Justin Bieber en je kijkt GTST?quote:Ik kan vanavond ook niet. Eerst wiskundeclub en daarna GTST kijken.
Goh dat heb ik net gegeten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
ik heb net een boterham pindakaas gesmeert
De meeste fokkers houden idd van hardcore en metalquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon afHou ik niet zo van
Maar iedereen zijn ding he
Gezellig,quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Paul het volgende:
Hallon ik heb net afgewasse met mijn moeder met ONZ radio het was echt fantastich!
Top.quote:
Nee denk het niet, hooguit ontslagen mocht het écht consequenties hebben...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar dat hoef je toch niet echt te betalen?
Draai anders Justin Bieber, dat vinden we allemaal wel leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De meeste fokkers houden idd van hardcore en metal
Mijn moeder mag best pop muziek luisteren. Als ze maar niet gaat dansenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Paul het volgende:
Hallon ik heb net afgewasse met mijn moeder met ONZ radio het was echt fantastich!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Ragboer het volgende:
Nelly is dit toch? Die negert met die pleister op zn bakkes?
Gooi jij jezelf eens weg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Draai anders Justin Bieber, dat vinden we allemaal wel leuk.
Run DMc komt sowieso nogquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef EcktenBaas het volgende:
Elmo, kun je nog een goede oldschool er doorheen gooien een dezer dagen?
Run DMC, Nas, Ice Cube, iets in die trend?
Ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Doet mijn ma altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mijn moeder mag best pop muziek luisteren. Als ze maar niet gaat dansen
Dat zou dan alsnog erg kut zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee denk het niet, hooguit ontslagen mocht het écht consequenties hebben...
Ik vind alles wel tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
komt ook nog :pquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef mash_ het volgende:
Wil je wat van eminem draaie? dat vind ik dan weer wel goed
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Ragboer het volgende:
Neej, mijn aangevraagde Lynyrd Skynyrd alstublieft
Of datquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Ragboer het volgende:
Neej, mijn aangevraagde Lynyrd Skynyrd alstublieft
quote:
ciaoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik ga afsluiten en na werk ciao !
Nja het is nu al gebeurd...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat zou dan alsnog erg kut zijn.
De lachende DJquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben er weer even weg van.![]()
De plicht roept; levens redden enzo.
Tot straks! Om 20:00 is Dhaha on air, toch?
Dat was ik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb geen idee wie deze wou horen, maar alstu
Timmeahh!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Timur had me trouwens nog een keer gebeld, of ik van het weekend in zijn uitzending wilde komen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Timur had me trouwens nog een keer gebeld, of ik van het weekend in zijn uitzending wilde komen
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
Komen d'r ook interviews en achtergrondinformatie van de artiesten ?
Ik heb nog geen mic, heb er al wel 1 besteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
Komen d'r ook interviews en achtergrondinformatie van de artiesten ?
Ik ga zaterdag in de stad even kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mic, heb er al wel 1 besteld
is een .jpg goed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
ElmoFan
Stuur me even een stilstaande UI, dan voeg ik die toe aan de banner-database.
Als je eenmaal luistert ben je de klos.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu hoef ik niet verplicht te luisteren en nu mis ik het gewoon
Wir leben topicsquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Swomp het volgende:
ben ik ff weg is er al weer een topic voorbij
Oh is dat het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je eenmaal luistert ben je de klos.
jongen, ik heb nog dik 40 minutenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Graseter het volgende:
ELMO DOE EENS MACHINE GUN FUNK DRAAIEN!
Trouwens, fuck it.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er voor zaterdagmiddag nog een plekje voor mij?
"Het Amsterdammertje van SSB"
Showtje Nederlandse hiphop (is er nog niet) met inhoud, voor de rest een hoop slap gelul, een paar moppen en raad de imitatie"
Wie lijkt het wat?
NAUENquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
jongen, ik heb nog dik 40 minuten
Een multiband limiter compressor in je zendlijn zetten ( winamp plugin , soundsolution bijv )quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef trolololo het volgende:
Ik zet nu mijn programma in SAM.
Ik heb telefoongesprekken, als ik ze met VLC open klinken ze goed, maar wanneer ik naar SAM exporteer klinkt alles van hele lage kwaliteit? Wat kan ik hier aan doen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
Dank u Elmofan, voor het afspelen van deze wonderschone plaat uit het zuiden van de Verenigde Staten!
Ik luister nog steeds niet hoorquote:
Jouw UIquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds niet hoor
bedankt en adblock uitzetten hequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
ElmoFan, je UI staat er nu bij.(pagina herladen voor resultaat in OP
)
(Sorry, ik kan niet quoten, problemen met JS.)
Kwestie van minuten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds niet hoor
Java foutmelding bovenin niets veranderdquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
bedankt en adblock uitzetten he
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd, orgineel is beter
Nog niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
Die twitter wordt echt neit gebruikt.
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Een multiband limiter compressor in je zendlijn zetten ( winamp plugin , soundsolution bijv )
Ze hadden beter een youtube account kunnen maken waar fragmenten werden geüploadquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
Die twitter wordt echt neit gebruikt.
Denk het nietquote:
Met recht de ecktenbaasquote:
Die kan er toch wel naast? Twitter en Youtube?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ze hadden beter een youtube account kunnen maken waar fragmenten werden geüpload
Tipje van de sluierquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallon!
20:00 een verassende uitzending met special guest
Staat bij de jinglesquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef ElmoFan het volgende:
Wie heeft die jingle die koelkast gebruikt (die emt elton john)? Of hoe heet die op de site?
WOW IK DENK DAT IK GA LUISTEREN MET MIJN MOEDERquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef Dhaha het volgende:
Hallon!
20:00 een verassende uitzending met special guest
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Swomp het volgende:
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dan vanavond wim denie bij ONZ radio live in de uitzending is!
Hahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Swomp het volgende:
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dan vanavond wim denie bij ONZ radio live in de uitzending is! *
http://tinyurl.com/6e3wqkrquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
he maar
bij mij staattie nog op port 8000
en ik drukte op start broadcast in vdj..
en hij startte...
Wim Denie, zeg zijn achternaam er dan ook bij. Die kerel had cabaretier moeten worden, baas dat ie is.quote:
Moejje fiets hebbe?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die kankersite van www.Halfords.nl is al de hele dag offline man...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://zeghetnu.centraalbeheer.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
pff waarom weet niemand het antwoord?Ik zie geen vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
pff waarom weet niemand het antwoord?ga gewoon naar 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winamp gedownload...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Een multiband limiter compressor in je zendlijn zetten ( winamp plugin , soundsolution bijv )
geen ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar waarom start ie met broadcasten als ie op 8000 staat ?
soort nieuwe testserver ofzo ?
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds uit mijn hoofd ;oquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Driepink het volgende:
aminam..
deze tekst kon ik vroeger uit mn hoofd
faal
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Driepink het volgende:
aminam..
deze tekst kon ik vroeger uit mn hoofd
faal
jupquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef trolololo het volgende:
Als ik vanavond moet, dan op poort 80?
hoelaat draai je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef trolololo het volgende:
Als ik vanavond moet, dan op poort 80?
22:30quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoelaat draai je?
en luister jij ook nog om half 12 ?
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Zokunen het volgende:
Is er ook een gratis iphone app om te luisteren? Net mn firmware geupdate, zat nog met 3.x, maar nog ff geen zin om te jailbreaken.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://zeghetnu.centraalbeheer.nl/
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Allrounder het volgende:
Waarom is er weer een andere stream?
alleen een andere poort.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Allrounder het volgende:
Je kan nou op je werk/school luisteren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Allrounder het volgende:
Volgens mij werkt het ook gewoon als je op je iphone hier naartoe gaat: http://onzradio.kexx.net/listen.plsquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Zokunen het volgende:
Is er ook een gratis iphone app om te luisteren? Net mn firmware geupdate, zat nog met 3.x, maar nog ff geen zin om te jailbreaken.
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Zokunen het volgende:
Zo'n 30 to 40 denk ik...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
hoeveel mensen luisteren er nog rond half 12 ?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef Driepink het volgende:
als het zo doorgaat kan je de TT van het actieve topic rond mijn zendtijd veranderen in: de hikkende dj
verdomme..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zo'n 30 to 40 denk ik...
Ik in ieder geval wel
Ik denk het!quote:
is dit een request?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Lysdexie het volgende:
draaien jullie ook bumby ride heh heh spelen met me verslenengspook
ik ofcorsoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
luister eens naar dit nummerquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef jesperrrrsss het volgende:
door de titel van dit topic mijt ik dit topic vanaf nu .
zal niet echt moeilijk zijn omdat de topic redelijk hard gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch dat 13-jarige jochie die alle kleuters koel vinden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Justin Bieber wordt belachelijk gemaakt... Hihi
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
als je iets fouts wilt lezen, open dan de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Gefeliciteerd...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
wooo voor het eerst gequote
heb je er 4 gepm'edquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draai '' Ruka Ruka Ali '' liedjes!quote:
hihi iemand zag me woordgrapjequote:
quote:
dit was voor de afwisselingquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Draai '' Ruka Ruka Ali '' liedjes!
Ik ga proberen, beloof niksquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Kan iemand de uitzending van DHAHA die om 8 uur van start gaat opnemen?
Dat kan ik evt. wel doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Kan iemand de uitzending van DHAHA die om 8 uur van start gaat opnemen?
Oh doe jij het? Okquote:
Die server staat er nog, kun je ook gewoon nog op. die laat ik voorlopig iig even beschikbaar. We zijn verhuisd naar poort 80 omdat we graag mensen op school en kantoor enz ook willen laten luisteren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor de rest is IP en wachtwoord nog wel gewoon hetzelfde voor het uitzenden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die server staat er nog, kun je ook gewoon nog op. die laat ik voorlopig iig even beschikbaar. We zijn verhuisd naar poort 80 omdat we graag mensen op school en kantoor enz ook willen laten luisteren.
enig reden tot ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meerdere die opnemen zou ook goed zijn
Deze uitzending gaat BAAAAAS worden
Jup. http://stream.onz-radio.nl/listen.plsquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Voor de rest is IP en wachtwoord nog wel gewoon hetzelfde voor het uitzenden?
En is er een nieuwe PLS voor VLC?
Ja, je hoeft alleen de poort te veranderen naar 80quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
dankequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jup. http://stream.onz-radio.nl/listen.pls
dankequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, je hoeft alleen de poort te veranderen naar 80
Ja, even van de website halen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
30 ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
Keen Kankerkachelquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
kan je met skype nou ook naar telefoons bellen ?
met tegoed welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
Als je ervoor betaaldquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
Kan al langerquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
Yepquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
ZIjn moeder?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef Monopoly het volgende:
IN DE UITZENDING VAN DHAHA (de lachende DJ) EEN MYSTERY GUEST... LUISTEREN DUS!!!!!!!!!!!!!!!
TEMPOOOOquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
DIT KAN NIET!
Ik ben wezen eten en nog steeds hetzelfde topic.
Iedereen is zijn voer aan het wegnaaien...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
DIT KAN NIET!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef Monopoly het volgende:
IN DE UITZENDING VAN DHAHA (de lachende DJ) EEN MYSTERY GUEST... LUISTEREN DUS!!!!!!!!!!!!!!!
dat deed iedereen waarschijnlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
DIT KAN NIET!
IK HEB HEUL GEEN AIDSquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:47 schreef Graseter het volgende:
EN VERGEET NIET OP DE oh zo ganzgeile ADVERTENTIES TE KLIKKEN OP DE SITE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |