Terug willen naar Tenerife? Wat is er zo speciaal aan dat eiland dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:24 schreef Crientj het volgende:
Costa Adeje heeft geen rotsstrand.. Ben er zelf vorig jaar geweest, heerlijk genoten.
[ afbeelding ]
Niet echt duidelijk op te zien.. maar t geeft wel een mooie indruk. Argh, ik wil terug.
De indruk die het achterliet, voor het eerst zonder ouders op vakantie, s'avonds tot laat op het strand gezeten. T was tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terug willen naar Tenerife? Wat is er zo speciaal aan dat eiland dan?
En daarvoor tel je zoveel geld neer? Om 's avonds tot laat op het strand te zitten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
De indruk die het achterliet, voor het eerst zonder ouders op vakantie, s'avonds tot laat op het strand gezeten. T was tof.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daarvoor tel je zoveel geld neer? Om 's avonds tot laat op het strand te zitten?
Och ieder zijn ding maar ik ga nooit meer naar Tenerife. Het is dat ik destijds voor een schijntje erheen kon.
Het gaat er niet om wat je doet. Iedereen is anders, iedereen heeft een andere opvatting van 'kwaliteit van de vakantie'. Hij had iets anders in gedachten dan jij.
Ik kan me wel vinden in zijn mening, dat hij weer terug wilt.
Zoveel geld? Viel reuze mee, last minute geboekt..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daarvoor tel je zoveel geld neer? Om 's avonds tot laat op het strand te zitten?
Och ieder zijn ding maar ik ga nooit meer naar Tenerife. Het is dat ik destijds voor een schijntje erheen kon.
Siam Parkquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef einschtein het volgende:
Iemand nog gave tenten in Costa Adeje? Restaurants of iets dergelijks?
Het waterpark lijkt mij wel gaaf, 30eu entree. Kunnen we lopend heen.
En die band-rit is de enige kutte attractie uit het park. Zonde van je tijd. De rest is supertof.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef einschtein het volgende:
Autotocht af, we kunnen dat niet doen. Geen rijbewijs. Excursie is dan weer wel mogelijk.
@Kikoooooo: Die glijbaan op je foto hadden we al gezien op het plattegrond. Lijkt ons een gave glijbaan. Je gaat onder het water door, en onder die glijbaan zelf gaat dan (volgens mij) nog weer een glijbaan onder door. Of nou ja, een glijbaan. Zo'n onderwater-rit, waarbij je op zo'n band zit.
Persoonlijk heb ik wat mindere ervaringen met de Flipper Uno. Wij werden opgehaald met een overvolle bus. Er moesten zelfs mensen gaan staan! Op de boot ging het op zich prima met de drukte, totdat er mensen moesten kosten. Niet echt een fris gezicht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
Yep, wij zijn met de Flipper Uno geweest. Heel erg veel dolfijnen gezien, ze zwommen met de boot mee en sprongen uit het water vlak naast de boot. Echt de moeite waard!
Bij ons aan boord heeft er niemand gekotst, zee was rustig, geen enkel probleem.
http://www.flipperuno.com/
Kost 38 euro. Daarvoor wordt je opgehaald met de bus, ga je in Los Gigantes aan boord van het schip, vanaf die plaats ga je de zee op en vaar je in de richting van de baai van Masca. Onderweg krijg je paella met kipfilet i.p.v. vis en krijg je bier of fris. In de baai van Masca - erg koud water - kun je tussen de vissen snorkelen. Snorkels en zo zijn op het schip aanwezig. Na een tijdje vaar je weer terug en wordt je met de bus weer naar je opstapplaats gebracht.
Wij vonden het zeker de moeite waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |