Gelukkig maar dat ik je daar nu dan even op wijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ook goedenavond, geen idee dat er een fantopic is
Zo is ze een stuk minder eng dan van heul dichtbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)i_in_voetsporen.html
Ik krabbel zo nog even terugquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Hee daar is Anne door de kast het achterhuis uitgekrabbeld
Ik zie het! En bedankt dat je een nieuw topic hebt geopendquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
Greys
Er zijn al 2 afspraken gemaakt door delete-winnaars
Dat eten en al die bergen snoepquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Echt al die ouders leven echt in denial ofzoDie kinderen zijn minstens 2,5x zo zwaar dan normaal, en ze omschrijven het allemaal als 'een beetje flink'
Nee hoor , dat is een van de vele kinderen van Baruch, de tweede zoon, degene die niet in de maatschap zit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
hey oh-oh
Wie is Yehudi Moszkowicz, is dat de geheime bastaardzoon ofzo?
Las er nu iets over, verder nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor , dat is een van de vele kinderen van Baruch, de tweede zoon, degene die niet in de maatschap zit.
Why?
Hij is ook advocaat, of jurist ieg, ik heb hem wel es gesproken aardige jongen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Las er nu iets over, verder nooit wat van gehoord
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Bram (Abraham) toch een veel leukere naam dan Baruch
Jongetje dat ik ken heet ook zo, best een mooie naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).
Maar Baruch noemt iedereen eigenlijk gewoon Robbie, hij zelf noemt zich ook Robbie.
Haha grappigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Als onderstaand reclamefilmpje bij de kattenbezitters hier op tv komt, worden jullie katten dan ook helemaal lijp? Muis doet dit altijd en toen ik het filmpje net op youtube afspeelde, zette ik mijn laptop op de grond en ging hij de kat slaan. Vind het heel apart, want hij doet het echt alleen bij deze reclame.
Baruch of Yehudi?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jongetje dat ik ken heet ook zo, best een mooie naam
Mohammed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat het Joodse namen zijn wist ik wel maar goed ik hou gewoon meer van namen die je wat vaker hoort denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |