Ja, of hij weet dat er in de volgende aflevering er weer een hele smak geld uit de pot kan gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jan hooijman heeft veel geld binnengehaald.
Dat zou de mol nooit doen.
En zeker niet met zo'n baal voor je als bescherming
Dat sowieso, maar daar is je invloed mee beperkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus moet je gewoon alle namen fout invullen zodat de kans dat zes het goed hebben kleiner wordt. Het is toch niet controleerbaar wie welke naam ingevuld heeft.
Als Soundos zegt in afl.1 dat ze geen geld heeft gepakt moet je eens letten op die blik van Patrick: "Dat meen je niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Patrick zegt in een biecht: Tomeloos positief = TOPO = Mol?
Ja dus? Het zijn vrijwel allemaal acteurs..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als Soundos zegt in afl.1 dat ze geen geld heeft gepakt moet je eens letten op die blik van Patrick: "Dat meen je niet!" Erg overdreven.
Daarom is het minder leuk met BN'ers, die geven minder om het geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:18 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het de eerste twee afleveringen enorm meevallen hoeveel iedereen de mol loopt uit te hangen.![]()
Dat is echt hetgene dat het programma kan maken of breken. Het is alleen vet als er ook voldoende mensen zijn die gewoon enorm hun best doen om een opdracht te laten slagen.
Vergeet Karin niet, die speelt de hele tijd de vrouw die er niks van snapt en verkloot zo wel veel geld voor de pot.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo ik ben weer helemaal bij!
Ik ben blij dat Hanna eruit is, irritant mens. Jan was goed bezig als kandidaat zijnde en Horace doet soms wel raar (zoals die vrijstelling). Art is inderdaad veeeeels op opvallen met z'n shirtjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |