Zou ik die passen en hoe lang zou die bij mij vallen, boven de knie? (aangezien jij me wel eens irl gezien hebt)quote:Jurk, H&M. Nieuwprijs 19,95. Maat M, zelden gedragen. Vraagprijs 5.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet nodig toch![]()
Hij valt sowieso boven de knie. Anders kun je wel komen passen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zou ik die passen en hoe lang zou die bij mij vallen, boven de knie? (aangezien jij me wel eens irl gezien hebt)
Edit: en dan bedoel ik die zwarte. Misschien nummeren ofzo, dat praat wat makkelijker
IRL is ie meer blauw. Valt wel boven de knie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan vraag ik hetzelfde over die blauwgroene h&m jurk! Ziet er leuk uit.
Zo draag ik ze. Denk dat ik ongeveer even lang ben als jij, maar met andere zwaartepuntenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
IRL is ie meer blauw. Valt wel boven de knie.
Volgens mij ook, maar dan denk ik dat hij wel past. Het is stretchstof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo draag ik ze. Denk dat ik ongeveer even lang ben als jij, maar met andere zwaartepunten
Goed plan. Maar uhm, niet voor het weekend nog. Zou jij *roept een dag* maandag begin van de avond kunnen? Dus tussen 5 en 7 ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij valt sowieso boven de knie. Anders kun je wel komen passen?
Hij zit wel goed rond m'n taille ja, zelf als ik wat zwaarder ben. (Of anders doe je daar een riem in, staat erg leuk) En de stof is wel wat dikker ja, heel dun is ie niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed plan. Maar uhm, niet voor het weekend nog. Zou jij *roept een dag* maandag begin van de avond kunnen? Dus tussen 5 en 7 ofzo.
Zit ie strak rond jouw taille? En is het een dunne doorkijkstof of wel wat dikker?
Week erna doen? Dat is de .. 24e?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij zit wel goed rond m'n taille ja, zelf als ik wat zwaarder ben. (Of anders doe je daar een riem in, staat erg leuk) En de stof is wel wat dikker ja, heel dun is ie niet.
Op zich kan ik 's avonds meestal wel behalve aankomende week ivm lustrum van de vereniging en dan ben ik bijna elke avond weg.
Ja. Met bruine hak van ongeveer 10 cm.quote:
Is goed, ben wel pas vanaf 18:00 thuis ivm werk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Week erna doen? Dat is de .. 24e?
Is goed, PM me je adres maar dan stuur ik hem op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zie af van het passen! Soms vergeet ik dat ik tegenwoordig OV-loos ben
Het jurkje zou ik graag willen
Prima, kom ik ergens tussen 6 en 7 langs. Als je je adres naar me stuurt iigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is goed, ben wel pas vanaf 18:00 thuis ivm werk.
PM!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Prima, kom ik ergens tussen 6 en 7 langs. Als je je adres naar me stuurt iig.
Zeker! Hij is heel nauwsluitend en mooi, maar op de foto komt ie belabberd over.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil nummer 9! Maar ik heb maat 36/38. Denk je dat dat kan?
Stuk boven de knie.quote:
Wat betreft het decollete ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, nee, dan wordt 't 'm niet voor mij.
PM me je adres dan maar, dan stuur ik hem opquote:
Is goed, PM me je adres maar.quote:
Verzenden kost volgens TNT 2,30 want het past wel door de brievenbus. En hij is er nog. Prijskaartje zit er zelfs nog aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef RenRen- het volgende:
Nummer 2, is die er nog? En hoeveel voor het verzenden?
Zeker!quote:
Jep, vandaag. Zit nu alleen zonder enveloppen en de AH had ze hier niet, dus ik ga die morgen halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
De eerste dingen al op de post gedaan?
Zit daar het jurkje wat je mij hebt verkocht bij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep, vandaag. Zit nu alleen zonder enveloppen en de AH had ze hier niet, dus ik ga die morgen halen
Huh is dat die blauwgroene? Hij lijkt wel paars ... En hij zit bij jou heel anders dan bij mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mijn jurkje is binnen!
Wat korter dan ik me had voorgesteld, maar met donkere beenbekleding is ie best leuk!
Foto
Ja de kleur is flink anders. Mijn foto is wel kleurecht. Komt ie bij jou langer dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh is dat die blauwgroene? Hij lijkt wel paars ... En hij zit bij jou heel anders dan bij mij.
Nee dat niet, maar wij hebben een wat andere lichaamsbouw waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja de kleur is flink anders. Mijn foto is wel kleurecht. Komt ie bij jou langer dan?
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wij hebben een wat andere lichaamsbouw waarschijnlijk.
Die is vandaag op de post gedaan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zit daar het jurkje wat je mij hebt verkocht bij?Of heb je die ondertussen ook op de post gedaan?
Ik doe een poging, maar ik ben aan het balanceren op de bedrand (mn lange spiegel is stuk) en het wil nog niet helemaal.quote:
Haha, lief dat je 'm nog even in de was doet!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is vandaag op de post gedaan!
@Breathtaking: mijn kat (lees: enorme haarbal) was zo leuk om in mijn kledinglade te duiken, dus ik was je rok nog een keer. Ik neem tenminste aan dat je geen prijs stelt op kleding met kattenharenIk doe hem vanavond op de post dan.
Geen probleem hoor, ik hoop dat de haren er nu vanaf zijn... rok zit inmiddels rechtstreeks uit de droger geseald in de envelop. Het zijn geweldige beestjes, maar echt, die haren...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, lief dat je 'm nog even in de was doet!
Er is niet tegenop te stofzuigen iigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ja kan me voorstellen dat dat echt niet te doen is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |