dat is ietys waar we allemaal hier mee kampen, eens begonnen betekent niet meer kunnen stoppen. Ik haak nu zo'n twee maanden en dat heeeft veel opgeleverd...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef antartica het volgende:
tnx! ik vind het ook erg verslavend...
ik dacht "wat ga je maken?" het is de Lollifant!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Antartica goed gelukt.
Ik durf nogsteeds geen granny squares te maken
Ik ben er eindelijk uit! Ik ga pooh's heffalump beest maken
Dank voor je reactiequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Spiegelei het volgende:
@Herfstblad: beetje late reactie van mij, maar ik maak inderdaad de draak van Delicious Crochet. Ik heb nu iets meer dan 2 bollen Saskia rood van 100g per stuk gebruikt. Ik moet nog 1 hele achterpoot (knie en voet) en beide hele voorpoten (armen en klauwen) en dan nog de 2 vleugels.
Ik denk dat ik het met 3 bollen van 100g per stuk wel ga redden.
Voor geel heb ik Aviso van Phildar gebruikt, maar dan wel dubbele draad. Dat zijn bolletjes van 50g per stuk dus dat gaat wel hard. Hoeveel ik daarvan heb gebruik durf ik niet te zeggen. Oranje is ook dubbele draad van een bolletje dat is tussen de bollen wol van m'n moeder vind, maar daar heb je niet zoveel van nodig.
Gedaan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef mijsje het volgende:
oeh Esse, die zijn schattig! en dan met magneetjes in hun voorhoofd, dan gaan ze de hele tijd kusjes geven!![]()
het ligt aan welke lokatie we gaan kiezen, voor ik durf te zeggen of ik met de auto of met de trein gaan komen...
(lampje zit wel bij de PI's (post icons))
Herfstblad, kun jij nog in de OP om het linkje naar de "Haakmeet-Doodle" neer te zetten?
dat ligt er helemaal aan welk garen je gebruikt, en verder weet ik 't ook niet precies eigenlijk, ik heb maar wat gedaan tot ik 'm groot genoeg vond... hoeveel er precies ingegaan is heb ik niet bijgehouden (beide keren). (de breedte die bij de martha-cowl wordt aangeraden is 150cm in 't rond.)quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:28 schreef EsseEi het volgende:
Trui, hoeveel garen gaat er in zo'n rondom shawl? een vriendin wil er 1...
boze vliegende schotels Esse?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef EsseEi het volgende:
weet iemand hoeveel gram garen er in Moosje moet? *boekje in rotterdam, ik daar weggevlucht...*
vraag me opeens af of 2 bolletjes van 50g wel genoeg is...
Angry Bord heeft al een bips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |