Meer mensen?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is dit nu ook niet kleuren bekennen? Al meerdere zwart wit shots, met 1 persoon of ding in kleur
Het is Hannahquote:
lolzquote:
Maar waarom zou de mol dan echt haar/zijn best doen om de boel te saboteren. :Squote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Apostrof het volgende:
]
[..]
Niks qua geld. Je mag alle afleveringen meedoen en eeuwige roem.
joh ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eyecandy? Dat mens ziet er nog lelijk uit met een zak d'r overheen.
Pepijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Piles het volgende:
Wie fluisterde nou "jij was mijn mol"?
Om lekker land in het buitenland te zitten en 9 andere mensen te fuckenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef WJMW het volgende:
[..]
Maar waarom zou de mol dan echt haar/zijn best doen om de boel te saboteren. :S
Pepijn in Hanna d'r oor en andersomquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Piles het volgende:
Wie fluisterde nou "jij was mijn mol"?
Uhm... Nee hier ga ik niet eens op inquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef WJMW het volgende:
[..]
Omdat dat het spel is slimboquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef WJMW het volgende:
[..]
EN TOCH IN DEZEN TOPIKJE KIJKEN?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
TVP, ik moet wachten tot morgen!
Het is nu nogal verpest voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
TVP, ik moet wachten tot morgen!
ja dat wijf met dr haar moet kapotquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Apostrof het volgende:
Wat een scheitreclames trouwens als ik nu kijk op nederland één.
Mja ik ook, echt baggerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
Deze ronde goed voorspeld![]()
Helaas vorige ronde niet meegedaan
Ik heb de tv gelijk uitgezet ik kijk er nooit naar dus ik kan het niet handelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Apostrof het volgende:
Wat een scheitreclames trouwens als ik nu kijk op nederland één.
Zusje van Hannah?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat wijf met dr haar moet kapot
Dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Als Pepijn de andere optie had gekozen, wie had er dan, anders dan Soundos, uitgemoeten? Want alle anderen hadden al een groen scherm gehad. Of had iemand die al een groen scherm had gekregen dan alsnog weg gemoeten?
Ja, omdat iedereen door ging, kreeg iedereen een groen scherm. We kregen nooit te weten wie er uit was gegaan, omdat we die dan natuurlijk al konden afspreken als mol.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Als Pepijn de andere optie had gekozen, wie had er dan, anders dan Soundos, uitgemoeten? Want alle anderen hadden al een groen scherm gehad. Of had iemand die al een groen scherm had gekregen dan alsnog weg gemoeten?
Jan Kooimanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Wie was er ook al weer zo slim om alles op 1 persoon te gooien?
Jan, dus of hij is de mol, of hij weet wie de mol is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Wie was er ook al weer zo slim om alles op 1 persoon te gooien?
Pepijn had al besloten of er iemand uit moest voordat de schermen werden getoond.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Pepijn's keuze was op dit moment al bekend, dus er werd gesuggereerd dat Soundos er anders uit was gevlogen, maar dat hoeft helemaal niet..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff over vorige week:
Of hij lult gewoon uit zn nekquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jan, dus of hij is de mol, of hij weet wie de mol is.
Of hij bluft keihard op TVquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jan, dus of hij is de mol, of hij weet wie de mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |