Gelukkig maar dat ik je daar nu dan even op wijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ook goedenavond, geen idee dat er een fantopic is
Zo is ze een stuk minder eng dan van heul dichtbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)i_in_voetsporen.html
Ik krabbel zo nog even terugquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Hee daar is Anne door de kast het achterhuis uitgekrabbeld
Ik zie het! En bedankt dat je een nieuw topic hebt geopendquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
Greys
Er zijn al 2 afspraken gemaakt door delete-winnaars
Dat eten en al die bergen snoepquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Echt al die ouders leven echt in denial ofzoDie kinderen zijn minstens 2,5x zo zwaar dan normaal, en ze omschrijven het allemaal als 'een beetje flink'
Nee hoor , dat is een van de vele kinderen van Baruch, de tweede zoon, degene die niet in de maatschap zit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
hey oh-oh
Wie is Yehudi Moszkowicz, is dat de geheime bastaardzoon ofzo?
Las er nu iets over, verder nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor , dat is een van de vele kinderen van Baruch, de tweede zoon, degene die niet in de maatschap zit.
Why?
Hij is ook advocaat, of jurist ieg, ik heb hem wel es gesproken aardige jongen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Las er nu iets over, verder nooit wat van gehoord
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Bram (Abraham) toch een veel leukere naam dan Baruch
Jongetje dat ik ken heet ook zo, best een mooie naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baruch vind ik wel mooi, zo in en in Joods ( net als Yehudi ).
Maar Baruch noemt iedereen eigenlijk gewoon Robbie, hij zelf noemt zich ook Robbie.
Haha grappigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Als onderstaand reclamefilmpje bij de kattenbezitters hier op tv komt, worden jullie katten dan ook helemaal lijp? Muis doet dit altijd en toen ik het filmpje net op youtube afspeelde, zette ik mijn laptop op de grond en ging hij de kat slaan. Vind het heel apart, want hij doet het echt alleen bij deze reclame.
Baruch of Yehudi?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jongetje dat ik ken heet ook zo, best een mooie naam
Mohammed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat het Joodse namen zijn wist ik wel maar goed ik hou gewoon meer van namen die je wat vaker hoort denk ik.
Nou ja ik vind die namen ook alleen maar mooi voor joden hoor, ik zou mn kind nooit zo noemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat het Joodse namen zijn wist ik wel maar goed ik hou gewoon meer van namen die je wat vaker hoort denk ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha grappigik spoelde net terug om dat filmpje aan m'n vriendin te laten zien omdat een van onze katten sinds kort ook zo op de verwarming ligt
![]()
tenminste, bij ons hangt er een vensterbank boven, dus ze ligt daar op. Maar dan gaat ze ook zo kroelen
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
[..]Maar dus niet als je het filmpje aan ze laat zien?
Ik ken zelfs een Aharon, ook joodsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet wel dat ik als kind een keer een oorlogsboek las met de naam Aaron en die dubbele A vond ik maar apart. Ik kende toen alleen nog maar de variatie Aron.
Neehee snap dat dan, er zat geen dressing op!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Die mensen zijn ook zo domVreet dat jong een dikke vette hamburger met dikke laag bacon er op, máár met komkommer, sla, en tomaat... dús het is gezond
Vind het echt zo raar hoe er tegen die kinderen wordt gedaan. Die moeder van dat jochie "ja wij zien wel in dat ie nu gezonder moet eten maar dat moet hij ook zien" echt wtf, wie haalt hier de boodschappen en wie is hier de baas?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neehee snap dat dan, er zat geen dressing op!
Heel joods gezinquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baruch of Yehudi?
Ik heb altijd een zwak gehad voor die echte Joodse namen
quote:Past zo mooi bij elkaar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 13-01-2011 21:25:09 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tamara vind ik dan gelijk heel ordi.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Tamar vind ik ook wel mooi, maar dan denk ik toch Tamara, dat klinkt wat zachter en vrouwelijker
Dodge gaat vaak bij Samara liggen als ze slaapt of ziek isquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ha Senes hoe is het met de zieke?
Houden je katten d'r een beetje gezelschap?
Ja ik ken ook teveel ordi Tamara's om m'n kind ooit zo te noemen, maar als naam vind ik het dan +a weer net wat leukerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tamara vind ik dan gelijk heel ordi.
Tamar heeft veel meer klasse vind ik.
Ik moet dan denken aan deze Limburgse hit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |