abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91280000
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef antartica het volgende:
tnx! ik vind het ook erg verslavend... O+
dat is ietys waar we allemaal hier mee kampen, eens begonnen betekent niet meer kunnen stoppen. Ik haak nu zo'n twee maanden en dat heeeft veel opgeleverd...

succes verder
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91280132
Antartica goed gelukt.

Ik durf nogsteeds geen granny squares te maken :P

Ik ben er eindelijk uit! Ik ga pooh's heffalump beest maken
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:14:55 #28
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91280246
Mooie bloemetjes Anartica! :D

haha onze schildpadden waren ook vet snel! waterschildpadden, maar ook weleens op het land, nou ze wisten niet hoe snel ze in hun bak moesten springen als we iets te luidruchtig boven kwamen ;)

Lijnloos je Floortje wordt ook vet lief! :D iedere keer als ik zo'n harige zie denk ik: ohhh waarom kan ik dat nou niet?? :(
*hoopt dat de "harige" wibra wol wel goed werkt voor Moosje :D*

Mijsje: kan me voorstellen dat dat wel beetje zeer doet :(
Daste: veel succes met herstellen enzo! Is goed gegaan de operatie?
Kirsten: fijne terugreis! :D (ik vind gebak altijd het lekkerst als het nog warm is ;) maar na een dag kan best :D)

Nu ga ik echt aan m'n Angry Bird beginnen hoor!
Was vandaag ook begonnen aan doosje met foto's :D maar vriend heeft geen perforator dus kon niet verder, morgen dus afmaken als ik bij m'n ouders ben...
pi_91280855
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Antartica goed gelukt.

Ik durf nogsteeds geen granny squares te maken :P

Ik ben er eindelijk uit! Ik ga pooh's heffalump beest maken
ik dacht "wat ga je maken?" het is de Lollifant! *O*

Daste, wat goed dat je weer een beetje mobiel wordt... was het allemaal goed gegaan met de operatie? jammer dat je je pillow toch gedraaid had in de beginketting, maar zie je dat nog als je verder komt?

EsseEi :* thanks
Ik ben benieuwd naar je AngryBird! :D
pi_91281157
Essie, cool die Angrybird... heb hem ook op mijn to-dolijst maar moet van mezelf eerst Floortje maken, die wordt voor mijn verse neefje! O+ Moet ergens nog wel effe zijn naam of voorletter in verwerken, maar dat wordt denk ik op de onderkant van de voetjes of zo. Gelukkig korte naam ;)
pi_91281358
Operatie is fantastisch gegaan! Ik had al gewaarschuwd dat ik erg kwaad wakker kan worden van een narcose, bleek dat ik heel boos was geworden 'want ik wilde mijn droom eerst afmaken'.... 8)7 ;)
Maar het was best bizar: meteen na de operatie waren alle klachten weg! En nu soms als ik het overbelast, maar eigenlijk heb ik vooral last van de operatiewond. Echt, ik kan het iedereen aanraden, mocht die tegen zo'n operatie opzien.

En bij het kussen ga je het, helaas, heel goed zien. Je moet alle punten samentrekken, dan krijg je dat 'ie gaat overlappen. Dat deed ik bij de derde toer en toen kwam ik er achter. Viel dus mee.

En waar kan ik een patroon voor een Angry Bird vinden? Mijn zus is fan van het spel, wie weet vindt ze het wel leuk als ik er eentje voor haar maak....
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:34:42 #32
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91281537
@Herfstblad: beetje late reactie van mij, maar ik maak inderdaad de draak van Delicious Crochet. Ik heb nu iets meer dan 2 bollen Saskia rood van 100g per stuk gebruikt. Ik moet nog 1 hele achterpoot (knie en voet) en beide hele voorpoten (armen en klauwen) en dan nog de 2 vleugels.
Ik denk dat ik het met 3 bollen van 100g per stuk wel ga redden.
Voor geel heb ik Aviso van Phildar gebruikt, maar dan wel dubbele draad. Dat zijn bolletjes van 50g per stuk dus dat gaat wel hard. Hoeveel ik daarvan heb gebruik durf ik niet te zeggen. Oranje is ook dubbele draad van een bolletje dat is tussen de bollen wol van m'n moeder vind, maar daar heb je niet zoveel van nodig.
klerkje
pi_91281557
Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan!
Ik droom ook altijd tijdens narcose... :D maar boos ben ik er nog nooit uitgekomen. wel een keer heel verdrietig, maar toen was ik ook heel verdrietig toen ik erin ging...
hier zijn 2 rode birds en een varken van de angry birds te vinden O+
pi_91281712

Ik heb de draak weer uit de kast gehaald! De ogen had ik al klaar :+
pi_91281769
hmmm, iets anders aan je... zit je haar anders? heb je een nieuwe bril? :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:39:48 #36
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91281866
ohh het varken is er ook!!! :D (voelt een soort van uhh....missie en spel opkomen ;))
Lyssa het is echt heel creepy maar moet er ook heel hard om lachen :D
pi_91282272
Haha, Lyssa! :)

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Spiegelei het volgende:
@Herfstblad: beetje late reactie van mij, maar ik maak inderdaad de draak van Delicious Crochet. Ik heb nu iets meer dan 2 bollen Saskia rood van 100g per stuk gebruikt. Ik moet nog 1 hele achterpoot (knie en voet) en beide hele voorpoten (armen en klauwen) en dan nog de 2 vleugels.
Ik denk dat ik het met 3 bollen van 100g per stuk wel ga redden.
Voor geel heb ik Aviso van Phildar gebruikt, maar dan wel dubbele draad. Dat zijn bolletjes van 50g per stuk dus dat gaat wel hard. Hoeveel ik daarvan heb gebruik durf ik niet te zeggen. Oranje is ook dubbele draad van een bolletje dat is tussen de bollen wol van m'n moeder vind, maar daar heb je niet zoveel van nodig.
Dank voor je reactie :).
Dan heb ik denk ik wel goed geschat en gelukkig zit de hobbywinkel op 5 min. lopen :P
pi_91282707
:D leuk dat er zoveel mensen zijn die een haakmeet weer zien zitten! ik heb een nieuwe doodle gemaakt: inschrijftijd!
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:57:14 #39
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91282992
Oeeh ik heb 'm ingevuld! :D
het is alleen allemaal nog klein beetje onder voorbehoud, kan namelijk dat ik opeens een weekenddienst heb (naja 1 dag dan) dan ofzo (maar weet alleen nog maar van januari :S), maar daar kan ik vast ook wel ergens met iemand ruilen :) en ergens mag ik nog trouwjurken passen met schoonzusje maar ja...wanneer dat is...?
pi_91283174
Ik ben ook nog onder voorbehoud, omdat ik (wist ik niet) iets van 6 weken niet met het openbaar vervoer mag en maar een half uur in de auto mag (passagier, mag 8 weken niet chauffeuren) Maar goed, de meesten kunnen toch pas in april, dus dan ben ik er wel weer!
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91283410
:D al veel hebben hem ingevuld! *O* leuk!!!
Daste, waar woon je ergens? misschien kun je sowieso wel met iemand meerijden? :)
Esse, leuk, trouwjurken passen... O+ wanneer gaat je schoonzusje trouwen? en is het met je broer? of is ze de zus van je vriend?
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:06:41 #42
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91283611
is aanstaande van m'n broer :P ze gaan 24 juni trouwen :) ze heeft die jurk al uitgezocht (bij de vorige meet van jullie ;) alleen mocht ik toen niet mee :() maar voor de perfecte pasvorm natuurlijk :P

haha en met broer gaat het goed hoor ;) die zijn nu aan het stressen voor hun verhuizing :P dus die bruiloft komt daarna wel geloof ik. Oh ja en broer is dus schildpadden fan (hij had er dus 2) en ik ben nog steeds aan het overwegen om deze voor ze te maken! :D hij vindt ze tof in ieder geval :)
pi_91283821
Het moet voor mij trouwens wel met het openbaar vervoer te bereiken zijn of ik moet met iemand mee kunnen rijden :)

Ik kan in principe altijd als ik het op tijd weet.
pi_91284174
Ik mis de emoticon van een lampje! Meerijden zou handig zijn, zien we tegen die tijd wel. Ik woon in Leiden.
W. Somerset Maugham
pi_91284270
oeh Esse, die zijn schattig! en dan met magneetjes in hun voorhoofd, dan gaan ze de hele tijd kusjes geven! O+

het ligt aan welke lokatie we gaan kiezen, voor ik durf te zeggen of ik met de auto of met de trein gaan komen...
(lampje zit wel bij de PI's (post icons))

Herfstblad, kun jij nog in de OP om het linkje naar de "Haakmeet-Doodle" neer te zetten?
pi_91284437
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef mijsje het volgende:
oeh Esse, die zijn schattig! en dan met magneetjes in hun voorhoofd, dan gaan ze de hele tijd kusjes geven! O+

het ligt aan welke lokatie we gaan kiezen, voor ik durf te zeggen of ik met de auto of met de trein gaan komen...
(lampje zit wel bij de PI's (post icons))

Herfstblad, kun jij nog in de OP om het linkje naar de "Haakmeet-Doodle" neer te zetten?
Gedaan! :)

Als het even kan, ga ik liever met openbaar vervoer. Ik houd er niet zo van om afhankelijk te zijn van iemand :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:22:15 #47
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91284552
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:28 schreef EsseEi het volgende:
Trui, hoeveel garen gaat er in zo'n rondom shawl? een vriendin wil er 1...
dat ligt er helemaal aan welk garen je gebruikt, en verder weet ik 't ook niet precies eigenlijk, ik heb maar wat gedaan tot ik 'm groot genoeg vond... hoeveel er precies ingegaan is heb ik niet bijgehouden (beide keren). (de breedte die bij de martha-cowl wordt aangeraden is 150cm in 't rond.)

christel, sorry dat ik 't gebeuren weer oprakelde. leuk als je mee zou willen schrijven hier!

daste, oja... was vandaag die hernia-operatie! wat fijn dat je meteen al zo'n verschil merkt zeg! en narcose is een raar iets. maar wel fijn dat 't bestaat... ik zie op ravelry twee angry bird-patronen: 1 en 2. (de tweede kost wel een paar dollar).

lyssa, ik wist niet dat je al zover was met de draak! :+ wat wordt ie groot! :P

[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 13-01-2011 21:48:05 ]
in de haak.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:24:08 #48
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91284664
weet iemand hoeveel gram garen er in Moosje moet? *boekje in rotterdam, ik daar weggevlucht...*
vraag me opeens af of 2 bolletjes van 50g wel genoeg is...
Angry Bord heeft al een bips :P
pi_91284708
Ik meen 50 gram, EsseEi :) Ik kan zo wel even in het boekje kijken (ligt boven, ga zo naar boven).
pi_91284940
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef EsseEi het volgende:
weet iemand hoeveel gram garen er in Moosje moet? *boekje in rotterdam, ik daar weggevlucht...*
vraag me opeens af of 2 bolletjes van 50g wel genoeg is...
Angry Bord heeft al een bips :P
boze vliegende schotels Esse? :P
Laat maar Herfstblad, ik heb het al gevonden: Moosje is 50 gram inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')