abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:36:18 #51
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91285525
ohh dan heb ik wel genoeg :D jeej me ;) haha ja nu is het ook nog een vliegende schotel ;)
*stelletje kakelkippen zijn we :P*
pi_91286399
maar over het haken, dus ontopic :6
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:57:01 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91287086
oja en mijsje, ik dacht dat 'queuen' nog veel sterker was dan 'faven'. :o als echt op het 'te-haken lijstje' zetten. (ik bookmark patronen/projecten die ik niet zo nodig in m'n favorieten wil hebben staan bijv. eerder).

maar om inderdaad weer even ontopic te gaan: ik ga me nu eens even storten op het halve hexagon-patroon.
in de haak.
pi_91287381
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef trui het volgende:
oja en mijsje, ik dacht dat 'queuen' nog veel sterker was dan 'faven'. :o als echt op het 'te-haken lijstje' zetten. (ik bookmark patronen/projecten die ik niet zo nodig in m'n favorieten wil hebben staan bijv. eerder).

maar om inderdaad weer even ontopic te gaan: ik ga me nu eens even storten op het halve hexagon-patroon.
:D zo kun je het ook zien... :D ik vind het alleen zo stom om te laten denken dat ik het een geweldig popje vind, en dat dan blijkt dat ik alleen even op m'n gemak wilde kijken naar de beschrijving en het dan weer m'n fav's uitgooi... ;) maar maakt niet uit, het effect is hetzelfde...

*O* halve hexagonnen... geweldig dat iemand daar voor is gaan zitten... (ik had het patroon al eens eerder gezien, maar ik moet het nu echt even opslaan voor ik het vergeet...)
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:56:58 #55
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_91291500
Hoe haak je met die harige wol, zoals voor Floortje? Gaat dat nog op een speciale manier? Moeilijk?
Knoei
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:13:10 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91292523
je ziet een stuk minder goed (vrijwel niet eigenlijk) wat je doet, en waar je de naald in moet steken. maar ja, je ziet 't ook minder goed als je dat niet goed doet dus. :7
in de haak.
pi_91293151
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef trui het volgende:
je ziet een stuk minder goed (vrijwel niet eigenlijk) wat je doet, en waar je de naald in moet steken. maar ja, je ziet 't ook minder goed als je dat niet goed doet dus. :7
Dat ja... Echt heel lastig om te zien. Ik heb ook zwaar het gevoel dat ik wat steken meer of minder heb dan de bedoeling is, maar we zien wel ;)
Tis trowuens van de zeeman dat fluffy spul. Heb 2 bollen wit, 2 bollen zwarte en 1 bol gemeleerd zwart-wit gehaald... Daar kunnen nog aardig wat schapen uit :D
pi_91293427
die van de zeeman vond ik ook lastig haken, die ligt hier nu om te breien. (ik ben er nog steeds blij mee Spiegelei! :D

er hebben al 8 mensen ingeschreven voor de volgende haakmeet! *O* welke richting zullen we uit gaan denken? (qua locatie dan)
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:39:14 #59
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91294195
Koosje af:

en m'n foute beenwarmers (die ook nog eens niet even lang zijn, maar dat zie je zo niet zo goed):

Fijn mijsje dat jij er wel blij mee bent, ik werd er helemaal gek van haha!
klerkje
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:39:42 #60
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_91294220
Welkom antartica, je haaksels zien er al goed uit!

Whoopdidoo, waarom ben je toch zo bang voor de grannysquares? De mijne beten niet, en waren ook absoluut niet moeilijk
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_91294804
O+ spiegelei, wat een schatje... ik vond die kleur voor een konijntje eerst eigenlijk helemaal niks, maar nu vind ik het toch wel erg leuk geworden!

ja, waarom eigenlijk Whoop? Ze zijn zo leuk en zo mooi en zo handig! O+
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:57:07 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91295192
mijn gokje: GSjes zijn haar te oubollig! (en daar kan ik me best wat bij voorstellen :) )
in de haak.
pi_91296251
dat kan ik me indenken met alleen maar dit soort GSjes in dit soort kleuren:
best oubollig, maar wel warm qua kleuren...
maar met allerlei felle kleurtjes en vormen zijn ze toch niet oubollig te noemen...
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:24:11 #64
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91296376
oh jawel hoor, ik kan me best voorstellen dat iemand er echt niet van houdt. de linkse is wat hippie, de rechtse met die sterren juist niet zo hip. de middelste vind ik 't mooist hier, maar dat witte overal tussendoor hoeft niet iedereen zo aan te spreken natuurlijk.
in de haak.
pi_91296461
ja, daar zit ook wel weer wat in inderdaad... misschien is mijn mening gekleurd omdat ik heel erg van zelfgemaakte dingen hou, dekens die zijn gebreid, gehaakt, met patchwork/quilt... O+
maar inderdaad, als je daar al niet zo heel erg van houdt, dan vind je een grannydeken echt niks... :)

:o is het alweer zo laat? :W trusten! :Z morgen weer vroeg op...
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:29:28 #66
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91296579
welterusten! :*

hier zijn ze morgen vrij, uitslapen geblazen! 8-)
in de haak.
pi_91301976
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef mijsje het volgende:
die van de zeeman vond ik ook lastig haken, die ligt hier nu om te breien. (ik ben er nog steeds blij mee Spiegelei! :D

er hebben al 8 mensen ingeschreven voor de volgende haakmeet! *O* welke richting zullen we uit gaan denken? (qua locatie dan)
Ja handig haakt het niet, dat fluffy gebeuren, maar goed... het is misschien ook effe een kwestie van wennen. Maar het leek me zo leuk spul voor een schaap, moest het gewoon proberen/doen!

Wat een lieve Koosje (en leuke beenwarmers hoor!)...O+

GS-jes zijn denk ik niet voor iedereen... niet omdat het moeilijk is of zo, maar inderdaad de eindbestemming moet je wel leuk vinden en niet iedereen houdt daarvan denk ik. Ik hoef hier thuis ook niet aan te komen met zo'n deken voor op de bank of zo denk ik, vind de meneer niks aan zoveel kleuren. 'T is al heel wat dat we meubels in de kamer hebben (minimalistisch en zo)... iedereen zo zijn ding ;)
pi_91303002
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:57 schreef trui het volgende:
mijn gokje: GSjes zijn haar te oubollig! (en daar kan ik me best wat bij voorstellen :) )
Ja echt niet cool voor een 20 jarige :P

Nee ik wil ze wel maken want ik wil een deken maken en om nou met strepen aan de gang te gaan zie ik ook niet zitten, want dat werkt niet handig volgens mij. Maar ze lijken me gewoon moeilijk. Misschien moet ik er een keer voor gaan zitten. ooit.

Oeh heb je koosje echt steeds van kleur gewisseld of is het zon kleurenbolletje?
pi_91303049
Haha ik droom ook altijd té levendig... Vandaag haak gerelateerd.
Vandaag droomde ik dat ik een potje voor een boom (de gehaakte boom) moest halen maar dat ze overal uitverkocht waren... toen dacht ik hee maar dan haak ik toch een potje!? Helaas kon ik nérgens een patroon vinden.

SPOILER: weirdste droom Evah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91303090
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:58 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Ja echt niet cool voor een 20 jarige :P

Nee ik wil ze wel maken want ik wil een deken maken en om nou met strepen aan de gang te gaan zie ik ook niet zitten, want dat werkt niet handig volgens mij. Maar ze lijken me gewoon moeilijk. Misschien moet ik er een keer voor gaan zitten. ooit.

Oeh heb je koosje echt steeds van kleur gewisseld of is het zon kleurenbolletje?
Whoop: ik denk dat je er inderdaad gewoon een keertje maar aan moet beginnen want het gaat echt heel snel! En als je het dan nog niet ziet zitten, jij studeert ook in Leiden toch? Dan nemen we gewoon allebei een keertje wat wol en naalden mee en dan gaan we in de UB zitten haken ofzo ;)
pi_91303372
Jah, maar vandaag even niet O-)
Onwijs ruk geslapen, misselijk, koppijn en trein gemist, en toen dacht ik toedeledoki ik ga naar huis.
Dus nu ga ik maar aan school werken(en nee echt niet fok aanhouden de hele tijd...)

Die droom van jou _O-

http://www.etsy.com/listi(...)f?ref=cat2_gallery_2
hoe cool!

Omg ik wil m hoe schattig. Moest het zo erg met jullie delen dat ik momenteel 2 fokpagina's aan heb, want even weg uit oud en dan weer terug is teveel moeite natuurlijk.
Ik wist niet dat je van etsy foto's kon plaatsen, maar wel dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door Whoopdidoo op 14-01-2011 09:30:52 ]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:11:09 #72
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91304948
ahww die hamster!!

Spiegelei ik vind je Koosje echt heel lief :D en inderdaad dat roze denk je eerst: hmmm...niet te druk? maar nee dus :D:D
en ik vind je beenwarmers eigenlijk ook wel tof *hou van kleurtjes!!!*

Whoop denk dat je GSjes wel kan, is heus niet moeilijk: beetje rond haken met stokjes enzo :)
maar wat mij er niet aan aanstaat is dat je 100 keer hetzelfde moet haken en 5 miljoen draadjes af moet hechten ;) (daarom ligt Up nu even stil omdat ik even leuke dingen wil maken hihi, die snel klaar zijn enzo :@) Vind het echt een soort van helse klus, of monniken werk...maar ja het eindresultaat voor ogen houden he ;)

Kirsten je hebt wel uh....fascinerende dromen ;)

Ja en een meet, waar...lastig. Zoals k al zei het mag echt bij mij (rotterdam) maar ik heb ook echt te weinig plek :P (25m2 waar dan ook veel meubels in staan ;)) maar ja wel goed toegankelijk met OV, en vanuit Belgie ook niet super ver :P (dus als er niks beters komt blijf ik wel beschikbaar ;))
pi_91305250
De meet kan ook wel bij mij. Ik woon in Arnhem, ook goed te bereiken met het OV. Maar misschien niet heel centraal.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:21:30 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91305284
het mag ook gerust weer hier hoor. een en ander een beetje afhankelijk van 't aantal mensen. we kunnen anders ook nog eens informeren bij dat theehuis in het Julianapark in Utrecht.

spiegelei ik vind 'm ook superleuk geluk! O+ is dat met 'magicline' garen oid?
in de haak.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:27:22 #75
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_91305487
Dank jullie voor de info :) lijkt me leuk om een keer een egel of een schaapje te maken met dat wollige spul, maar heb er nu geen patronen voor, dus komt misschien nog wel een keer
Knoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')