In het begin zeg ik toch dat ik er van uit ga dat Jan niet loog over het gegeven dat hij op een persoon zit. Jan heeft de mol aan het werk gezien, in de opdrachten inderdaad. Ik zeg in het begin ook dat ik dat schrijf er van uitgaande dat Jan niet de mol is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef sheotah het volgende:
[..]
Hier zitten toch wel haken en ogen aan, hoor
• Heeft Jan echt maar op 1 persoon ingezet in de test? Of zou hij toch stiekem zijn kansen hebben verspreid (wat veel slimmer is aan het begin, zeker omdat iedereen wel een beetje probeert te 'mollen'.)
• Jan zegt dat hij de Mol aan het werk heeft gezien. Dat is zo gemonteerd dat wij dat direct zien ná de scene in de boobytrap-opdracht van het moment dat Jan nog roept 'wacht' en Art niet luistert en als een dolle gaat rennen en even later 'af' is. Zo zou je kunnen denken dat hij Art als Mol verdenkt.
• Je ziet in je hele betoog 1 persoon over het hoofd en dat is Jan zelf. (alhoewel ik niet denk dat hij de Mol is overigens)
Dat hoeft niet. Hij kan ook per ongeluk (relatief) veel vragen goed gehad hebben. Als Jans mol bijvoorbeeld bij de echte Mol in een groepje heeft gezeten. Of bij de echte Mol op de kamer heeft gelegen, hetzelfde gerecht heeft gegeten, dezelfde drank heeft gedronken, dezelfde kleur broek aangehad heeft, van hetzelfde geslacht is, noem maar op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Aalbers het volgende:
Aangezien Jan op een persoon zat - en laat ik er vanuit gaan dat hij niet liegt en niet de mol is-, en hij door is heeft hij het waarschijnlijk bij het juiste eind.
Ja, of hij weet dat er in de volgende aflevering er weer een hele smak geld uit de pot kan gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jan hooijman heeft veel geld binnengehaald.
Dat zou de mol nooit doen.
En zeker niet met zo'n baal voor je als bescherming
Dat sowieso, maar daar is je invloed mee beperkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus moet je gewoon alle namen fout invullen zodat de kans dat zes het goed hebben kleiner wordt. Het is toch niet controleerbaar wie welke naam ingevuld heeft.
Als Soundos zegt in afl.1 dat ze geen geld heeft gepakt moet je eens letten op die blik van Patrick: "Dat meen je niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Patrick zegt in een biecht: Tomeloos positief = TOPO = Mol?
Ja dus? Het zijn vrijwel allemaal acteurs..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als Soundos zegt in afl.1 dat ze geen geld heeft gepakt moet je eens letten op die blik van Patrick: "Dat meen je niet!" Erg overdreven.
Daarom is het minder leuk met BN'ers, die geven minder om het geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:18 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het de eerste twee afleveringen enorm meevallen hoeveel iedereen de mol loopt uit te hangen.![]()
Dat is echt hetgene dat het programma kan maken of breken. Het is alleen vet als er ook voldoende mensen zijn die gewoon enorm hun best doen om een opdracht te laten slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |