zijn jullie er al uit?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag eerst volgens mij maar Jezebel komt er hier niet in.
Sequoia!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag eerst volgens mij maar Jezebel komt er hier niet in.
en gewoon rechtstreeks vernoemen was geen optie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef vamperotica het volgende:
Ja geen idee... het moest iets zijn wat op de naam van mijn moeder leek.. Maar het komt niet eens in de buurt ( Sjeng Ying)
En we noemen hem Klaas de Vriesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Wij noemen m Medes, en dat vind ik dan wel weer een leuke naam![]()
Maar in combinatie met de dubbele achternamen van zn ouders die hij dr gratisch bij kreeg vraag ik me af of ie ondertussen op zn zestiende wel zn hele naam al kan spellen![]()
( Ar chi me des Ma lai ho lo Pat ti peih lohy )
sorry, ik heb niet alles gelezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb ik al antw op gegeven
J wel alleen de 1e naam
M niet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef vamperotica het volgende:
Wilde toen trowuens zijn dochter wel noemen naar een band die die niet lang daarvoor gezien had.. en waarvan hij danig onder de indruk was van 1 van de zangeressen....
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en gewoon rechtstreeks vernoemen was geen optie?
Ja lol.. maar daar kwam ie mee aan terwijl ik daar lag te bevallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar doen veel mensen he, artisten vernoemen
En heb je toen extra hard in zijn hand geknepen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja lol.. maar daar kwam ie mee aan terwijl ik daar lag te bevallen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En toen mepte je m met de moederkoek om zn oren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uiteraaardquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En heb je toen extra hard in zijn hand geknepen?
Ja dat vind ik ook niet bij elkaar passenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Ynske het volgende:
maar zo zegt iedereen namen hoeven niet bij elkaar te passen maar ik vind t ook wel raar om een Destuhnyen een Mark als gezin te hebben bij wijze van spreken
Die hebben heul geen zangeresquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En toen mepte je m met de moederkoek om zn oren?
![]()
Neeeeeeee ik noem mn kind niet Rage Against The Machine jij koekwaus![]()
![]()
Ja of ze spellen het fout , die stomme buitenlanders, en dan heet je J ordan J ohanes en noemen we m altijd Johaaaaaaaaaaaaaaaanesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Weet je wat de pest is die mannen gaan het aangeven en kunnen zo alles veranderen.
Ik had eigenlijk nog een 3e naam maar dat was mijn vader het niet mee eens. Dus die heeft hij weggelaten
zelf mee gaan aangeven, je hebt toch de tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Weet je wat de pest is die mannen gaan het aangeven en kunnen zo alles veranderen.
Ik had eigenlijk nog een 3e naam maar dat was mijn vader het niet mee eens. Dus die heeft hij weggelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |