Stuk boven de knie.quote:
Wat betreft het decollete ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, nee, dan wordt 't 'm niet voor mij.
PM me je adres dan maar, dan stuur ik hem opquote:
Is goed, PM me je adres maar.quote:
Verzenden kost volgens TNT 2,30 want het past wel door de brievenbus. En hij is er nog. Prijskaartje zit er zelfs nog aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef RenRen- het volgende:
Nummer 2, is die er nog? En hoeveel voor het verzenden?
Zeker!quote:
Jep, vandaag. Zit nu alleen zonder enveloppen en de AH had ze hier niet, dus ik ga die morgen halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
De eerste dingen al op de post gedaan?
Zit daar het jurkje wat je mij hebt verkocht bij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep, vandaag. Zit nu alleen zonder enveloppen en de AH had ze hier niet, dus ik ga die morgen halen
Huh is dat die blauwgroene? Hij lijkt wel paars ... En hij zit bij jou heel anders dan bij mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mijn jurkje is binnen!
Wat korter dan ik me had voorgesteld, maar met donkere beenbekleding is ie best leuk!
Foto
Ja de kleur is flink anders. Mijn foto is wel kleurecht. Komt ie bij jou langer dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh is dat die blauwgroene? Hij lijkt wel paars ... En hij zit bij jou heel anders dan bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |