Lees je smsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat wil je dat ik kom morgen. Ang3l?

Mijn telefoon hangt ergens aan een opladerquote:
Sure!quote:En morgen. Uh. 15:00?

Hoezo moest ik weg?quote:

quote:

Ja want dat soort bandjes zijn idd nèrgens te vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was gister opeens bij een of ander hiphop optreden.
en die gast bleef maar roepen:"do you like weed and pussy's?" en ik was de enige die antwoordde
en er was gister weer ergens anders een bandje waarvan ik dacht dat alle leden 1 voor 1 homo waren.
maar dit leek me te toevallig om waar te zijn

Hier, Terug van shoppen, terug van boodschappen doen, lampen in huis vervangen. Nu omkledne en uit eten en daarna spelletjesavond bij mij thuis. Pfffff. Ik doe normaal nooit iets op zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef welkominspace het volgende:
Tis hier net pakjesavond![]()
waar is idereen?

quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat soort bandjes zijn idd nèrgens te vinden

Dat denk ik ook iedere avond na het stappen... en dan ren ik in paniek door het huis omdat ie niet meer in m'n broek zat en dan zat ie in de binnezak van m'n jas, of was ie op bed met uitgooien van de broek uit m'n broekzak gegleden en lag ie in/op/onder/naast m'n bed of had ik hem op m'n bureau gelegd of... etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:06 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij ben ik m'n portemonnee ook kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |