
Zeg Debsterr, hebben jij en Orbeatle op korte termijn zin in een spelletjesavond?
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Mss het volgende:
Zo, ik heb zo'n beetje als laatste persoon in Nederland een Senseo gekocht
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wel, Orbeatle denk ik iets minder. Ik zal een spelletjesituatie schetsen:
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
Ja graagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg Debsterr, kom je binnenkort een keer spelletjes doen? Zonder Orbeatle?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We spelen Monopoly. Ik zeg: "De eerste ronde niets kopen hè.". Orbeatle is het rondje door, wordt direct na Start naar de Dam gewezen, koopt 'm niet... Ik blijf stil. Ik gooi de dobbelstenen en zeg gelijk: "Fijn, dat je de Dam niet koopt!". Orbeatle beseft de situatie.. en gooit het bord om.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Heb een ontzettende blergh avond.
Lindy zullen we samen evenover deze dag?
![]()
![]()
Ik duik mij bed maar in.
Goedemorregeeeeequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je vandaag een betere dag!
Morning allemaal!
Goedzo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yes alles uitgeprint en kaartjes voor presentatie gemaakt
ja maar sneeuwstorm! Wel irriquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:55 schreef Dwyn het volgende:
Helleu.
Mijn TD is nog steeds niet geshipped.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef milka82 het volgende:
Morge vanuit kakweerachtig friesland,blegh
Maar, maar, maar, ik praatte toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou limburgers er bijna om gaan haten, alleen door haar
OEH DOENquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het zo graag een keer willen opnemen, zodat jullie het ook kunnen ervaren.
Maar daar kom ik niet mee weg
waarom voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik praatte toch niet zo erg?
Omdat ik een limburger benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom voel je je aangesproken?
Bij mij zijn er deze week al 2 pakketten bij td vandaan gegaan hoorquote:
Maastrichts vind ik leuk klinken, maar als ik mensen hoor uit de hoek Heerlen, Kerkrade en Landgraaf ga ik altijd een beetje dood van binnen, dat vind ik echt niet klinken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou limburgers er bijna om gaan haten, alleen door haar
Kierg-roaai!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Maastrichts vind ik leuk klinken, maar als ik mensen hoor uit de hoek Heerlen, Kerkrade en Landgraaf ga ik altijd een beetje dood van binnen, dat vind ik echt niet klinken...
Mja dat is een twijfelgevalletje. Ik vind een limburgs accent over het algemeen wel leuk, maar ik heb dan ook 21 jaar daar gewoond. Bij mij begin je het steeds minder te horen, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kierg-roaai!
Deze komt overigens uit Gulpen
ik vind limburgs ook wel leuk, ik vind haar gewoon niet bijster leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja dat is een twijfelgevalletje. Ik vind een limburgs accent over het algemeen wel leuk, maar ik heb dan ook 21 jaar daar gewoond. Bij mij begin je het steeds minder te horen, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Dan versterkt het accent het onprettige gevoel ofniet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind limburgs ook wel leuk, ik vind haar gewoon niet bijster leuk
Aiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
IK BEN ZIELIG.
Ik dacht dat ik oorpijn had maar ik heb een ontsteking oid in mijn kaakgewricht![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
AiEn nu? Medicijnen/pijnstillers?
Ja, ik snap het op eventuele sneeuw na ook niet. Maar goed we wachten het nog wel even af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij zijn er deze week al 2 pakketten bij td vandaan gegaan hoor
Maar staan nu wel vast door de sneeuw![]()
En de mijne gaat per vrachtwagen denk ik en de jullie moet per vliegtuig natuurlijk
Hahah mijn moedertaal is ook fries, dat spreken we thuis ook gewoon, toch moet je wel van goede huize komen om het bij mij te horen. De enige mensen die ooit tegen mij gezegd hebben zeiden het pas toen ze wisten dat ik uit friesland kom, er is nooit iemand geweest die het helemaal zelf ontdektequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef milka82 het volgende:
Oe,nu durf ik niet meer te meeten,haha. Mijn memmetaal is fries,dus tja,ook ik heb in mijn beste nederlands nog een accent!
Ik spreek ook gewoon ABN, ik sta voor de klas en mijn oudste dochter is tot haar vierde alleen maar met Nederlands opgevoed (Nederlandse papa), maar toch heb je in bepaalde klanken toch het 'Noordse'. Niet dat ik als een boer overal Friese woorden doorheen gooi, haha.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah mijn moedertaal is ook fries, dat spreken we thuis ook gewoon, toch moet je wel van goede huize komen om het bij mij te horen. De enige mensen die ooit tegen mij gezegd hebben zeiden het pas toen ze wisten dat ik uit friesland kom, er is nooit iemand geweest die het helemaal zelf ontdektevoor DC
beterschapquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef DeltaCephei het volgende:
IK BEN ZIELIG.
Ik dacht dat ik oorpijn had maar ik heb een ontsteking oid in mijn kaakgewricht![]()
nou, ik snap het wel hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef kieskleurig het volgende:
Bedankt meiden, het is de oma waar ik verder eigenlijk amper een band mee had.
Maar het blijft toch rot om zoiets te horen.
Ergste is dat ik meteen aan mijn andere oma moest denken en dat ik opgelucht was dat het niet die oma isBest gemeen eigenlijk.
Ik heb heel erg mijn best gedaan om mijn Friese accent kwijt te raken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef milka82 het volgende:
Oe,nu durf ik niet meer te meeten,haha. Mijn memmetaal is fries,dus tja,ook ik heb in mijn beste nederlands nog een accent!
Whut jij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb heel erg mijn best gedaan om mijn Friese accent kwijt te raken.Vind het nergens naar klinken. "waar kom je weg dan?" Weg?weg? VANDAAN!!!!
Maar nu wordt ik door mijn nog in Friesland wonende familie uitgelachen om mijn zachte G en nét niet Brabants
beurs is niet per se fries hoor, mijn opa en oma zeggen het en mn mama soms ook. Zijn toch echt Brabo's en limbo'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whut jij?dat soort dingen heb ik inderdaad ook wel eens, mn 'beurs' ipv portemonnee (afgeleerd inmiddels) en bij 'waar kom je ..' is het altijd bij mij even stil, en dan roep ik vandaan
Siepels (uien) schijnen ze ook in andere delen van Nederland te kennenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
beurs is niet per se fries hoor, mijn opa en oma zeggen het en mn mama soms ook. Zijn toch echt Brabo's en limbo's
whehe, dan ging hier de lipstick er af, dat gaat net even wat snellerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mn lipstick niet mooi bij mn oogmakeup dus ik ga zometeen mn ogen anders doen![]()
Ja maar ik MOET die lipstick opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehe, dan ging hier de lipstick er af, dat gaat net even wat sneller
Herkenbare logicaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik MOET die lipstick opLogica
Ben opgegroeid in Fryslanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whut jij?dat soort dingen heb ik inderdaad ook wel eens, mn 'beurs' ipv portemonnee (afgeleerd inmiddels) en bij 'waar kom je ..' is het altijd bij mij even stil, en dan roep ik vandaan
Hoelang ben je al wel niet ziek dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Mirjam het volgende:
voordeel van zo lang ziek zijn is kennelijk wel dat je een flink jasje uitdoet
ben al 7 kilo kwijt, and counting..
sinds euh, 3 januari ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoelang ben je al wel niet ziek dan?
Whehehe moet meteen denken aan een zin uit The Devil Wears Pradaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Mirjam het volgende:
voordeel van zo lang ziek zijn is kennelijk wel dat je een flink jasje uitdoet
ben al 7 kilo kwijt, and counting..
mjaquote:
lulzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn laarzen zijn nog geen 2 minuten bezorgd of kat nummer 1 zit in de schoenendoos en kat nummer 2 in de verpakkingsdoos
poezen en dozen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn laarzen zijn nog geen 2 minuten bezorgd of kat nummer 1 zit in de schoenendoos en kat nummer 2 in de verpakkingsdoos
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
dan hebben je dure shakes ook lekker nutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama smsde vanochtend: 'Zullen we maccen?'
Dus ik ga strakjes naar de Macdonalds
Ja, dat heb ik altijd de andere kant opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en mijn laarzen zijn stom ... omdat ik laatste tijd zo lekker laarzen kon kopen want uggs zitten geweldig heb ik natuurlijk nu weer laarzen waar mijn beentjes veel te dun voor zijn
ik heb hier laarzen voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altijd de andere kant op
moest even achter een kat aan ....quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moest even achter een kat aan ....
ik sta voor de spiegel goed te kijken of ik de laarzen wel echt mooi vind want ze zijn dus beetje te groot aan de bovenkant maar de maat is verder wel oke ... kom ik terug ... schoenendoos gesloopt ...
nou kan ik ze dus zeker niet meer ruilenpluizebollen!!!!!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moest even achter een kat aan ....
ik sta voor de spiegel goed te kijken of ik de laarzen wel echt mooi vind want ze zijn dus beetje te groot aan de bovenkant maar de maat is verder wel oke ... kom ik terug ... schoenendoos gesloopt ...
nou kan ik ze dus zeker niet meer ruilenpluizebollen!!!!!
Wat fijn dat hij thuis is!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Loqi het volgende:
Oei,voor alle zielige meisjes
![]()
Papa is inmiddels weer thuis(ik weet niet meer of ik dat hier al gemeld had
) hij is nog erg zwak, maar de longinfecties waren weg dus mocht hij gaan. Nu komt het maandenlange herstel van de MG
(niet dat je daar helemaal beter van kan worden, maar iig totdat de zwakte bijtrekt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |