Baas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef KlappernootatWork het volgende:
wie gelooft er nog in downloadbare software?
pixlr!!!
Deze ja. En dan een hele oude versie. Prachtig klein programmaatje, echt een verademing naast Windows media player.quote:
Ik ben dat anki aan het downloaden.. is het veel anders dan dat andere programma wat je er ook bijgezet hebt? Ik ben Thai aan het leren en dit lijkt me wel interessantquote:
Avastquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef trainfreak het volgende:
Firefox![]()
Thunderbird natuurlijk ook (al gebruik ik Hotmail...)
Picasa
En natuurlijk: Avast!
Jawel hoor. Bestaan prachtige oplossingen voor ook zonder dat je een ander toetsenbord nodig hebt. Kijk hier maar eens (maar het programma is geen freeware, de toetsenbord layouts wel).quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:17 schreef KNAK het volgende:
Ga het even bekijken, ben al bezig...
Thai script toevoegen? heeft zeker geen nut als er geen Thai script op toetsenbord aanwezig is?
wut?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
5 searches en je ben door je daglimit heen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:56 schreef maartena het volgende:
En deze website is echt baas: http://www.ninite.com - je selecteert gewoon alle gangbare/goede freeware tooltjes die je wil hebben, en er wordt 1 installer gedownload die met 1 klik al die software installeert. Echt heel erg handig als je een nieuwe PC wil voorzien van een bepaalde reeks aan freeware.... 1 klik, en weglopen.
Moet je daarvoor in NL zitten ( en aangesloten zijn bij een bepaalde ISP die dus die server heeft draaien?)quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wut?
je moet niet zoeken vanuit grabit zelf he.
Nee hoor, je kunt gewoon een account nemen bij een newsprovider. Ik heb er eentje bij EasyNews bijvoorbeeld, aangezien mijn provider geen eigen usenet server heeft. Zoeken kun je op sites die je via Google kunt vinden. "Usenet Search" als de zoektermquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:13 schreef KNAK het volgende:
Moet je daarvoor in NL zitten ( en aangesloten zijn bij een bepaalde ISP die dus die server heeft draaien?)
dank voor de info maar klinkt te ingewikkeld, internet is ook maar max 200kB/s hier dus ik hou het wel bij mijn standaard gedoequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt gewoon een account nemen bij een newsprovider. Ik heb er eentje bij EasyNews bijvoorbeeld, aangezien mijn provider geen eigen usenet server heeft. Zoeken kun je op sites die je via Google kunt vinden. "Usenet Search" als de zoektermIk gebruik er zelf eentje die NZBClub heet....
hmmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:32 schreef Flammie het volgende:
http://rainmeter.net/RainCMS/
Rainmeter
Voor al die slicke desktop layouts
Dat ziet er handig uit idd. Even tussen de bladwijzers gezet. Thanks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:56 schreef maartena het volgende:
...
En deze website is echt baas: http://www.ninite.com - je selecteert gewoon alle gangbare/goede freeware tooltjes die je wil hebben, en er wordt 1 installer gedownload die met 1 klik al die software installeert. Echt heel erg handig als je een nieuwe PC wil voorzien van een bepaalde reeks aan freeware.... 1 klik, en weglopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |