Nice!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond shoppen
[..]
Zie boven
Dan heb ik gisteren iets verkeerd gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, en ik eet pizza straks. En een dag met pizza kan geen kutdag zijn eigenlijk
Logischquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eigenlijk tot 17:30, maar ik begin iets eerder en ga iets eerder weg, ivm de trein.
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Dan heb ik gisteren iets verkeerd gedaan
[..]
Logisch
Ik had gisteren pizza (bij gebrek aan beterquote:
Als je ziek bent telt het natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had gisteren pizza (bij gebrek aan beter) maar ook een kutdag.
Maarja. Pijn enzo he
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je ziek bent telt het natuurlijk niet
Tsja. Ik had er m'n redenen voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Pizza eten als je ziek bent! Slim!
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Pizza eten als je ziek bent! Slim!
Wel thuis!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik vind het mooi geweest, lang genoeg gewerkt voor vandaag. Op naar huis![]()
Ik kan eerlijk gezegd niks bedenken. Behalve dan dat ie de volgende dag niet meer goed is.quote:
Goed planquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik vind het mooi geweest, lang genoeg gewerkt voor vandaag. Op naar huis![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik had niets anders in huis. En was te beroerd om naar de supermarkt te lopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niks bedenken. Behalve dan dat ie de volgende dag niet meer goed is.
Boeltje pakken en naar bovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan
ooh wacht, ik ben thuis
gewoon losse vluchten lijkt me, hoe anders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef dawg het volgende:
hola yuki.
als je naar een stad wilt vliegen, en dan een paar dagen later door wilt vliegen naar je eindbestemming, hoe boek je dat dan? dus een soort overstap van 4 dagen ofzo
Je kan 2 dingen doen (en ik raad je aan ff goed te kijken naar het prijsverschil, want het kan een flinke som geld schelen!):quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef dawg het volgende:
hola yuki.
als je naar een stad wilt vliegen, en dan een paar dagen later door wilt vliegen naar je eindbestemming, hoe boek je dat dan? dus een soort overstap van 4 dagen ofzo
Lijkt me niet echt de vitamine-rijke maaltijd die je op dat moment nodig hebt (nee de Vitamine C in de ananas op je hawain pizza telt niet)quote:
1 centrum erbij en klaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt de vitamine-rijke maaltijd die je op dat moment nodig hebt (nee de Vitamine C in de ananas op je hawain pizza telt niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |