Nice!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond shoppen
[..]
Zie boven
Dan heb ik gisteren iets verkeerd gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, en ik eet pizza straks. En een dag met pizza kan geen kutdag zijn eigenlijk
Logischquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eigenlijk tot 17:30, maar ik begin iets eerder en ga iets eerder weg, ivm de trein.
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Dan heb ik gisteren iets verkeerd gedaan
[..]
Logisch
Ik had gisteren pizza (bij gebrek aan beterquote:
Als je ziek bent telt het natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had gisteren pizza (bij gebrek aan beter) maar ook een kutdag.
Maarja. Pijn enzo he
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je ziek bent telt het natuurlijk niet
Tsja. Ik had er m'n redenen voor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Pizza eten als je ziek bent! Slim!
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Pizza eten als je ziek bent! Slim!
Wel thuis!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik vind het mooi geweest, lang genoeg gewerkt voor vandaag. Op naar huis![]()
Ik kan eerlijk gezegd niks bedenken. Behalve dan dat ie de volgende dag niet meer goed is.quote:
Goed planquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik vind het mooi geweest, lang genoeg gewerkt voor vandaag. Op naar huis![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik had niets anders in huis. En was te beroerd om naar de supermarkt te lopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niks bedenken. Behalve dan dat ie de volgende dag niet meer goed is.
Boeltje pakken en naar bovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan
ooh wacht, ik ben thuis
gewoon losse vluchten lijkt me, hoe anders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef dawg het volgende:
hola yuki.
als je naar een stad wilt vliegen, en dan een paar dagen later door wilt vliegen naar je eindbestemming, hoe boek je dat dan? dus een soort overstap van 4 dagen ofzo
Je kan 2 dingen doen (en ik raad je aan ff goed te kijken naar het prijsverschil, want het kan een flinke som geld schelen!):quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef dawg het volgende:
hola yuki.
als je naar een stad wilt vliegen, en dan een paar dagen later door wilt vliegen naar je eindbestemming, hoe boek je dat dan? dus een soort overstap van 4 dagen ofzo
Lijkt me niet echt de vitamine-rijke maaltijd die je op dat moment nodig hebt (nee de Vitamine C in de ananas op je hawain pizza telt niet)quote:
1 centrum erbij en klaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt de vitamine-rijke maaltijd die je op dat moment nodig hebt (nee de Vitamine C in de ananas op je hawain pizza telt niet)
nou, ik dacht dat je misschien wel zelf je stop-over kon kiezen of zoiets. wat yuki als eerste zegt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon losse vluchten lijkt me, hoe anders?.
het kan soms wel ja, maar dan zit je aan 1 maatschappij vast. Losse enkeltjes is wat Yuki al zegt, meestal gewoon goedkoper.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik dacht dat je misschien wel zelf je stop-over kon kiezen of zoiets. wat yuki als eerste zegt.
maar dat gaat dus niet volgens jou?
Kan wel. Mijn ouders hebben laatst eens zitten kijken naar een vlucht Amsterdam - Madrid - La Palma - Madrid - Amsterdam.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, ik dacht dat je misschien wel zelf je stop-over kon kiezen of zoiets. wat yuki als eerste zegt.
maar dat gaat dus niet volgens jou?
Zelfs binnen 1 maatschappij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan soms wel ja, maar dan zit je aan 1 maatschappij vast. Losse enkeltjes is wat Yuki al zegt, meestal gewoon goedkoper.
kwestie van gewoon even uitzoeken op iets als cheaptickets.nl oid.
ah ja. losse tickets is misschien wel handig als er wat tijd tussenzit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan soms wel ja, maar dan zit je aan 1 maatschappij vast. Losse enkeltjes is wat Yuki al zegt, meestal gewoon goedkoper.
kwestie van gewoon even uitzoeken op iets als cheaptickets.nl oid.
ja je kunt idd best wat goochelen en zo een stuk goedkoper uit zijn voor je ticket.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zelfs binnen 1 maatschappij.
Echt té debiel voor woorden. Zelfde maatschappij, exact dezelfde vluchten... Alleen de stop-over kostte ze iets van 800 euro extra![]()
Dus ff kijken op zo'n ticketsite, wat HW ook al zeiquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ja je kunt idd best wat goochelen en zo een stuk goedkoper uit zijn voor je ticket.
sorryquote:
Ja, het kan idd erger en je moet idd wat. Gaat het nu al wat beter?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had niets anders in huis. En was te beroerd om naar de supermarkt te lopen.
Ik had eigenlijk dinsdag al boodschappen moeten doen, maar dat ging toen niet. Gisteren had ik zoveel hoofdpijn en was ik zo duizelig dat ik echt de deur niet uit kon. Ik viel al bijna om op weg naar de WC, dan ga ik er niet vanuit dat ik de supermarkt haal.
Daarnaast was de koorts al weg en was het een verse pizza met veel groente erop. Het had erger gekund.
Voel me nog steeds beroerd en mijn stem laat me in de steek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het kan idd erger en je moet idd wat. Gaat het nu al wat beter?
Het is een schande!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
Ik zie foto's van het broertje van mijn ex en OMFG![]()
Is dat erg?
Arla helpt, toch? Of wat was het ook weer...quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voel me nog steeds beroerd en mijn stem laat me in de steek.
Wat best lastig is, bij een callcenterbaan
Maar ik ga morgen weer proberen
Schandaligquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
Is dat erg?
Heel erg. Zondig zelfs.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
Is dat erg?
Islaquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arla helpt, toch? Of wat was het ook weer...
[..]
Schandalig
quote:
Hit and run.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
Is dat erg?
Daarquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
Is dat erg?
Antigriepspul! Heb je dat! Voor heul veul verkopen, dat spul is geld waard, aangezien er geen medicijn bestaat tegen (alle vormen van) griepquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
IslaDie snoepjes van ijslands mos.
Mja. Ik heb al honingdropen nodige aan antigriepspul
En
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |