Je woont op het kamp, zeker wel dat er buiten een paar kratten pils rondslingeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 16. Je zal toch echt zelf moeten lopen
Ben nog ff aan het wachten tot ik ook maar naar de shop gaquote:
Woon ik op het kamp ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je woont op het kamp, zeker wel dat er buiten een paar kratten pils rondslingeren.
Natasja heten en niet op het kamp wonen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Woon ik op het kamp ja?
Dan weet je meer dan ik
Nee, ik woon niet op het kamp.
Ach, zo'n ramp is het niet zelf te gaan! Het is lekker weer!
Lekker chillen met Priscillaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natasja heten en niet op het kamp wonen.
Ik heb een oma die uit Rusland komt. En draag haar 2de naam. Alleen schrijf je mijn naam ''op z'n Nederlands''quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natasja heten en niet op het kamp wonen.
Aangepast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik heb een oma die uit Rusland komt. En draag haar 2de naam. Alleen schrijf je mijn naam ''op z'n Nederlands kamps''
Haha stom toeval.(Of je bent een stalker en je kent me)quote:
Pics van Priscilla.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha stom toeval.(Of je bent een stalker en je kent me)
Maar mijn beste vriendin heet toevallig Priscilla
Ken elke lekkere chick tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha stom toeval.(Of je bent een stalker en je kent me)
Maar mijn beste vriendin heet toevallig Priscilla
Woon je dan op de camping?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha weet je
Als jij wilt denken dat ik van het kamp kom
Ga lekker je gang
Ik weet beter
Godverdomme geil wijf.quote:
Ik woon eigenlijk in een van de mooiste villa's van mijn stadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woon je dan op de camping?
Pics van je villa.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk in een van de mooiste villa's van mijn stad
Niet dat je me gaat geloven... Maar het is toch echt zo
http://www.tinypic.com/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef magicklady het volgende:
[..]
Lach me maar uit
Maar ik weet niet hoe je foto's vanaf je pc in een topic moet zetten
Dit niet aanklikken hoor TS, is een virus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com/
Dan moet je me maar op me woord gelovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com/
Je hebt dus echt foto's van je huis op je pc staan? Dan snap ik dat je Natasja heet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef magicklady het volgende:
[..]
Lach me maar uit
Maar ik weet niet hoe je foto's vanaf je pc in een topic moet zetten
Ik geef je een site waarmee je je pics kan uploaden, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef magicklady het volgende:
[..]
Dan moet je me maar op me woord geloven
En anders heb je pech
Er is na de renovatie een resultaat foto gemaakt. Dus er staat idd een foto van m'n huis opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je hebt dus echt foto's van je huis op je pc staan? Dan snap ik dat je Natasja heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |